آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

نکات جدید رستوران داری-نکته اول: سرعت

در ادامه می‌خوانید

از هر رستوران داری بپرسید، همه­‌ی آن­ها به شما یک جواب خواهند داد. صنعت با سرعت بسیار زیادی در حال تغییر است. غذای خوب و سرویس­‌دهی دوستانه همیشه اصول پایه در صنعت ارائه غذا بوده و خواهد بود، اما این­ها به تنهایی دیگر کافی نیستند.

ما چندین سال تجربه‌­ی خود در صنعت مهمان­داری را با توصیه­­ هایی از طرف متخصصان صنعت رستوران­ داری در اروپا و جهان ادغام کرده و مهم­ترین روش‌­هایی را که نیاز دارید برای اینکه بتوانید در این شرایط پرهیاهو و جدید پایدار مانده و موفق شوید بدانید، در این­جا آورده ایم.

رستوران داری

نکته 1: سرعت در ارائه­‌ی غذا همواره بر انتخاب­های مردم در خرید تاثیر دارد.

مشتریان امروزی وقت کمی داشته و دارای آگاهی بالایی هستند. آن­ها عادت کرده‌­اند تا با استفاده از تکنولوژی، زندگی خود را راحت سازند و می­‌خواهند غذا خوردنشان نیز مثل بقیه­‌ی خریدهایشان سریع، آسان و راحت باشد. سریع حاضر شدن غذا بسیار مهم است، در واقع، در گزارش روش­‌های ارائه غذا و نوشیدنی مینتل در 2019، 82 درصد از مصرف کنندگان سرعت حاضر شدن غذا را به عنوان موضوع اول مورد توجهشان در هنگام خرید غذا از بیرون از خانه انتخاب کردند. در حالی که سریع حاضر شدن غذا چیزی است که معمولا به فست فود نسبت داده می­شود، محبوبیت بیش از حد رستوران­‌های بیرون­بر، سفارش تلفنی و پیک موتوری این موضوع را روشن می‌­کنند که سریع حاضر کردن غذا امری است که هیچ رستورانی نمی‌تواند از آن صرف ­نظر کند.

برای خرید ظروف بیرون بر رستورانی میتوانید از این لینک اقدام کنید.

82 درصد از مصرف کنندگان سرعت حاضر شدن غذا را به عنوان موضوع اول مورد توجه‌شان در هنگام خرید غذا از بیرون از خانه انتخاب کردند.

بنابر­این، چگونه رستوران­‌ها می­‌توانند به این نیاز مصرف کنندگان پاسخ دهند؟ یک راه آن، ارائه­‌کردن و راه­ حل­‌های مربوط به تکنولوژی مانند سفارش آنلاین و پرداخت تلفنی است. طبق تحقیق دلویت، 40 درصد از خریداران ترجیح می­دهند غذایشان را آنلاین سفارش دهند و زمانی که آنلاین یا از طریق اپلیکیشن سفارش می­دهند بیشتر هزینه می­‌کنند. اگر مکانی به مشتریان این اجازه را بدهد که برای سفارش­ دادن از تکنولوژی استفاده کنند، آن­ها 6 درصد بیشتر باز می­گردند و هر بار 20 درصد بیشتر هزینه می­‌کنند.

ادامه این مقاله را اینجا بخوانید:

نکات جدید رستوران داری-نکته دوم: محبوبیت گیاهخواری

منبع: trivecgroup

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید