آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

سوپرفرش محصولی جدید از پیکنیک برند

در ادامه می‌خوانید

 نوشیدن یک لیوان شیر یا قهوه پیش از رفتن به محل کار می‌تواند شما را در طول روز سرحال نگه دارد. اگر زمان کمی برای گرم کردن شیر یا قهوه دارید، با استفاده از ماکروویو می‌توانید مواد غذایی مورد نیاز را در سریع‌ترین زمان ممکن گرم کنید. حال تصور کنید که ظروف مواد درون ماکروویو در اثر حرارت بالا بشکنند. این اتفاق برای هر فردی ناخوشایند است. به همین دلیل استفاده از ظروف مخصوص مایکروویو ضروری است. یکی از بهترین ظروف مایکروویو موجود در بازار سوپرفرش است که توسط مجموعه پیکنیک برند تولید شده است. با ما همراه باشید تا در ادامه به بررسی بیش‌تر محصول این مجموعه بپردازیم.

محصول جدید پیکنیک برند سوپر فرش محصوص ماکروویو

چگونگی تشخیص ظروف مناسب برای مایکروویو

شاید برای شما سوال پیش آید که چگونه میتوان ظرف مایکروویو یا سوپرفرش را از دیگر ظروف تشخیص داد؟ برای انجام این کار می‌توانید یک آزمایش ساده انجام دهید. ابتدا درون ظرف آب ریخته و آن را به مدت یک دقیقه با دما بالا درونماکروویو قرار دهید. سپس ظرف را از مایکروویو خارج کرده و به بدنه آن دست بزنید. اگر آب درون ظرف جوشیده باشد اما بدنه سرد باشد، نشان‌دهنده آن است که ظرف موردنظر قابلیت استفاده در مایکروویو را دارد. درصورتیکه بشقاب داغ بوده و آب درون آن سرد باشد، ظرف برای استفاده در مایکروویو مناسب نیست. سوپرفرش یکی از بهترین ظروف مایکرویو است که مقاومت بالایی در برابر دما بالا دارد. به همین دلیل میتوان گفت یکی از بهترین گزینه‌ها برای استفاده در مایکروویو است.

امروزه ظروف متنوعی برای مایکروویو تولید شده‌اند که هریک از آن‌ها از قابلیت‌های منحصربه فردی برخوردار هستند. این ظروف با قرارگیری در مایکروویو بدون کوچک‌ترین آسیبی به گرم کردن مواد غذایی می‌پردازند. از جمله بهترین ظروف برای مایکروویو میتوان به ظروف سیلیکونی، شیشه‌ای، سرامیکی و پلاستیکی اشاره کرد. مجموعه پیکنیک برند محصولات جدید برای ماکروویو نظیر سوپرفرش تولید کرده است که تنوع بالایی دارند.

چه ظروفی قابل استفاده در مایکروویو نیستند؟

توجه داشته باشید که نمیتوان از همه ظروف برای گرم کردن غذا در مایکروویو استفاده کرد. به عنوان مثال ظروف فلزی و استیل برای استفاده در مایکروویو مناسب نیستند. این ظروف با قرار گرفتن در مایکروویو به سرعت گرم شده و موجب سوختن غذا خواهند شد. همچنین ظروف لب نقره‌ای و طلایی به دلیل حساسیت بالا، ممکن است دچار رنگ‌پریدگی شوند.

از دیگر ظروفی که قابل استفاده در مایکرویو نیستند، میتوان به ظروف مقوایی و استایروفوم اشاره کرد. در تولید ظروف سوپرفرش تمامی این نکات در نظر گرفته شده است. این ظروف از بهترین متریال تولید شده و دوام بالایی دارند. از آنجاییکه ظروف آشپزخانه قیمت بالایی دارند، با استفاده از این ظروف می‌توانید در هزینه‌ها صرفه‌جویی کنید.

سوپرفرش محصولی جدید از پیکنیک برند

استفاده از بهترین متریال در سوپرفرش

از جمله ویژگی‌های ظروف سوپرفرش میتوان به استفاده از بهترین متریال برای تولید آن‌ها اشاره کرد. متریال مختلفی برای تولید ظروف مایکروویو استفاده می‌شود که هریک از آن‌ها مزایایی دارد. به عنوان مثال سیلیکون یکی از متداول‌ترین متریالی است که برای ظروف مایکروویو به کار می‌شود. ظروف سوپرفرش تولید شده توسط پیک نیک برندینگ فاقد BPA هستند. عدم وجود این ماده در ظروف سبب می‌شود که بدون نگرانی از وارد شدن مواد شیمیایی به مواد غذایی، از این ظروف در ماکروویو استفاده کنید.

نکات مهم در خرید ظروف مناسب مایکروویو

در هنگام خرید ظروف ماکروویو سوپرفرش باید به نکات بسیاری توجه کنید تا خریدی مناسب داشته باشید. در داخل ظرف، پشت یا روی بسته‌بندی نمادهای مختلفی چاپ می‌شود که نشان از کاربرد محصول در ماکروویو دارد. نماد ایمن با مایکروویو به صورت خطوط موجدار است. در برخی موارد تنها خطوط موجدار بوده و در برخی مواقع نیز ظرفی زیر خطوط قرار دارد. با مشاهده این نماد می‌توانید اطمینان لازم حاصل کنید که ظروف سوپرفرش شما برای استفاده در مایکروویو ایمن است.

نکات مهم در خرید ظروف مناسب مایکروویو

سخن پایانی

اگر قصد خرید محصولات جدید برای مایکروویو را دارید، سوپرفرش می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب باشد. این ظرف با بهترین متریال ساخته شده و از کیفیت بالایی برخوردار است. مقاومت بالا این محصول در برابر گرما سبب می‌شود که غذا شما در سالم‌ترین حالت ممکن گرم شود، بنابراین نگران ترکیب مواد شیمیایی با غذا نباشید. سوپرفرش می‌تواند نیاز شما را از داشتن ظرف مناسبی برای مایکروویو برطرف کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید