آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

درباره فروشگاه ظروف یکبار مصرف پیکنیک

در ادامه می‌خوانید

برند پیکنیک بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات یکبارمصرف و بسته بندی

برند پیکنیک فعالیت خود را در انتهای سال 1397 به صورت رسمی آغاز نمود، در سال 1398 وبسایت فروش اینترنتی محصولات یکبارمصرف و بسته بندی با دامنه www.picnic-brand.com  فعالیت خود را با قدرت با هدف نزدیکتر شدن به مصرف کننده نهایی شروع نمود.

فعالیت وبسایت پیکنیک در همان ابتدای سال 1398 به صورت کاملا حرفه ای و با استقبال مشتریان عزیز روبرو شد و این موضوع مدیریت مجموعه را به سوی قوی تر و منسجم کردن فعالیت مجازی شرکت پیکنیک متمایل نمود.

در حال حاضر وبسایت پیکنیک بزرگترین فروشگاه آنلاین محصولات بسته بندی و یکبارمصرف در ایران است و این موضوع از استقبال و همیاری مشتریان عزیز به وضوح قابل رویت است.

ارائه ی خدمات ، پاسخگویی به موقع و پشتیبانی  و همینطور مشاوره به مشتریان عزیز از صفر تا صد زمان خرید از ویژگی های بارز مجموعه ی پیکنیک می باشد .

در سال 1399 وبسایت پیکنیک به منظور بهبود روند فعالیت این مجموعه و توسط نظرات و انتقادات سازنده ای که از مشتریات خود دریافت کرد ،توانست پیشرفت قابل توجهی در زمینه ی سرویس دهی به مشتریان ایجاد و حفظ نماید

بدین ترتیب در سال 1399 با بیش از 100 هزار بازدید کننده، وبسایت پیکنیک به پر بازدیدترین وبسایت فروش آنلاین محصولات یکبارمصرف و بسته بندی در ایران تبدیل شد.

ارسال ظروف یکبارمصرف به روستاهای کشور

مریم احمدی روستای بلبی

فروشگاه آنلاین پیکنیک در بخش فروش نیز در سال 1399 شاهد رشد 600 درصدی بود و این نشان از اطمینان مشتریان و بازدید کنندگان عزیز نسبت به فروشگاه ظروف یکبار مصرف پیکنیک می باشد.

مفتخر هستیم توانستیم در  سال 1399  به بیش از 150 شهر ایران و 10 روستا و تمامی 31 استان خدمات خود را بدون توجه به فاصله از مرکز کشور به صورت کامل ارائه نماییم.

ارسال ظروف یکبارمصرف به روستاهای کشور

علی حسینی روستای خیارو

تیم وبسایت پیکنیک با افتخار به استقبال سال 1400 خواهد رفت و تلاش خود را در جهت بهبود عملکرد و به بهتر شدن خدمات خود سوق خواهد داد.

نوشته: ایمان مهتابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید