آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

فیلتر جستجوی تجاری سازگار با محیط زیست Yelp

در ادامه می‌خوانید

Yelp ابزار جستجویی معرفی کرده است که می توانید مشاغل سازگار با محیط زیست و مشاغل پایدار را پیدا کنید.

Yelp ابزارهای جستجوی جدیدی را معرفی کرد تا به کاربران کمک کند مشاغل سازگار با محیط زیست و مشاغلی را که شیوه های تجاری پایدار را اتخاذ کرده اند پیدا کنند. طبق یک پست وبلاگ شرکت، Yelp در حال همکاری با ائتلاف آلودگی پلاستیک برای این طرح است.

ویژگی‌های کسب‌وکار جدید برجسته‌شده در نتایج جستجوی Yelp و صفحات کسب‌وکار، هم از صاحبان کسب‌وکار و هم از مصرف‌کنندگان منشأ می‌گیرند و شامل اطلاعاتی مانند «ظروف قابل استفاده مجدد را ارائه می‌کند، مجاز است ظرف خود را بیاورید، ظروف کمپوست پذیر موجود، ایستگاه شارژ EV موجود است و بسته بندی بدون پلاستیک است.

Yelp گفت که این ویژگی همزمان با افزایش علاقه مشتریان به پایداری است، به طوری که جستجو برای “مبتنی بر گیاه” از سال 2018 تا 2021 به طور متوسط ​​56٪ افزایش یافته است، و جستجو برای شارژ EV هر سال به طور متوسط ​​41٪ افزایش می یابد.

Yelp  یک شرکت چند ملیتی آمریکایی است که مقر آن در سان فرانسیسکو کالیفرنیا است. این سرویس بر پایه وبسایت Yelp.com و اپلیکیشن موبایل Yelp، دیدگاه‌های دیگران در مورد کسب و کارهای محلی مانند رستوران‌ها، کافه‌ها و… را پردازش و در اختیار کاربران دیگر قرار می‌دهد. همچنین، این شرکت به مدیران کسب و کارها روش برخورد با دیدگاه‌های آنلاین و روش‌های پاسخ به آن‌ها را آموزش می‌دهد.

پیش بینی

کاربران Yelp تنها کسانی نیستند که بیشتر به گزینه های سازگار با محیط زیست توجه دارند. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که بیش از ۷۰ درصد از مصرف‌کنندگان جهانی نسبت به پنج سال پیش محصولات سازگار با محیط‌زیست را فعالانه خریداری می‌کنند، در حالی که بیش از یک سوم مصرف‌کنندگان مایلند برای محصولات سازگار با محیط‌زیست هزینه بیشتری بپردازند.

استفاده از ظروف قابل استفاده مجدد در بین مردم جهان رو به افزایش است و مردم نسبت به اهمیت حذف زباله های پلاستیکی و جایگزینی آن با ظروف کمپوست پذیر، ظروف زیست تخریب پذیر و قابل تجزیه روی آورده اند. با وجود ظروف گیاهی و قابل تجزیه، هنوز هم به شکل قابل توجهی از ظروف یکبار مصرف پلاستیکی استفاده می شود که برای حذف کامل آنها باید کارهای زیادی انجام گیرد.

به گفته شرکت مشاوره Simon-Kucher & Partners، انتظار می‌رود این روند همچنان به رشد خود ادامه دهد زیرا 39 درصد از نسل Z و 42 درصد از نسل هزاره‌ها به‌طور فعال‌تری در جهت پایداری بیشتر گام برمی‌دارند. این بدان معناست که Yelp باید در هنگام معرفی این ویژگی‌های جدید، مخاطبان درگیر داشته باشد  و حفظ کند.

Yelp قبلاً ویژگی‌های قابل جستجو را معرفی کرده است، از جمله برای مشاغلی که متعلق به آسیا، مالکیت زنان، مالکیت سیاه‌پوستان و متعلق به LGBTQ هستند. راهنمایی مصرف‌کنندگان به ویژگی‌هایی که به دنبال آن هستند، باید تجربه آنها را آسان‌تر کند و در عین حال به فروش و ترافیک برای کسب‌وکارها نیز تبدیل شود. برای مثال، سی و پنج درصد از کاربران Yelp در عرض 24 ساعت پس از جستجو از وب سایت از یک کسب و کار بازدید می کنند. ردپای غول پیکر Yelp که شامل 33 میلیون کاربر منحصر به فرد در پایان سال 2021 بود، می‌تواند کسب‌وکارهای بیشتری را برای افزودن چنین ویژگی‌های بیشتری جذب کند.

به گفته The Impact Investor، چندین اپلیکیشن جدید برای کمک به راهنمایی مصرف کنندگان به سمت یک سبک زندگی پایدارتر وجود دارد، از جمله برنامه هایی که به مردم کمک می کنند ضایعات غذا را کاهش دهند، اما هیچ کدام به طور خاص بر روی کسب و کار رستوران متمرکز نشده اند. OpenTable فهرستی از بهترین رستوران های سازگار با محیط زیست در ایالات متحده دارد، اما فقط شامل 202 رستوران است.

Yelp با اجازه دادن به کسب‌وکارها در تلاش‌های پایداری خود و قابل جستجو کردن آن ویژگی‌ها فراتر می‌رود. کاربران Yelp می‌توانند ویژگی‌های سازگار با محیط زیست جدید را در صفحات کسب‌وکار تحت «امکانات و موارد دیگر» بیابند، در حالی که صاحبان مشاغل می‌توانند این ویژگی‌ها را به صورت رایگان به بخش «اطلاعات تجاری» خود اضافه کنند.

این برنامه همچنین یک مرکز منبع پایداری جدید برای مشاغل اضافه کرده است که دسترسی به اطلاعات و ابزارهای سازمان های غیرانتفاعی متمرکز بر محیط زیست، از جمله ائتلاف آلودگی پلاستیک،ReThink Disposable، LA قابل استفاده مجدد، بنیاد Surfrider، Food Rescue Hero و سایر سازمان ها را فراهم می کند.

این شرکت در وبلاگ خود گفت که این ها برای کمک به کسب‌وکارها در پیاده‌سازی امکانات پایدارتر ایجاد شده است، زیرا کسب‌وکارها اغلب نمی‌دانند از کجا شروع کنند.

Yelp گفت: «این مجموعه از منابع، ابزارهایی را برای کمک به کسب‌وکارها فراهم می‌کند تا به طور مؤثری با مصرف‌کنندگان ارتباط برقرار کنند که چگونه به محیط زیست کمک می‌کنند، یاد بگیرند که چگونه شیوه‌های تجاری پایدارتری اتخاذ کنند و از تلاش‌های کسب‌وکارهای دیگر مانند آنها الهام بگیرند.

علاوه بر ویژگی‌های پایدار، Yelp همچنین فهرستی از 100 رستوران برتر وگان در ایالات متحده ایجاد کرده و رویدادهای محلی را در سرتاسر آمریکای شمالی هماهنگ می‌کند، مانند تجربه‌های غذای گیاهی، پاک‌سازی پارک‌های عمومی و موارد دیگر.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید