آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

محصولات یکبار مصرف بایو پیکنیک برند

در ادامه می‌خوانید

امروزه زباله‌های پلاستیکی به یکی از بزرگ‌ترین معضلات بشر تبدیل شده است. با افزایش استفاده از ظروف یکبار مصرف سلامت محیط زیست در معرض خطر قرار دارد. بنابراین استفاده از ظروف یکبار مصرف که از مواد تجزیه‌پذیر ساخته شده باشد و سلامت محیط‌زیست را تهدید نکند، ضروری است. مجموعه پیکنیک برند اقدام به تولید محصولات بایو کرده که از متریال گیاهی ساخته شده است. این محصول مزایای بسیاری دارد که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم تا بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

معرفی بایو

اگر از آن دسته افرادی هستید که حفظ محیط‌زیست برایتان اهمیت دارد، محصولات بایو گزینه‌ای بسیار مناسب برای شما است. این محصولات از نیشکر ساخته شده‌اند و به راحتی در محیط‌زیست تجزیه می‌شوند. ازآنجاییکه این محصول آسیبی به محیط‌زیست نمی‌زند، برای کاهش آلودگی محیط‌زیست نیز مؤثر است. محصولات بایو شامل محصولات باگاس و ظروف گیاهی است. این محصول بیش‌تر برای بیرون‌بر رستوران‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

این محصول در بسیاری از مراکز نظیر رستوران‌ها کاربرد دارد. درواقع بایو کار را برای بسیاری از افراد راحت کرده است. ممکن است بسیاری از افراد نگران سرطان‌زا بودن ظرف پلاستیکی مورد استفاده در رستوران‌ها باشند. با استفاده از این محصولات نگرانی‌های شما در مورد سلامتی برطرف خواهد شد.

ویژگی های محصولات بایو

این محصول از ویژگی‌های منحصربه‌فردی برخوردار است. از مهم‌ترین ویژگی‌های آن میتوان به تنوع آن در سایز‌های مختلف اشاره کرد. بنابراین دیگر نیازی نیست که نگران کمبود فضا برای مواد غذایی خود باشید. ابعاد مختلف محصولات بایو خیال مصرف کنندگان را از این موضوع راحت کرده است. اگر از دسته افرادی هستید که در رستوران‌ها و فست فودها مشغول به کار هستید، می‌توانید از این محصولات استفاده کنید. متریالی که در تولید این محصول به کار رفته است، سبب شده است که بایو از جمله بهترین ظروف برای استفاده در رستوران‌ها و فست فودها باشد.

شما می‌توانید از این محصول برای مواد غذایی سرد و گرم نیز استفاده کنید. ازآنجاییکه در تولید این محصول از متریال گیاهی استفاده شده است، بنابراین با خیال راحت مواد غذایی گرم را درون این ظروف قرار دهید. این در حالی است که در بسیاری از ظروف یکبار مصرف و ظروف پلاستیکی معمولی قرار دادن مواد غذایی گرم خطرات زیادی را به دنبال دارد.

چرا محصولات بایو را تهیه کنیم؟

سلامتی انسان بیش از هرچیزی در گرو سلامت محیط زیست است. با داشتن محیط زیستی سالم شما قادر خواهید بود که زندگی سالمی داشته باشید. کاهش زباله تاثیر قابل توجهی در افزایش سلامت محیط زیست خواهد داشت. به همین دلیل است که بسیاری از کمپانی‌ها در سراسر دنیا به فکر تهیه محصولات تجذیه‌پذیر افتاده‌اند. پیکنیک برند نیز در تولید محصولات خود به این موضوع توجه کرده و محصولاتی متناسب با سلامت محیط زیست تولید کرده است. اگر به دنبال ظروفی متنوع و سازگار با محیط زیست هستید، محصولات بایو را از دست ندهید.

این ظروف می‌توانند نیاز شما را از هر ظرف دیگری برطرف کنند. درواقع استفاده از آن‌ها برای مواد غذایی سرد و گرم سبب پرکاربرد بودن آن شده است. شما می‌توانید از این محصول درون یخچال نیز استفاده کنید. بدون اینکه نگران خراب شدن مواد غذایی درون ظرف باشید. این محصول قادر خواهد بود که مواد غذایی را تازه نگه دارد. همچنین تنوع آن‌ها در ابعاد سبب شده است که نگران کمبود فضا یخچال خود نباشید.

اگر مواد غذایی زیادی دارید، می‌توانید مواد غذایی با حجم بالا را در ظروف بزرگ این محصول بریزید. در این صورت نیازی نخواهد بود که از چندین ظرف کوچک استفاده کنید. درصورتیکه قصد تهیه محصولات بایو را دارید، می‌توانید آن را از پیکنیک برند تهیه کنید. این مجموعه در تولید محصولات خود از بهترین متریال استفاده کرده و سلامت مشتریان خود را در نظر دارد.

سخن پایانی

اگر می‌خواهید از ظروفی استفاده کنید که هم برای رستوران‌ها مناسب باشد و هم بتوانید مواد غذایی گرم و سرد را درون آن قرار دهید، محصولات بایو گزینه‌ای بسیار مناسب است. این محصولات علاوه‌بر سلامت انسان به سلامت محیط‌زیست نیز توجه کرده و مانع از آسیب به آن می‌شود. موادی که در تولید این محصول به کار رفته است به راحتی تجزیه می‌شوند. ظروف تولید شده توسط پیکنیک برند از باکیفیت‌ترین مواد بوده و کوچک‌ترین مشکلی برای شما ایجاد نخواهد کرد. بنابراین می‌توانید بدون نگرانی از ظروف این مجموعه به ویژه محصولات بایو در رستوران و برای قرار دادن غذاهای گرم و سرد استفاده کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید