آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

پلاستیک شیطان نیست! خوبه

در ادامه می‌خوانید

 

 رئیس انجمن پلاستیک واشنگتن دی سی  در  مورد پلاستیک این چنین  مینویسد :Tony Radoszewski

چند روز دیگر به سال نو باقی مانده است، و در حالی که برخی از مردم ممکن است فکر کنند پلاستیک زغال سنگ جدید است (اینطور نیست)، من مطمئن هستم که بچه ها از پیدا کردن اسباب بازی ها و بازی های پلاستیکی زیر درخت ناراضی نخواهند بود. و تعطیلات با تزئینات و نورهای پلاستیکی بسیار زیباتر به نظر می رسند. مطمئن شوید که محصولات خود را برای سال آینده ذخیره کنید یا آنها را به طور مناسب بازیافت کنید.

در حالی که بسیاری از ما مشغول خرید، بسته بندی هدایا هستیم که در  کجای لیست بابانوئل کجا قرار می گیریم، برخی از افراد هستند که در حال کار بر روی Naughty List خودشان هستند. در اوایل ژانویه، اعضای پیمان پلاستیک ایالات متحده فهرستی از بسته‌ بندی‌هایی را منتشر خواهند کرد که آن‌ها آن را «مشکل یا غیر ضروری» می‌خوانند.

دقیقاً مشخص نیست که آنها چگونه آن را تعریف می کنند، اما تصور اینکه افرادی که تصمیم می گیرند می توانند دیدگاه متفاوتی نسبت به خرده فروش هایی داشته باشند که می دانند مشتریان جعبه های خراشیده یا فرورفته را نمی خرند یا صاحب رستورانی که می خرند، سخت نیست. در هجده ماه گذشته برای سرپا نگه داشتن کسب‌ وکار خود به ظروف بیرون ‌بر متکی بودند. بر اساس فهرست‌های مشابهی که در کشورهای دیگر تهیه شده است، ما تقریباً مطمئن هستیم که این فهرست چیزی بیشتر از این که بگوییم پلاستیک‌ها مشکل هستند، انجام نخواهد داد.

ما موافقیم که استفاده از پلاستیک کمتر یک راه متعارف برای کاهش ردپای کربن است. اگر به چنگال پلاستیکی نیاز ندارید، آن را نگیرید. اما همچنین بدانید که وقتی مجبور شدیم یک وعده غذایی را در پارک با دوستان خود تقسیم کنیم، زیرا کووید ما را از نشستن در رستوران ها باز می داشت، داشتن یک چنگال پلاستیکی بسیار خوب بود. آنچه مهم است این است که شما ، مصرف کننده ، می توانید این تصمیم را بگیرید.

و قبل از شروع ممنوعیت پلاستیک، بیایید به خاطر داشته باشیم که لیست اخیر محصولات امدادی برای قربانیان گردباد در کنتاکی حاوی بسیاری از محصولات پلاستیکی یا محصولات پلاستیکی بسته بندی شده بهداشتی است.

این فهرست‌های شیطانی همچنین یک راه آسان برای تشویق یک فرآیند خطرناک جابجایی سرزنش است، که تلاش می‌کند شرکت‌ها را وادار کنند انگشت خود را به سمت دیگران در صنعت خود نشانه بگیرند. سرویس دهی به پلاستیک های دیگر برای صرفه جویی در پلاستیک های خود تنها به هدف اجتناب ناپذیر سازمان هایی که تلاش می کنند تا حد امکان پلاستیک را حذف کنند، خدمت می کند.

این اولین Naughty List نیست و آخرین هم نخواهد بود. در حال حاضر بحث هایی در مورد اینکه چه نوع پلاستیکی باید در لیست دور دوم قرار گیرد، در جریان است. از آنجایی که ما انجمن صنعت پلاستیک هستیم و نه «انجمن برخی از صنایع پلاستیک»، نمی‌توانیم فعالیت‌هایی را تأیید کنیم که به نفع یک ماده به قیمت از دست دادن مواد دیگر است، به‌ ویژه زمانی که توجیهات انجام این کار با حقایق یا دلیل تأیید نشده باشد.

یک مشکل دیگر در مورد این لیست های شیطان وجود دارد. آنها کار نمی کنند. شما نمی توانید راه خروج از مشکل مشارکت کم بازیافت را ممنوع کنید. بنابراین به جای اینکه یک لیست شیطانی از خودمان تهیه کنیم، یک لیست خوب از راه حل ها ایجاد کرده ایم تا اطمینان حاصل کنیم که پلاستیک ها به صورت دایره ای بیشتر استفاده می شوند و بیشتر بازیافت می شوند.

لیست ما اینجاست:

  • مصرف کنندگان را در مورد بازیافت آگاه کنید.
  • توسعه زیرساخت های بازیافت.
  • توسعه بازارهای نهایی جدید برای پلاستیک بازیافتی.
  • از توسعه فن آوری های بازیافت جدید حمایت کنید.

در این فصل تعطیلات، بیایید لیست شیطان را فراموش کنیم و به جای آن بر روی یک لیست خوب کارآمد تمرکز کنیم. از طریق تلاش هایی مانند این، ما واقعاً می توانیم سوزن را به سمت افزایش نرخ بازیافت و ایجاد یک اکوسیستم پلاستیکی دایره ای تر حرکت دهیم.

به هر حال، فراموش نکنید که برای تعطیلات به حامل های پست خود انعام دهید. در حالی که استفاده از بسته‌بندی انعطاف‌پذیر مطمئناً کیف‌های پستی آن‌ها را سبک‌ تر کرده است، آنها اضافه‌ کاری کار می‌کنند. آیا می توانم یک کارت هدیه پلاستیکی پیشنهاد کنم؟

تونی رادوشفسکی رئیس و مدیر عامل انجمن صنعت پلاستیک، یک گروه تجاری مستقر در واشنگتن است.

اغلب شرکت‌ها احساس می‌کنند که بهتر است «به‌جای روی میز» باشند، اما زمانی که گرگ‌ها غذای اول را تمام می‌کنند، از صندلی تا سینی سرو، یک سفر کوتاه است. به همین دلیل است که برای صنعت پلاستیک بسیار مهم است که با صدایی متحد صحبت کند، همانطور که در سراسر زنجیره ارزش در انجمن صنعت پلاستیک انجام می دهد.

ترجمه و گردآوری: سایه اقبال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید