آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

عدم آگاهی در مورد انتخاب ظروف پلاستیکی چه عواقبی در پی خواهد داشت؟

در ادامه می‌خوانید

 

چگونه باورهای اشتباه در مورد پلاستیک را کنار  بگذاریم؟

آیا معیارمان برای انتخاب یک ظرف یکبار مصرف فقط باید برند باشد؟

چه استاندارهایی را  برای این انتخاب باید  به عنوان استاندارد اصلی  درنظر بگیریم ؟

از دیرباز تا کنون صنعت پلاستیک پیشرفت چشمگیری داشته است که محققان با انجام آزمایشات  و تحقیقات فراوان در این زمینه توانستند روز به روز اطلاعات جدیدتری را در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند تا کمترکسی دچار آسیب و یا بیماری شود . همچنین بسیاری از ظروف که تحت عنوان پلاستیکی یا یکبار مصرف تولید و توزیع میشوند از استاندارهای صحیحی برخوردار نیستند و از طرفی به دلیل عدم آگاهی و آموزش مناسب، سالانه افراد زیادی به بیماری های مختلفی دچار میشوند و درگیر بیماری میشوند.به عنوان مثال یک بطری کوچک آب معدنی فقط قابلیت یکبار استفاده شدن را دارد اما بسیاری از مردم به دلیل عدم آگاهی در مورد مضرات این  بطری کوچیک ،گاها آن را در فریزر میگذارند و تا بتوانند گاها در شرایطی که هوا گرم است از آن استفاده کنند در صورتی که این یک باور غلط است .حالا باهم به چرایی این اشتباه می پردازیم..

اما حقیقت این است که این بطری کوچیک به ظاهر آسان و سبک در جابجایی، از مواد اولیه ای بنام پت (پلی اتیلن ترفتالات) ساخته شده است که با قرار دادن این بطری درون فریز و قرارگرفتن در مجاورت سرما و دمای سرد ماده ای سمی از خود  آزاد میکند که  استفاده ی مداوم و مکرر از این بطری ها سبب ایجاد گونه های مختلف سرطان در زنان و مردان میشود. از دیگر تاثیرات مخرب این ماده شیمیایی آسیب رساندن به مغز ، بیماری های قلبی ، دیابت و چاقی می توان نام برد ..

امروزه برندها و کمپانی های بزرگ چه در داخل چه در خارج از کشور به مهم بودن سلامتی انسان این گنج گرانبها پی برده اند و با استفاده از تکنولوژی ها و امکانات برتر روز تحولی عظیم در عرصه ی تولیدات خود ایجاد کرده اند که نه تنها برای سلامتی انسان بلکه برای محیط زیست نیز مضر نباشد..

یکی از این تحولات ، تغییر در بافت و ساختاری مواد اولیه ظروف می باشد . به عنوان مثال ماده ی BPA سبب شد بسیاری از ظروف با قرارگیری ظروف در مجاورت گرما و سرما ، مواد سمی ای نداشته باشد و از طرفی با  تولید ظروف PP  ویژگی های منحصر به فرد تری اضافه شد که آسیبی به انسان و غذا نیز نمیرساند

پیکنیک امروزه با تولید و توزیع  گسترده  و با رعایت استاندارهای  بین المللی  متناسب با سایر کشورها توانسته قابلیت هایی را چون فودگرید بودن، قابل قرارگیری در فریز رو ماکرویو بودن، قابل شستشو بودن، و مهم تر از همه دریافت تاییدیه هایی از استاندارد مواد  غذایی بریتانیا ،تاییدیه از سازمان غذا و دارو ، و وزارت بهداشت توانسته بدون شک بزرگترین حامی و حافظ سلامتی مصرف کنند گان عزیز باشد .

ظروف پیکنیک با در نظر گرفتن و درک نیاز اساسی مصرف کنندگان اقدام به تولید ظروف خود میکند ، درک این نیاز شامل کودکان، نوجوانان، بزرگسالان و میانسالان می باشد که برای هر رده ی سنی ، پیشنهادات و موارد توصیه ای مجزا دارد  از تولید و معرفی پک های مدارس گرفته تا جزئی ترین  نیاز یک مشتری عادی و یا مصرف کنندگان گروه غذایی مانند رستوران ها و مراکز تهیه غذا..

مخاطبان و مشتریان پیک نیک، هرروزه با به اشترک گذاشتن سابقه ی های خرید و مصرفشان  و با انتقال نظرات و انتقاداتشان ، پیکنیک، این خانواده ی بزرگ را در  ارتقاء عملکرد و ارائه ی خدماتی بهتر و به روز تر یاری میکنند.

چراکه امروزه پیکنیک فقط یک برند نیست، پیکنیک یک خانواده ی ملیونی بزرگ است که از جای جای کشور عزیزمان ،میزبان لحظاتشان میشویم…

تهیه و گردآوری: سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید