آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بهترین ظرف های بهداشتی غذا که باعث کاهش آلودگی محیط زیست می‌شوند.

در ادامه می‌خوانید

با هزینه‌ای که صرف بسته‌بندی‌ ظرف های یکبار مصرف غذا تا به امروز کردید وقت آن نرسیده به محفظه‌های بهداشتی چندبار مصرف فکر کنید؟

گزینه‌های مختلفی در بازار موجود است. از ظروف بامبو و سیلیکونی گرفته تا فولاد و پلاستیک‌های فاقد BPA. بسته به اینکه می‌خواهیم سالاد، ساندویچ و یا غذای مانده دیشب را در این ظرف‌ها نگه‌داریم مهم است بدانیم ظروفی که می‌خریم قابلیت استفاده در مایکروویو و فریزر را دارد یا خیر. همچنین برخی از این ظروف قابلیت استفاده در ماشین ظرفشویی را نیز دارد در حالی‌که بعضی دیگر را باید با دست بشوییم.

البته اولین و مهمترین موضوع این است که ما به دنبال ظرفی هستیم که مکانیسم قفل قوی داشته باشد تا از سرریز شدن ناخواسته غذا جلوگیری کند. مطمئنا هیچ‌کس دوست ندارد ناهارش در کیف کارش نشت کند. در حالی‌که استحکام قفل‌ها برای ما بسیار مهم است این نکته هم پراهمیت است که درب ظرف به راحتی باز و بسته شود. تلف شدن وقت باارزش شما برای باز کردن ظرف و دسترسی به غذا مطمئنا ایده‌آل نیست.

از نظر اندازه نیز باید یک ظرف جمع و جور و کارآمد باشد تا فضای زیادی را در کیف پر نکند.

ما در اینجا چند پیشنهاد برای شما داریم:

محفظه بهداشتی غذا 1500 سی سی

محفظه بهداشتی غذا 1500

محفظه بهداشتی 1500 از مواد اولیه مرغوب پلی پروپیلن (PP) تولید شده است. رنگ آن شفاف، طول آن 200 میلی‌متر، عرض 150 میلی‌متر و ارتفاع آن 70 میلی‌متر می‌باشد. از قابلیت‌های این ظرف می‌توان به دارا بودن نشان سیب سلامت،  امکان قرارگیری در مایکروویو، ماشین ظرفشویی و فریزر اشاره کرد. یکی از نکات کلیدی که این ظرف را مناسب بسته‌بندی مواد غذایی سرد و گرم می‌کند، عدم وجود ماده مضر BPA است. ظرف 1500 برای غذا و همچنین میوه خردشده استفاده می‌شود.

این محصول را از این لینک میتوانید خریداری کنید.

 

محفظه بهداشتی غذا 1200 سی سی

محفظه بهداشتی غذا

محفظه بهداشتی 1200 هم از مواد اولیه مرغوب پلی پروپیلن (PP) تولید شده و رنگ آن شفاف، طول آن 183 میلی‌متر، عرض 120 میلی‌متر و ارتفاع آن 70 میلی‌متر می‌باشد. از قابلیت‌های این ظرف می‌توان به دارا بودن نشان سیب سلامت، پلمپ شدن، امکان قرارگیری در مایکروویو، ماشین ظرفشویی و فریزر اشاره کرد. این ظرف نیز فاقد ماده مضر BPA است. ظرف 1200 بعنوان ظرف غذای تک پرسی و همچنین ظرف سالاد و میوه خردشده مناسب است.  ظرفیت حجمی این ظرف 1200 سی سی بوده، دارای ضخامت مناسب و استحکام کافی است.

برای خرید این محصول از این لینک میتوانید اقدام کنید.

 

محفظه بهداشتی غذا 610 سی سی

محفظه بهداشتی غذا

محفظه بهداشتی 610 نیز از مواد اولیه مرغوب پلی پروپیلن (PP) تولید شده است. رنگ آن شفاف، قطر دهانه بالایی آن 105 میلی‌متر و ارتفاع آن 78 میلی‌متر می‌باشد. از قابلیت‌های این ظرف می‌توان به دارا بودن نشان سیب سلامت، پلمپ شدن، امکان قرارگیری در مایکروویو، ماشین ظرفشویی و فریزر اشاره کرد. این سطل نیز همانند محفظه بهداشتی 1200 فاقد ماده مضر BPA است. از این سطل برای حمل خورشت، ماست و یا میوه خردشده میتوانیم استفاده کنیم. ظرفیت حجمی این سطل 610 سی سی است.

برای خرید این محصول اینجا کلیک کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید