آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

محصولات کاغذی ضامن پایداری برندها

در ادامه می‌خوانید

از رستوران‌ها گرفته تا کافه‌ها و غذای آماده، محصولات کاغذی یکبار‌مصرف چاپی نقش مهمی دارند. پایدار و بهداشتی هستند و می‌توانند پیام‌های مثبت را منتقل کنند، ارزش نام تجاری یک مکان را از طریق چاپ به اشتراک بگذارند و اعتماد مصرف‌کننده را حفظ کنند.

در این‌مورد نیک برتون، مدیر‌عامل بسته‌بندی سلبریشن، که در برتون-آن-ترنت، استافوردشایر مستقر است، مصاحبه‌ای را انجام داده است.

بیماری همه‌گیر کووید-19 آگاهی را در مورد بهداشت و ایمنی افزایش داد و در نتیجه، ما شاهد افزایش محبوبیت محصولات و ظروف کاغذی و اقلام بسته‌بندی جداگانه مانند ظروف چندخانه بودیم. محصولات کاغذی چاپ‌شده مزایای بهداشتی فوری و قابل مشاهده را ارائه می‌دهند.

زمانی‌که رستوران‌ها و غذاخوری‌ها پس از قرنطینه بازگشایی شدند، روکش‌های پلاستیکی بهداشتی قابل چاپ و پوشش‌های کاغذی قاشق و چنگال یکبار‌مصرف بسیار مهم شدند و به مشتریان اطمینان می‌دادند که از لیوان‌ها و کارد و چنگال تمیز و بدون آلودگی استفاده می‌کنند. این تمرکز بر روی مزایای اقلام کاغذی یکبار‌مصرف، سلبریشن را به‌طور کامل به شروع کسب‌و‌کار در سال 1983 می‌برد، زمانی‌که اولین محصولات ما زیر لیوانی‌های دستمالی شخصی‌سازی شده بودند.

تقویت برندها و برقراری ارتباط با اعتبار پایداری

نیک برتون می‌گوید: «محصولات کاغذی چاپی راهی عالی و نسبتاً کم‌هزینه برای ارتقای نام تجاری و ارائه پیام‌های مهم به روشی واضح و پایدار هستند». از ظروف کاغذی، آسترهای سینی و کیسه‌های کاغذی کارد و چنگال گرفته تا زیر لیوانی نوشیدنی، روکش‌های شیشه‌ای، سفره‌های کاغذی و دستمال سفره، محصولات کاغذی مارک‌دار تداوم بصری را در تمام موارد خدمات ایجاد می‌کنند.

محصولات کاغذی مارک‌دار با تکنیک‌های چاپ و تکمیل 4‌رنگ یا نقطه‌ای، از برجسته کردن لمسی و ظریف گرفته تا فویل فلزی مجلل، حسی لوکس را ارائه می‌دهند و می‌توانند به برندسازی کمک کنند.

یکی دیگر از مزایای واضح این است که مصرف‌کنندگان بلافاصله کاغذ را به‌عنوان یک ماده پایدار تشخیص می‌دهند و به تقویت اعتبار پایداری محیطی محل برگزاری کمک می‌کند. ما همیشه گفته‌ایم که اپراتورهای خدمات غذایی باید مشتریان خود را در داستان پایداری خود درگیر کنند و در مورد بسته‌بندی‌هایی که انتخاب کرده‌اند به آنها بگویند. این به مصرف‌کنندگان کمک می‌کند تا نقش خود را در تضمین «پایان عمر» مسئولانه برای بسته‌بندی مواد‌غذایی از موسسات خدمات غذایی درک کنند و به بهبود اعتبار پایداری زیست محیطی آنها کمک کند.

انتخاب صحیح مواد

به‌عنوان یک تامین‌کننده بسته‌بندی برای صنایع غذایی و غذای آماده، بسته‌بندی سلبریشن همیشه از نظر مواد خنثی بوده و معتقد است که محلول‌های کاغذی و پلاستیکی جایگاه خود را دارند. در کنار طیف تثبیت‌شده‌ای از ظروف یکبار‌مصرف که از مواد‌طبیعی، تجدید‌پذیر و پایدار ساخته شده‌اند.

در حالت ایده‌آل، بسته‌بندی ساخته شده از مواد طبیعی مانند کاغذ، نشاسته ذرت PLA، الیاف غیر چوبی باگاس، چوب و برگ خرما باید به‌صورت تجاری کمپوست شود. اگر این گزینه پایان‌عمر قابل دوام نباشد و بسته‌بندی به محل دفن زباله ختم شود، در مقایسه با پلاستیک‌های مبتنی بر روغن سنتی، تأثیر زیست‌محیطی و ردپای کربن کمتری دارد.

در‌حالی‌که در سال‌های اخیر تا حدودی از محبوبیت پلاستیک کاسته شده است، اغلب بهترین راه‌حل برای محافظت از مواد‌غذایی و افزایش ماندگاری است، بنابراین به کاهش ضایعات مواد غذایی کمک می‌کند. ما یک رویکرد مشاوره‌ای ارائه می‌دهیم تا اطمینان حاصل شود که اپراتورها مناسب‌ترین بسته‌بندی را برای ارائه خود انتخاب می‌کنند، با در‌نظر گرفتن همه جنبه‌ها، از ایمنی مواد غذایی، کاربردی و ارائه تا پایان عمر.

نیک برتون نتیجه‌گیری می‌کند: من بارها گفته‌ام که بسته‌بندی مواد غذایی یکبار‌مصرف برای اطمینان از کارایی عملیاتی مواد‌غذایی کلیدی است. در واقع، بسته‌بندی ایمن و بهداشتی مواد‌غذایی نقشی کلیدی در طول همه‌گیری ایفا کرد و این کار برای ماه‌های آینده ادامه خواهد داشت.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید