آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

مناسب ترین لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ

در ادامه می‌خوانید

به نظر شما مناسب ترین لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ چیست؟ این روزهای سرد زمستانی و حال و هوای سرد آن، لذت سرو چای و نوشیدنی های داغ را چندین برابر افزایش می دهد و ما را مجاب به خوردن انواع نوشیدنی های داغ  در خیابان ها و پارک ها می کند، فرقی نمی کند شیر باشد یا نسکافه، قهوه باشد یا هات چاکلت، مهم این است که یک نوشیدنی خوشمزه، خوش عطر و داغ باشد و همچنین لب سوز تا گوشت بشود به تن و بچسبد به جان. اما بد نیست بدانید که وجه مشترک تمامی این نوشیدنی ها، داغ بودنشان است که این داغ ماندن، لیوانی مناسب نوشیدنی های گرم را می طلبد تا مدت زمان طولانی تری بتوان از نوشیدن آن لذت برد.

اماامروزه بنا به ضرورت، خیلی از عادت ها و خواسته های ما تغییر کرده و بسیاری از ما مجبوریم تا چای های داغ و لب سوز و خوش عطرمان را به جای خوردن در فنجان های لب طلایی و کمر باریک در لیوان های یکبار مصرف بخوریم، به همین جهت هم صاحبان فن و تکنولوژی دست از کار نکشیده و برای مطلوب تر شدن و بهتر شدن شرایط نوشیدن چای در لیوان های یکبار مصرف، تلاش‌های قابل توجه و شایسته ای انجام دادند که نه تنها شرایط را بسیار بهتر و مطلوب تر از قبل کرده است بلکه با بالا بردن سطح کیفی و کمی لیوان های یکبار مصرف، دغدغه نوشیدن چای در این لیوان ها را به یک خاطره دلپذیر و بیاد ماندنی برای بسیاری از افراد مبدل کرده است.

در این مقاله سعی داریم تا ابتدا به مهم ترین فاکتور برای خرید لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ  پرداخته و سپس به بررسی تنوع این لیوان های شگفت انگیز و کاربردی خواهیم پرداخت.

مناسب ترین لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ

نکات مهم خرید لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ

در این بخش از مطلب بدون فوت وقت نکات مهمی را برخواهیم شمرد که در خرید لیوان یکبارمصرف برای نوشیدنی های داغ بسیار حائز اهیمت هستند:

از لیوان دوجداره کاغذی استفاده کنید!

خوبی این لیوان‌ها در این است که به دلیل داشتن دو لایه کاغذی مانند فلاسک عمل می‌کنند. همچنین لیوان های دوجداره کاغذی از مقاومت بیشتری نیز برخوردارند که بهترین گزینه برای روزهای سرد زمستانی می‌باشد. طراحی و تولید لیوان‌های دوجداره کاغذی در ایران نیز انجام می‌شود و شما می‌توانید با پرداخت قیمتی مناسب اقدام به تهیه این دسته از لیوان‌ها کنید.

در این قسمت به چند نمونه از تغییرات اساسی در لیوان های یکبار مصرف نگاهی خواهیم انداخت:

 تنوع در شکل ظاهری لیوان های یکبار مصرف

امروزه لیوان های یکبار مصرف انواع متنوعی دارند، از لیوان های نیمه شفاف و شفاف گرفته تا لیوان های یکبار مصرف کاغذی و سلولزی که در رنگ ها و اندازه های مختلفی در بازار عرضه می شود و افراد متناسب با مصرف خود می توانند اقدام به تهیه آنها کنند.

تنوع در رنگ و طرح لیوان های یکبار مصرف

یکی از مهم ترین تغییراتی که در ساخت لیوان های یکبار مصرف ایجاد شده است، تنوع فوق العاده زیاد و جذاب این محصولات از نظر رنگ و شکل ظاهری می باشد.کاغذ استروک لیوان های یکبار مصرف کاغذی هر روز با طرح های بیشتر و متنوع تری وارد بازار می شود و دست ما را در خرید انواع لیوان کاغذی باز می گذارد. لازم به ذکر است که این تنوع طرح و رنگ، در مدل های درب دار لیوان های یکبار مصرف نیز بسیار است.

در سال های اخیر، تلاش های زیادی برای تولید انواع لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ ارزان ولی با کیفیت صورت گرفته است. به همین جهت فعالان حاضر در این صنعت با ایجاد تغییرات لازم و مناسب در فرایند ساخت و اضافه نمودن افزودنی های لازم، اقدام به تولید لیوان هایی نمودند که در برابر مواد الکلی، اسیدی و شیمیایی از مقاومت بالایی برخوردار بوده و از آن جهت خطری برای سلامتی افراد ایجاد نکنند.

همچنین برای بالابردن مقاومت این لیوان های یکبار مصرف در برابر گرما، لیوان های یکبار مصرف گیاهی را به بازار عرضه شده که هیچ تفاوتی از نظر نحوه مصرف بین مایعات سرد و گرم وجود در آن ها ندارد.

تنوع در رنگ و طرح لیوان های یکبار مصرف 

لیوان یک بار مصرف برای نوشیدنی های داغ با قابلیت بازیافت

در حقیقت یکی از مهم‌ترین و اساسی‌ترین دغدغه‌های دوستداران و فعالان محیط زیست، یکبار مصرف بودن این لیوان ها است که به عنوان زنگ هشداری برای طبیعت پیرامون به حساب می‌آید. اما خوشبختانه امروزه لیوان های یکبار مصرف همانند دیگر ظروف یکبار مصرف؛ دارای بیش از 90 درصد خاصیت بازیافتی بوده که اگر به درستی تفکیک و جداسازی و نیز در قسمت زباله های خشک قرار بگیرند، نه تنها طبیعت را از شر پلاستیک نجات می‌دهند، بلکه موجب کاهش چشم‌گیری در استفاده از منابع پلاستیکی را نیز می‌گردند. فرایند بازیافت این لیوان ها چندان پیچیده و دشوار نیست و از نظر هزینه نیز، بسیار کمتر و بصرفه تر از تولید مواد اولیه و یا پلاستیک خام می‌باشند.

شایان ذکر است به دلیل پیشرفت های فوق العاده چشمگیر انجام شده در این صنعت ( تولید ظرف یکبار مصرف) و همچنین استفاده از موادی مانند ساقه نیشکر موسوم به باگاس، کیفیت لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ از لحاظ فنی بسیار ارتقا یافته و محصولات تولیدی نه تنها قابل رقابت با تولیدات خارجی بوده بلکه در عرصه های بین المللی نیز حرفی برای گفتن دارند.

جمع بندی درباره لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ

به طور کلی می‌توان گفت که لیوان های یکبار مصرف جزو آن دسته از کالاهای پر مصرفی هستند که تقریبا همه ما در شرایط خاص از آنها استفاده می‌کنیم. اگرچه استفاده از آنها در مجالس مختلف، بوفه ها و غذاخوری ها بیشتر متداول است اما همه ما در شرایطی که لیوانی در دسترس مان نباشد، از این لیوان های زیبا و جذاب برای نوشیدن انواع نوشیدنی‌ها ی داغ و سرد استفاده می‌کنیم. به همین دلیل است که این صنعت همواره به عنوان یک صنعت پویا در حال رشد و ترقی بوده است. همچنین انتخاب لیوان های یکبار مصرف بازیافتی سبب می شود تا این صنعت به سمت تولید لیوان‌های با کیفیت‌تر و مستحکم‌تر گام بردارد.

همچنین انتخاب یک لیوان یکبار مصرف برای نوشیدنی های داغ با کیفیت و مقاوم در برابر گرما که هیچ گونه آثار تخریبی و مضری بر محیط زیست نداشته باشد نیز گام بسیار مهمی در راستای حفظ محیط زیست خواهد بود که سلامت و نشاط شما را  نیز در هنگام نوشیدن یک لیوان چای داغ در هوای سرد تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید