آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

رستوران BJ در حال آزمایش شیوه مدرن رستوران داری

در ادامه می‌خوانید

رستوران­‌های زنجیره‌ای BJ بعد از سپری کردن سه ماهه­‌ی چالش­‌برانگیز سوم در تلاش برای برگشت به شتاب اولیه از طریق اجرای روش‌های مدرن رستوران داری مانند اجرای روش به اشتراک­‌گذاری آبجو است که از طریق آن مشتریان می­توانند با گوشی­‌های همراه از جایی که نشسته‌­اند بدون نصب هرگونه برنامه­‌ای سفارش بدهند و هزینه­‌ی آن را پرداخت کنند.

رستوران داری مدرن

شعب معمولی هم قصد دارند شرط یکی بخر دو تا ببر را اجرایی کنند، یعنی مشتریانی که در رستوران غذا صرف می­کنند می­توانند یک غذای اضافه با قیمت کمتر به خانه ببرند؛ همچنین طبق گفته گِرِگ تروا، مدیرعامل این شرکت آنها قصد دارند مواردی به منوی کارخانه‌­ی آبجوسازی خود، علی­‌الخصوص برای آخر هفته‌­ها، اضافه کنند.

رستوران­‌های BJ در تلاش برای بهبود هرچه بیشتر خدمات سرویس­‌دهی خود هستند که طبق گفته­‌ی تروا از زمان شروع به کار در اوایل همین سال تا به امروز 25% رشد داشته است و خاطرنشان کرد: افزایش رقابت باعث افزایش رشد شده است.

بعد از آنکه شرکت دچار 0.3 درصد کاهش فروش در شعب مشابه و 56.5 درصد نزول شدید در درآمد خالص شد یعنی چیزی برابر با 3.7 میلیون دلار آن‌هم برای سه ماهه‌­ای که در اول اکتبر تمام می­‌شد، تمامی موارد به تحلیلگران مالی شرکت گزارش شدند. بازده سرمایه­‌گذاری 3.1 درصد و برابر با 278 میلیون دلار  افزایش داشت.

مدیریت این میزان کاهش را به خاطر شرایط ضعیف ارائه خدمات غذاخوری معمولی و تاثیر طوفان فوق شدید دوریان دانست. تروا می­گوید این رکود اقتصادی به طور اخص در برخی بازارهای کالیفرنیا دیده شدند، جایی که 10% از 207 رستوران BJ در آن قرار دارند.

طبق گفته­‌ی وی با بالارفتن سطح دستمزدها و بالارفتن قیمت غذاها، علی­‌الخصوص غذای اصلی شامل سه تکه گوشت راسته­‌ی خوک، سودهای حاشیه­‌ای کمتر و کمتر شدند. متوسط فهرست مهمان­ها برای آن سه ماهه تا 2.7% افزایش داشت.

رستوران داری مدرن

مدیرعامل این رستوران‌های زنجیره‌ای، در کنفرانسی که همراه با تحلیلگران برگزار شد گفت:« قصد دارد از طریق بررسی چگونگی عملکرد سودآور رستوران تا حدودی به بررسی بالارفتن هزینه­‌های کارگران بپردازد و قصد ندارد تعداد پرسنل خود را کاهش بدهد یا سطح خدمات را پایین بیاورد». لوین گفت: «بسیاری از شرکت­‌های دیگر را دیده‌­ایم که از این دست جلسات برگزار می­‌کنند و در مورد این امر صحبت می­‌کنند که قصد دارند موقعیت­‌های شغلی X, Y,Z را حذف کنند و ناگهان با سیل عظیمی از مشتریان در جلوی درب رستوران مواجه می­شوند، چرا که کسی نیست به مهمان‌­ها رسیدگی کند».

این رستوران بر پویایی تاکید دارد.

تروا پیشنهاد می­‌کند که هدف آنها رسیدن به بیشترین میزان کیفیت است. برای همین هم وی اعلام کرد که این زنجیره رستوران­‌ها سال آینده پروژه به­ اشتراک­‌گذاری آبجو را در کالیفرنیا شروع می‌­کنند، در حالیکه از شرح جزئیات پروژه خودداری کرد. وی عنوان کرد که این سرویس بدون شک یکی از واقعی‌­ترین سرویس‌­های اشتراک­‌گذاری خواهد بود، جایی که مشتریان قبل از دریافت محصولات مدنظر، هزینه­‌ی خود را پرداخت می­‌کنند و مانند برخی کلوپ‌ها نیست که به خاطر سفارش‌های بالا به آنها پاداش داده شود.

این زنجیره­ رستوران­‌ها سیستمی را اجرایی کردند که کمک می‌­کند مشتریان از سر میز خود یا در لابی انتظار، غذا و نوشیدنی خود را سفارش داده و با دانلود یک نرم­‌افزار، هزینه­‌ی خود را پرداخت کنند. وی افزود: « کم کم داریم باور می­کنیم که دانلود نرم­‌افزار ارزش­ بسیار بالایی دارد و باعث می­شود به پایگاه­‌داده­‌ای از مشتریان دست­ یابیم، از طرفی این را هم می­دانیم که این روش مانعی برای میزان بالای جذب مشتریان معمولی است.»

تروا در نشست خود با تحلیلگران گفت: «شرایط یکی بخر دو تا ببر ماه دیگر اجرایی می‌­شود. بخشی از افکار ما معطوف به این قضیه بود که این تغییرات باعث کمک به خدمات غذاهای بیرون‌بر و ارائه خدمات بیشتر می­شود. یک سری غذاهای اصلی انتخاب شده‌اند، برای مثال پنج وعده غذا، که خیلی خوب می­توان آنها را حمل کرد و یا دوباره گرم کرد.»

وی توضیح داد که فروش BJ از طریق این روش در حال افزایش و دو رقمی کردن نرخ رشد است اما رقابت­های جدی باعث کمتر شدن این رشد شده‌­اند. تروا می­گوید: «شما فقط تعداد افرادی را می­بینید که در پلتفرم­‌های مبتنی بر وب هستند، در واقعیت تعداد آنها بسیار بیشتر است».

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید