آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

جایزه بزرگ برای بسته بندی پلاستیکی حافظ محیط زیست

در ادامه می‌خوانید

جایزه بزرگ برای بسته بندی پلاستیکی حافظ محیط زیست

مجموعه Dow برندگان جوایز نوآوری در بسته‌بندی سال 2020 که موفق به کسب پیشرفت‌هایی در زمینه طراحی، فناوری، پایداری و کاربری شدند، را معرفی کرد، و برند هنکل آلمان موفق به کسب جایزه اصلی شد.

Henkel آلمان، برنده جایزه نوآوری در بسته‌بندی

هدف اصلی بسته بندی برند هنکل ، جلوگیری از ورود زباله به اقیانوس و فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی برای نیازمندان بود که همین موضوع باعث شد نگاه داوران را به خود جلب نماید.

جایزه رتبه اول یا جایزه الماس به طرح “اکوسیستم پلاستیک اجتماعی” شرکت Henkel AG & Co KGaA با همکاری Plastic Bank تعلق گرفت.

Henkel در جهت راه‌اندازی خط جدیدی از بسته‌بندی آرایشی پایدار، اولین شرکت کالاهای مصرفی جهانی بود که با Plastic Bank در یک برنامه آزمایشی استفاده از مواد بازیافتی همکاری کرد.

هدف Plastic Bank از این برنامه (بسته بندی پلاستیکی حافظ محیط زیست)، جلوگیری از ورود زباله‌های پلاستیکی به اقیانوس و فراهم کردن فرصت‌های اقتصادی برای افرادی است که در فقر شدید به سر می‌برند. از این زباله‌ها برای تولید پلاستیک 100 درصد بازیافت شده استفاده می‌شود. تاکنون بیش از هزار تن زباله از مسیرهای آبی جمع‌آوری شده‌اند. این زباله‎‌ها توسط افراد بومی جمع‌آوری شده و به مراکز تحویل داده می‌شوند. این افراد زباله‌ها را در ازای دریافت کالا، سرویس و پول نقد در اختیار مراکز تحت حمایت هنکل قرار می‌دهند. این برنامه در حال حاضر در هائیتی، فیلیپین و اندونزی اجرا شده است.

از زمان راه اندازی این طرح در سال 2018، هنکل 15 میلیون بطری ساخته شده از پلاستیک بازیافتی را در سراسر اروپای غربی تولید کرده و فروخته است.

بخش‌های مراقبتی زیبایی و شوینده‌های خانگی هنکل در این طرح شرکت داشتند.

Plastic Bank قصد دارد با راه‌اندازی یک اکوسیستم جمع‌آوری در مصر و افزودن بیش از 400 مرکز جمع‌آوری اختصاصی دیگر، ظرفیت جمع‌آوری زباله را تا 5 هزار تن در سال افزایش دهد که به معنی تولید 1 میلیارد بطری در یک دوره پنج ساله است.

دیگو دونوسو، رئیس تجاری Dow Packaging & Specialty Plastics، گفت: ” تمرکز برندگان جایزه نوآوری در بسته‌بندی بر نوآوری و پایداری در شرایط سخت جهانی ناشی از همه‌گیری COVID-19 بسیار الهام‌بخش است. برای اولین بار، فرایند شرکت در همایش و داوری کاملاً مجازی بود، اما مانع از رقابت تنگانگ شرکت‌کنندگان و داوری سختگیرانه برای انتخاب برترین نوآوری‌ها نشد. ”

بطری پلاستیکی بازیافتی

داوران بیش از 175 شرکت‌کننده از سراسر جهان را ارزیابی کردند. ثبت‌نام‌کنندگان از محصولات مراقبت شخصی و سلامتی و بهداشتی گرفته تا مواد غذایی و نوشیدنی و نوآوری‌های صنعتی گسترده بودند. به گفته داوران، علیرغم شرایط چالش برانگیز، شرکت‌کنندگان همان کیفیت نوآوری‌های سال‌های گذشته را ارائه دادند.

برای آشنایی بیشتر با هلدینگ تولید ظروف یکبار مصرف کلیک نمایید.

نوشته: گروه ویکی شیمی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید