آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

سومین شعبه ی فروشگاه زنجیره ای پیکنیک افتتاح شد

در ادامه می‌خوانید

این برند بزرگ  پس از کسب موفقیت های فراوان در راه اندازی دو شعبه ی فروشگاه زنجیره ای که در ماه ها اخیر افتتاح کرده بود، این بار سومین شعبه ی خودش را افتتاح کرد

این فروشگاه در نشانی : مرزداران، خیابان خرم رودی، نبش الوند یازدهم، پاساژ الوند ، طبقه منفی 1  و به متراژ 60 متری  در تهران و به نشانی مذکور واقع شده است .اقلام موجود در این فروشگاه شامل تمامی ظروف مایکروویوی در گنجایش های مختلف ، انواع ظروف دسری در طرح های مختلف، ظروف ترموفرمینگ،انواع کارد،قاشق،چنگال،ظروف گیاهی،کیسه زباله، اقلام ضروروی خانه و آشپزخانه ،انواع لیوان های چاپی آکوا ، انواع دیس،بشقاب،کاسه وانواع سفره های یکبارمصرف هرآنچه که نیاز شما مصرف کنندگان عزیز می باشد که در میهمانی ها و مراسم نیازمند استفاده از آنها و صرفه جویی در زمان خود هستید  ، در این فروشگاه با بهترین کیفیت و با بهترین قیمت در دسترس شما عزیزان قرار دارد.

استفاده از ظروف پلاستیکی یکبارمصرف،نه تنها باعث ایجاد نوعی فرهنگ بسته بندی در میان مصرف کنندگان شده ،بلکه به نوعی سبب افزایش چشمگیر موارد بهداشتی شده است ،و از طرفی با صرفه جویی در زمان ،میتوانیم با یک انتخاب درست سلامتی مان را تضمین کنیم.چراکه  سوء استفاده کنندگان همیشه در کمین مصرف کنندگان هستند و به خاطر دریافت سود و منفعت شخصی اقدام به تولیدات و عرضه ی غیر استاندارد ترین ظروف میکنند و برای سلامتی مصرف کننده هیچ ارزشی قائل نمیشوند .

در گذشته های دورتر برای جشن ها و میمهانی ها از ظروف چینی و یا شیشه ای استفاده میشد و علاوه بر سنگین بودن و شخص میزبان درگیر موضوعاتی چون شست و شو،و جابجایی ظروف مذکور بود و مراسم و یا میهمانی هیچ لذتی نمی بردند ،چرا که تماما زمان صرف شست و شو و جابجایی ظروف می شد.

امروزه به واسطه ی تولید ظروف یکبارمصرف نه تنها در زمان صرفه جویی شده است ،بلکه در این ایام کرونا که با رعایت حداقل موارد بهداشتی باید پیش رویم ،انتخاب ظروف یکبار مصرف بسته به گنجایش ها و حجم های مختلف امروزه به عنوان یک نیاز اساسی در هر خانه و آشپزخانه ای ،حرف های بسیاری برای گفتن دارد .

فروشگاه پیکنیک امروزه به عنوان حامی محیط زیست و محافظ سلامتی مصرف کنندگان  شناخته می شود چرا که ظروف تولید شده در این مجموعه نه تنها سرطانزا نیست ،بلکه قابلیت بازیافت را دارند  و در چشم اندازی دیگر میتوانیم به مسئله ی آلوده نبودن و آلوده نکردن محیط زیست پی ببریم ..

تمامی ظروف مایکروویوی تولید شده در مجموعه ی پیکنیک، دارای تائیدیه از وزارت بهداشت ،سازمان غذا و دارو و سازمان استاندارد مواد غذایی بریتانیا می باشند .

شما عزیزان می توانید با ورود به وب سایت پیکنیک،ضمن مشاهده ی تمامی دسته بندی محصولات پیکنیک، بصورت بسته ای و کارتنی ظروف مورد نیاز خودتان را تهیه کرده و در کمترین زمان آنها را تحویل بگیرید. همچنین این فروشگاه کاملا و تماما با انواع محصولات بسته ای تجهیز شده است و شما مصرف کنندگان عزیز می توانید با هر سلیقه ای که باشید و بسته به نیازتان، گنجایش و ظروف خودتان را خریداری کنید

تهیه و گردآوری : سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید