آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

ممنوعیت بسته بندی پلاستیکی در سال جدید افزایش می یابد

در ادامه می‌خوانید

از 1 ژانویه 2022، بسته‌بندی پلاستیکی را نمی‌توان با 30 نوع میوه و سبزیجات در فرانسه استفاده کرد و کیسه‌های خرید پلاستیکی و کمپوست‌ پذیر یکبار مصرف در خرده‌فروشی‌های ونکوور ممنوع است.

حمله به بسته‌ بندی‌های پلاستیکی و کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف در سال 2022 ادامه دارد. فرانسه و شهر ونکوور در بریتیش کلمبیا سال جدید را با ممنوعیت‌های پلاستیکی جدید آغاز کردند و موارد بیشتری به ویژه در نیوجرسی در راه است.

در فرانسه، از اول ژانویه 2022، 30 نوع میوه و سبزیجات از جمله خیار، بادمجان، تره فرنگی، موز و پرتقال را در پلاستیک بپیچید. برخی از معافیت ها وجود دارد ، محصولات بسته بندی شده با وزن بیش از 1.5 کیلوگرم (3.3 پوند)، میوه های خرد شده و فرآوری شده، و اقلام شکننده مانند تمشک و زغال اخته – اما این مهلت موقتی است. به گزارش خبرگزاری فرانس 24، بسته بندی پلاستیکی برای تمام میوه ها و سبزیجات کامل تا سال 2026 حذف خواهد شد.

استفاده از پلاستیک ها تجزیه پذیر ضمن کمک به حفظ محیط زیست و تضمین سلامت مصرف کننده باعث میشود دریچه ای جدید به سوی تمام فعالان در حوزه ی پلاستیک ایجاد شود و مصرف کننده به مسئله ی بسته بندی صحیح و بهداشتی پی ببرد و در خصوص نیازهای خودش درک بهتری داشته باشند.

و از طرفی این مسئله کمک اساسی به چرخه ی بازیافت میکند که سبب میشود مواد شیمیایی و مضر کمتری وارد چرخه ی محیط زیست شود

به گزارش روزنامه بریتانیایی گاردین، امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، این ممنوعیت را “انقلابی واقعی” خواند و گفت که فرانسه در حال پیشروی در سطح جهانی برای حذف تدریجی پلاستیک های یکبار مصرف تا سال 2040 است. انجمن‌هایی که بخش‌های بسته ‌بندی و محصولات تازه را نمایندگی می‌کنند کمتر مشتاق بودند.

لوران گراندین، رئیس بخش میوه و سبزیجات انجمن اینترفل، به خبرگزاری فرانسه (AFP) گفت که هزینه ها برای شرکت های کوچکی که محصولاتی مانند سیب را به بریتانیا و جاهای دیگر صادر می کنند، “غیرقابل حل است”. به گفته نماینده شرکت به نقل از خبرگزاری فرانسه، یکی از تولیدکنندگان در دره Loire بسته بندی 100٪ مقوایی را برای سیب های خود معرفی کرده است، اما در نتیجه هزینه ها تا 30٪ افزایش یافته است.

ونکوور در سال جدید با ممنوع کردن کسب ‌وکارها از توزیع کیسه‌های پلاستیکی یکبار مصرف و پلاستیکی قابل کمپوست‌سازی، زنگ زد. مشتریان می توانند کیسه های کاغذی را درخواست کنند، اما باید حداقل 15 سنت برای این امتیاز بپردازند. این هزینه در سال 2023 به 25 سنت افزایش خواهد یافت. اوه، و هزینه فنجان جو شما ممکن است در ونکوور نیز افزایش یابد: اگر کافئین شما در یک فنجان یکبار مصرف باشد، 25 سنت اضافی به شما تعلق خواهد گرفت.

در همین حال، نیوجرسی – که به واسطه The Sopranos به طور جدایی ناپذیری با مدیریت زباله مرتبط است – مصمم است تا از طریق یک ممنوعیت گسترده در سراسر ایالت، موج زباله های پلاستیکی را که جاده ها و آبراه های خود را آلوده می کند، متوقف کند. از 4 می 2022، خرده‌فروشی‌ها، خواربارفروشی‌ها و مشاغل خدمات غذایی از ارائه کیسه‌های یکبار مصرف یا محصولات خدمات غذایی فوم پلی استایرن به مشتریان منع خواهند شد. کیسه های کاغذی یکبار مصرف مجاز است، مگر در فروشگاه های مواد غذایی مساحت یا بزرگتر از 2500 فوت مربع، که فقط مجاز به تهیه یا فروش کیسه های حمل بار قابل استفاده مجدد هستند.

به گزارش News Around New Jersey، نیوجرسی که گسترده ترین ممنوعیت کشور در مورد محصولات پلاستیکی یکبار مصرف در نظر گرفته می شود، به 18 ایالت دیگر ملحق می شود که ممنوعیت کیسه های پلاستیکی در سال جاری اجرایی می شود.

و این یک بسته بندی است، در حال حاضر. با این حال، این گروه موظف است به کار خود ادامه دهد – ما سعی خواهیم کرد سرعت خود را حفظ کنیم و در طول مسیر، تفسیرهای عامیانه ارائه کنیم.

ترجمه و گردآوری: سایه اقبال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید