آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

چگونه فریزر خود را سازماندهی کنیم؟

در ادامه می‌خوانید

یکی از مهمترین لوازم آشپزخانه شما فریزر است. فریز‌کردن بهترین روش برای نگهداری مواد‌غذایی است، زیرا کمترین تغییر در طعم و بافت را ایجاد کرده و می‌تواند محصولات شما را برای مدت طولانی تازه نگه دارد. شما می‌توانید محصولات تازه مانند گوشت، سبزیجات و میوه‌ها را فریز کنید، به‌علاوه می‌توان غذاهای پخته‌شده را نیز فریز کرد و شما مدت زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانید.

با‌این‌حال، همیشه یک سوال در مورد فریزرها مطرح می‌شود: چگونه باید محصولات خود را ذخیره کنید تا ماندگاری آنها و همچنین فضای فریزر خود را به حداکثر برسانید؟

با توجه به نزدیکی سال جدید و عید‌نوروز، بهترین زمان برای آزاد‌کردن فضای فریزر و سازماندهی آن است. اما فریزر شما در چه شرایطی است؟ راحت بسته می‌شود؟ یا مملو از غذای اضافی و یخ‌زده است؟ وضعیت فریزر شما هر چه باشد، ما بهترین نکات را در مورد نحوه مرتب‌کردن و استفاده کامل از هر چیزی که در فریزر دارید ارائه می‌دهیم.

دلایل نگهداری مواد غذایی شما در فریزر چیست؟

آیا فریزر خود را برای وعده‌های هفتگی پر کرده‌اید؟ یا برای نگهداری قطعات گوشت و مرغ و ماهی است که به صورت عمده خریداری کرده‌اید؟ به این فکر کنید که از فریزر خود برای چه کاری استفاده می‌کنید و بر این اساس یک برنامه تهیه کنید.

اگر فضایی مشخص برای همه چیز داشته باشید، پیدا‌کردن چیزی که به دنبالش هستید آسان‌تر خواهد بود. همه گوشت‌ها را جداگانه نگهداری کنید، یک کشو برای وعده‌های غذایی آماده و یک کشو برای کیسه‌های میوه و سبزیجات داشته باشید.

هدف اصلی بسته‌بندی، جلوگیری از خشک شدن مواد‌غذایی و حفظ ارزش غذایی، طعم، بافت و رنگ غذاست. انتخاب ظروف بسته‌بندی مناسب، به شما کمک می‌کند غذاهای عجیب و غریب را مرتب کنید تا فضای بیشتری در فریزر خود داشته باشید. همچنین می‌توانید ظروف خود را برچسب بزنید، بنابراین دقیقاً می‌دانید هر چیزی را کجا پیدا کنید. روش‌های مختلفی برای نگهداری مواد‌غذایی در فریزر وجود دارد. می‌توانید از کاغذ فریزر، فویل، شیشه، کیسه های فریزر زیپ دار (زیپ کیپ) و کیسه های پلاستیکی استفاده کنید.

بسته‌بندی که انتخاب می‌کنید به نوع غذای منجمد، ترجیح شخصی و در‌دسترس‌بودن بستگی دارد. برای نتایج رضایت‌بخش، میوه‌ها و سبزیجات را در ظروف بزرگ فریز نکنید.

بسته‌بندی‌هایی که به اندازه کافی در برابر رطوبت یا بخار مقاوم نیستند ، مانند بسته‌بندی‌هایی کاغذی معمولی و کارتن‌های کاغذی مانند بستنی و شیر، برای نگهداری طولانی مدت در فریزر مناسب نیستند.

انتخاب ظروف مناسب نکته مهمی در ساماندهی فریزر شماست. مطمئن شوید که غذا در ظروف مربع یا مستطیل شکل قرار داده شده است. اینها به خوبی روی هم چیده می‌شوند و فضای کمتری را اشغال می‌کنند، که برای هرکسی که می‌خواهد مقدار زیادی غذا را در فریزر خود قرار دهد، عالی است.

از ظروف کم‌عمق برای انجماد محصولات مایع استفاده کنید، زیرا آنها سریعتر منجمد می‌شوند. هنگامی که مایعات را منجمد می‌کنید، سعی کنید از ظروف شیشه‌ای استفاده نکنید و در صورت استفاده، فضای کمی را برای انبساط بگذارید، بنابراین ظروف را دقیقاً تا بالا پر نکنید.

یک بسته‌بندی خوب باید دارای ویژگی‌های زیر باشد:

  • ضد رطوبت و بخار یا مقاوم در برابر رطوبت
  • ساخته شده از مواد درجه یک، یعنی طراحی شده برای استفاده برای محصولات غذایی
  • بادوام و ضد نشت
  • دارای درب های محکم و سیل شده که مانع ورود هوا به داخل ظرف شود
  • در دمای پایین شکننده نمی‌شود و ترک نمی‌خورد
  • مقاوم در برابر روغن و آب
  • از غذاها در برابر طعم و بو محافظت کند
  • پر کردن و بسته بندی آسان
  • علامت‌گذاری و ذخیره آسان

ما در اینجا یک روش ذخیره‌سازی را به شما معرفی می‌کنیم که ثابت شده بسیار مناسب و کاربردی است، دارای همه ویژگیهای ذکر‌شده بوده و در موارد بسیاری قابل استفاده است، ظروف فریزری! این ظروف در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارند، می‌توانند با مواد‌غذایی مختلف سازگار شوند و مهمتر از همه، فضای داخل کشوهای فریزر شما را سازماندهی کرده و استفاده از فضا را به حداکثر می‌رسانند.

ظروف نگهداری مواد‌غذایی چند‌بار‌مصرف پیکنیک با قابلیت استفاده مجدد، مقاوم و امن در فریزر و مایکروویو بوده و از پلاستیک بدون BPA ساخته شده است. درب‌های ضد‌نشت آن که به خوبی سیل‌شده هستند به راحتی بسته می‌شوند تا از طراوت طولانی مدت مواد‌غذایی خود در فریزر اطمینان حاصل کنید. شکل مستطیلی آن‌ها باعث صرفه‌جویی در فضا در داخل فریزر می‌شود. به‌علاوه می‌توانید این ظروف را مستقیماً از فریزر و یخچال به مایکروویو منتقل کنید تا غذاها مانند روزی که درست شده‌اند تازه بمانند. به علاوه این ظروف با قابلیت زیست تخریب‌پذیری پایداری را برای شما به ارمغان می‌آورند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید