آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

11 ایده خلاقانه برای ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف

در ادامه می‌خوانید

ظروف یکبار مصرف همیشه فقط برای مصارف غذایی به‌کار نمی‌روند، در این مطلب می‌خواهیم بگوییم بعد از استفاده غذایی باز هم می‌شود از این ظروف جذاب و کاربردی استفاده کرد.

در این مطلب از پیکنیک برند تلاش کرده‌ایم ایده‌های خلاقانه جالبی را برای ساخت کاردستی با  انواع لیوان یکبار‌مصرف در اختیار شما هنر دوستان عزیز قرار دهیم پس تا پایان همراه ما باشید.

ساخت جامدادی فانتزی

شما والدین عزیر می‌توانید با چسباندن کاموا و یا ربان‌های رنگی اطراف لیوان‌های یکبار مصرف ظاهر لیوان را تغییر دهید و سپس با انواع نی‌های رنگی در سایز‌های متنوع شکل انواع گل و یا اشکال فانتزی را درآورده و روی لیوان بچسبانید تا جامدادی جذاب‌تری داشته باشید. همچنین لازم به ذکر است که برای تهیه لیوان‌های یکبار مصرف باید به فروشگاه لوازم بسته بندی مراجعه کنید.

ساخت جا‌شمعی با لیوان یکبار مصرف

شما می‌توانید با قرار دادن 2 لیوان پلاستیکی روی یکدیگر و محکم کردن آن با یک ربان زیبا و سپس ایجاد سوراخ نسبتا بزرگی روی لیوان متناسب با سایز شمع یک جاشمعی جذاب بسازید و شمع مورد نظر را داخل لیوان قرار داده تا با روشن کردن آن زیبایی و جلوه خود را به شما نشان دهد. بنابراین شما می‌توانید با کمترین هزینه ممکن یک وسیله جذاب فانتزی را در اتاق‌ داشته باشید.

 

ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف

ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف

ساخت کاردستی با لیوان های یکبار مصرف طرح‌دار

شما هنرمندان عزیز می‌توانید از لیوان یکبار مصرف گیاهی طرح‌داری که بیشتر می‌پسندید برای درست کردن جعبه گل سر یا گیره، باکس کوچک شکلات و … استفاده کنید. به این صورت که پس از انتخاب طرح مورد نظر دور آن را با ربان‌های رنگی و یا تور‌های سفید تزئین کنید تا به آن جلوه زیبا و عروسکی دهید. همچنین ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف می‌تواند مورد استفاده برای بزرگسالان در اتاق‌ و یا وسیله‌ای محبوب برای کودکان باشد.

ساخت کاردستی با کاموا و لیوان یکبار مصرف

شما می‌توانید با استفاده از انواع ظروف یکبار مصرف مانند دو لیوان پلاستیک یا کاغذی در سایز‌های مختلف و پوشاندن اطراف آن با پنبه، ربان‌های سفید و یا کاغذ‌های رنگی 2 خرگوش زرنگ و بامزه را بسازید و برای گوش‌شان از برش‌های مثلثی شکل مقوا استفاده کرده و برای چشم‌ها از دو دکمه مشکی استفاده کنید. همچنین  بینی آن را با قرار دادن پنبه در تکه‌ای پارچه و سپس بست آن،  روی لیوان بچسبانید.

 

ساخت کاردستی با بادکنک و لیوان یکبار مصرف

شما می‌توانید برای جشن تولد خود و یا دوستان‌تان به همراه سفارش ظروف یکبار مصرف 2 بادکنک جذاب و رنگی را تهیه و آن‌ها را باد کرده، سپس دو لیوان یکبار مصرف طرحدار و یا ساده را انتخاب کنید. انتهای آن‌ها را سوراخ و سر بادکنک‌هایی را که با ربان‌های رنگی محکم کرده‌اید داخل سوراخ‌ها برده و از آن جا گره بزنید سپس با قرار دادن گل و یا عروسک‌های فانتزی داخل لیوان‌ها، بادکنک‌ها را رها کنید که تا نزدیک سقف بالا برود.

 ساخت کاردستی سبد با کاموا

مامان‌های عزیز می‌توانند با در اختیار قرار دادن لیوان‌ کاغذی به کود‌کشان آن‌ها را برای ساخت سبد سبزی عید کمک کنند. همچنین از آن‌ها بخواهند تا با سلیقه خود سبد‌‌شان را با انواع کاغذ‌های رنگی و یا نی تزیین کنند یا روی آن نقاشی بکشند. سپس با استفاده از نی یا سیم‌های فلزی قابل انعطاف برای آن دسته تهیه کرده و به دو لبه آن بچسبانند.

کاردستی با لیوان یکبار مصرف

کاردستی با لیوان یکبار مصرف

 ساخت اریگامی با لیوان یکبار مصرف

شما والدین و معلمان خلاق و دلسوز می‌توانید با قیچی‌ها دالبر لبه لیوان را قیچی کنید و یا با استفاده از نی و یا سیم‌های فلزی برای آن دسته‌های زیبایی تهیه کرده و روی آن نصب کنید تا به عنوان لیوان دسته‌دار مورد استفاده در بازی کودکان قرار گیرد. همچنین شما می‌توانید از ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف وسایلی مانند قوری، کیک‌های فانتزی و عروسکی، نعلبکی و … درست کنید.

جا شکلاتی با لیوان یکبار مصرف

شما می‌توانید با استفاده از ربان‌های رنگی و کاموا‌ها از لیوان‌های یکبار مصرف برای ساخت جاشکلاتی‌های زیبا و فانتزی استفاده کنید و یا از پوست‌ شکلات‌های شیرین و با مزه‌ای که کودکان دلبندتان خورده‌اند برای تزیین سطح لیوان‌ استفاده کنید تا به جاشکلاتی زیبا‌تری تبدیل شود.

لیوان یکبار مصرف

لیوان یکبار مصرف

ساخت گلدان با لیوان یکبار مصرف

همانطور که گفته شد شما می‌توانید 2 الی 3 لیوان را تزیین کرده و با یک سیم فلزی یا چسب به یکدیگر بچسبانید و شروع به انجام نقاشی با آبرنگ، پاستل، رنگ انگشتی و … روی آن کنید. همچنین برخی از کودکان علاقه دارند تا با خمیر بازی طرح‌های زیبایی را در آورده و روی لیوان نصب کنند. پس از اتمام تمام کاردستی‌ می‌توانید از این لیوان‌ها به عنوان گلدان برای گیاه کاکتوس و یا هر گل و گیاه دیگری استفاده کنید.

لازم به ذکر است که  بیشتر کودکان  مقطع ابتدایی تمرین کاشت بذر و یا دانه لوبیا، عدس و … را دارند که می‌توانند از این لیوان‌ها به عنوان  جا‌گلدانی استفاده کند

ساخت عروسک‌های فانتزی با لیوان یکبار مصرف

برای ساخت کاردستی با لیوان شما والدین محترم می‌توانید با قرار دادن وسایلی مانند لاک‌های رنگی، انواع دکمه، برچسب‌های عروسکی، ریسه‌های رنگی، صدف‌های تزیینی و مروارید به کودکان جهت ساخت کاردستی‌های زیبا و خلاقانه کمک کنید.

کودکان می‌توانند با فکر باز خود طرح‌های ابتکاری بسیار زیادی را روی  لیوان‌های یکبار مصرف پیاده‌سازی کنند. برای مثال آن‌ها می‌توانند شروع به درست کردن خانه، عروسک دلخواه، تلفن همراه، ماشین و … نمایند.

 

ساخت بازی‌های خلاقانه با لیوان یکبار مصرف

کودکان  با چسباندن لیوان‌هایی که با سلیقه و میل خودشان تزئین و یا نقاشی کرده‌اند می‌توانند شروع به یک بازی هیجان انگیز به صورت فردی و یا با گروه دوستان‌ داشته باشند. به این صورت که توپ کوچکی را مانند توپ تنیس تهیه کرده و از فاصله‌های مختلف تلاش کنند تا توپ را داخل لیوان‌ها بیندازید و به تعداد توپ‌هایی که داخل لیوان ها قرار می‌گیرد برای آن‌ها هدیه‌ای  را در نظر بگیرید.

نتیجه گیری

در این مطلب از پیک‌نیک برند تلاش کردیم تا 11 ایده‌های خلاقانه را برای ساخت کاردستی با لیوان‌های یکبار مصرف ساده و یا طرح‌دار در اختیار شما والدین و معلمان مهربان و دلسوز قرار دهیم تا با استفاده از این اطلاعات بتوانید ساعات خوشی را برای کودک دلبندتان و شاگردان کلاس‌ رقم بزنید و لذت ببرید.

همچنین ساخت کاردستی با لیوان یکبار مصرف باعث کاهش هزینه‌های شما برای تهیه وسایل بازی گران قیمت می‌شود. ضمن اینکه می‌توانید کالاهایی مانند انواع جعبه‌های فانتزی، جامدادی، لیوان، جا شکلاتی، عروسک و … را تهیه کنید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید