آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

مک دونالد به برنامه صبحانه وندیز چگونه واکنش نشان خواهد داد؟

در ادامه می‌خوانید

رهبر سنتی بازار صبحانه های فست فود زمان زیادی برای تهیه برنامه خود دارد، اما انتظار تخفیف را نداشته باشید. در بیشتر از دو سال گذشته، رستوران مک دونالد با بی قراری و به سختی کار کرده است تا تجارت صبحانه خود را به دست آورد و با استفاده از ترکیب محصولات جدید و قیمت های پیشنهادی، در تلاش برای هدایت مصرف کنندگان به  خرید صبحانه است. این شرکت مشغول تلاش و تقلا بود که وندی روی کار آمد و همه چیز را آشفته کرد.

صبحانه فست فود

فروشگاه دوبلین-اوهایو هم ماه گذشته اعلام کرد که قصد دارد سال آینده، صبحانه روزانه را به منوی سراسر کشور اضافه کند. با انجام این کار، یک رقیب بزرگ دیگر به این صنعت اضافه می شود. مدیر عامل شرکت مک دونالد، استیو ایستروبروک این هفته گفت: “این یک روز مهم برای حفظ و رشد بازار ماست.” در کوتاه مدت، انتظار تخفیف را نداشته باشید. اگرچه مک دونالد در تلاش بوده است تا پیشنهاد مناسبی برای جذب مشتری پیدا کند، اما میل زیادی به تخفیف ندارد.

بخش صبحانه در سال های اخیر در فضای فست فود به طور فزاینده ای رقابتی شده است. تاکو بل بخش صبحانه را در سال 2012 اضافه کرد و شاهد موفقیت های بسیاری بود. فروشگاه‌های زنجیره‌ای قهوه دانکین و استار باکس، هر دو در سال های اخیر رشد چشمگیری داشته اند و برگرکینگ نیز قصد دارد فروش صبحانه خود را بهبود بخشد.

رقابت بر سر سهم بازار

همه اینها رستوران مک دونالد را تحت فشار قرار داده و طی دو سال گذشته، بخش صبحانه تحت تأثیر قرار گرفته شده است. ایستروبروک همچنین گفت: “ما دیده ایم که رقبا در طول سال جاری فعالیت خود را افزایش داده اند. بنابراین ورود یک شرکت دیگر به این بازار در سال آینده فقط مبارزه بر سهم بازار را رقابتی‌تر می‌کند.”

صبحانه فست فود

صبحانه مطمئناً برای مک دونالد که تقریباً یک چهارم از فروش خود را در صبح به دست می آورد ، معامله بزرگی است و این باعث می شود بیش از 9 میلیارد دلار تجارت شود. وندیز انتظار دارد که صبحانه یک تجارت یک میلیارد دلاری در باشد.

رستوران مک دونالد برای دفاع از بازار خود سخت تلاش می کند. این شرکت مک کافه خود را تقویت کرده و نوشیدنی های بیشتری را اضافه کرده و پیشنهاد هایی با مدت زمان محدود مانند دونات استیک را نیز تبلیغ کرده است. این شرکت همچنین روی سرعت حاضر کردن غذا کار کرده است. این شرکت 20 ثانیه از میانگین زمان سرویس بیرون‌بر خود را کاهش داده و در تلاش است فناوری هایی چون هوش مصنوعی را اضافه کند. ایستروبروک گفت: “نتیجه فروش در سه ماهه گذشته به ما دلگرمی می دهد که اقداماتی که بسیاری از همکاران محلی ما در حال انجام این مبارزه در سطح محلی هستند، درحال افزایش است.” ایستروبروک همچنین گفت: “ما عادت کرده ایم برای سهم بازار خود بجنگیم و سال آینده نیز این نبرد ادامه خواهد داشت.”

 

منبع: restaurantbusinessonline

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید