آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

ظروفی که برای مهمانی افطار به کمک ما می آیند

در ادامه می‌خوانید

استفاده از ظروف قابل استفاده مجدد، مایکریوویو و دسر‌خوری برای مهمانی های افطاری به شما کمک می کند تا در وقت و هزینه صرفه جویی کنید و بتوانید از شب قبل بسیاری از مواد غذایی خود را بدون نیاز به جابجایی برای گرم کردن تهیه و نگهداری کنید. با این ظروف شما نگران گرم کردن غذا یا تغییر طعم آن بر اثر گذاشتن در یخچال نیستید.

مهمانی‌های افطار یکی از رسوم قدیمی و دلچسب ما هستند که علاوه بر ثواب زیادی که عاید صاحب مهمانی می‌کنند، کدبانوگری و سلیقه‌ی خانم منزل را هم به نمایش میگذارند. برای اینکه در طول روز که روزه‌دار هستید، اذیت نشوید بهترین کار این است که شب‌های قبل از مهمانی را از دست ندهید. شما شب قبل از افطاری چیزی حدود 5 تا4 ساعت وقت دارید که به تمیز کردن خانه مشغول شوید. شما می‌توانید بعضی از مواداولیه سفره افطاری فردا را هم آماده کنید و در یخچال بگذارید که روز بعد کار نهایی پخت غذا را انجام بدهید.

زیبایی سفره افطار گزینه ای است که بسیار مورد توجه قرار می گیرد. شما برای زیبا کردن سفره افطار خود نیاز به استفاده از غذاهای مجلل و انواع مختلفی از غذاها ندارید. شما با کمی سلیقه و حوصله می توانید سفره های خود را از سادگی به سفره های زیبا تبدیل کنید. شما با استفاده از کمی هنر و سلیقه می توانید  با وسایل ساده و ارزان به تزیین سفره افطار بپردازید و از صرف هزینه های بالا برای مهمانی و مجلس خود جلوگیری کنید.

برای انتخاب بهترین غذاها برای وعده افطار، طبق نظریه پزشکان، شما باید از غذاهای سبکی مانند: شیر برنج، فرنی، آش و سوپ استفاده کنید، تا راه گلوی شما را نرم کند.

اگر قرار است آش بپزید، نخود و لوبیا و حبوبات را بگذارید روی گاز تا بپزد و سپس در ظروف مناسبی در یخچال نگهداری کنید. می توانید بقیه مراحل را در روز مهمانی انجام دهید.

ظروف مناسبی که درب دار با ظرفیت های مختلف و مناسب غذاهای شما باشد، به علاوه بتوانید برای سرو مستقیما سر میز غذا از آنها استفاده کنید، می تواند به شما برای برگزاری یک مهمانی مجلل کمک شایانی کند. به این ترتیب می‌توانید شب قبل به کارهای ضروری خود برای افطاری برسید تا روز مهمانی با زبان روزه زیادی خسته نشوید و از مهمانی خود لذت ببرید.

مثلاً اگر دوست دارید به مهمان خود کشک‌بادمجان بدهید می‌توانید بادمجان‌ها را سرخ کنید و آنها را در ظرفی در بسته در یخچال بگذارید. برای اینکار به ظروفی درب دار نیاز دارید که بتوانید آن ها را در یخچال نگهداری کنید و در صورت نیاز برای گرم کردن مجدد مورد استفاده قرار دهید تا ظروف بیشتری برای گرم کردن و استفاده مجدد کثیف نشوند و شما قبل از آغاز مهمانی، مجبور به شستشوی مقدار زیادی ظرف نباشید.

کشک بادمجان تک نفره فینگر فودی(غذای کوچک) که مناسب برای مهمانی ها و جشن های شما عزیزان هست، پیش غذای فوق العاده ای هست که به صورت فینگر فود و شاتی برای مهمانی ها بسیار شکیل و شیک هست. ظروف دسر خوری برای تزیین این غذاها بسیار مناسب است و به سفره ما جذابیتی چند برابر می دهد.

شما می‌توانید دسرهایی مثل فرنی یا شله‌زرد را که نیاز به چشیدن دارند آماده کنید و آنها را در ظروفی مناسب مانند ظروف دسر خوری با تنوع بالا، تزیین کرده و مستقیما سر میز افطار بیاورید.

برای تزیین انواع مرباها و ترشیجات از ظروف اردو خوری چند خانه و شفاف استفاده کنید که جلوه خاصی به سفره شما می بخشد. همچنین دیس های سفید و طلایی پیرکس که در آن میتوانید فینگرفودها و رنگینک و حلوا را تزیین کنید و جلوه بی نظیری به سفره خود بدهید.

استفاده از ظروف یکبار مصرف برای تزیین سفره افطار میتواند از هزینه های زیاد جلوگیری کند. منظور از ظروف یکبار مصرف، ظروف پیرکس و یا ظروف کریستالی است. استفاده از ظروف دسر یکبار مصرف برای دسرهایی مثل فرنی و شله زرد، حلوا و کشک بادمجان انتخاب مناسبی است. زیرا با وجود تنوع و زیبایی، می توانید بارها از آنها استفاده کنید.

میزان غذایی که برای افطاری درنظر می‌گیرید باید کمتر از میزان غذایی باشد که برای یک مهمانی شام آماده و تهیه می‌کنید. معمولا از سفره افطار همیشه غذا به میزان قابل توجهی اضافه می‌ماند. برای اینکه بعد از تمام شدن افطاری با حجم زیاد غذاهای مانده روبه‌رو نشوید بهتر است به تعداد خانواده‌هایی که مهمان شما هستند ظرف یکبار مصرف تهیه کنید. از غذای اضافه افطار برای هر خانواده کمی در ظرف یکبار مصرف بکشید و به آنها بدهید. با این کار هم از اسراف جلو‌گیری می کنید و هم اینکه خانم خانواده مهمان را از دغدغه سحری در آن شب رها کرده‌اید. در اینجا هم ظروف مناسب یکبار مصرف به کمک شما می آیند. به علاوه شما می توانید باقیمانده غذا را در آن نگهداری کنید و یا در صورت نیاز آنها را در فریزر بگذارید.

مزایای فراوان ظروف مایکروویو بجای ظروف یکبار مصرف پلاستیکی شامل سازگاری با طبیعت، تجزیه پذیری در خاک حداکثر پس از 6 ماه، عاری بودن از هرگونه اثرات مضر پلاستیک، قابلیت استفاده در مایکروویو و فریزر و  قابلیت استفاده مجدد تا بارها بدون نگرانی از خطرات پلاستیک موجب شده این ظروف جایگزینی خوب برای ظروف پلاستیکی یکبار مصرف محسوب شوند.

این ظروف عاری از هر گونه اثرات مضر و عکس‌العمل‌های شیمیایی در تماس با مایعات و غذاهای داغ هستندو در برابر حرارت مقاومند.

دیس و ظروف کریستالی طرح پیرکس یکی از محصولات بسیار با کیفیت می باشد که می تواند در مجالس و میهمانی‌های جلوه‌ای زیبا را برای مهمانان شما به نمایش بگذارد. این سینی دارای جنسی محکم و با دوام از بهترین نوع پلاستیک (پلی استایرن) می باشد به طوریکه شما می توانید این سینی مخصوص با کیفیت را از غذاهای مد نظر خود پر کنید بدون آنکه نگران شکستگی آن باشید و از پذیرایی خود لذت ببرید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید