آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

به گفته انجمن صنعت پلاستیک در میشیگان ، پلاستیک‌ها نسبت به جایگزین‌ها تأثیرات زیست‌محیطی کمتری دارند

در ادامه می‌خوانید

انجمن صنعت پلاستیک (PLASTICS) گزارشی منتشر کرده است که داده های علمی در مورد اثرات زیست محیطی پلاستیک ها را تجزیه و تحلیل می کند و متوجه می شود که پلاستیک ها نسبت به مواد جایگزین پایدارتر هستند، زمانی که ارزیابی های چرخه زندگی در نظر گرفته شود. این گزارش که توسط دانشمند محیط زیست “کنت گرین” و با عنوان پلاستیک و پایداری تهیه شده است، همچنین نشان می دهد که حذف پلاستیک برای تلاش های پایدار پایدار مضر است و تقویت سیستم های بازیافت یک راه حل عملی است.

تونی رادوشفسکی، رئیس و مدیر عامل شرکت می گوید: “بسیار اوقات ما می بینیم که گروه هایی از پلاستیک ها با استفاده از اطلاعات غیرعلمی انتقاد می کنند. گزارشی که امروز منتشر شد، خلاصه ای از داده ها را برای سال ها نشان می دهد: پلاستیک سبک تر و بادوام تر از جایگزین ها است و ردپای محیطی کمتری دارد.” پلاستیک، روی آوردن به جایگزین‌ها نه تنها به صنعتی که تقریباً یک میلیون آمریکایی را استخدام می‌کند آسیب می‌رساند، بلکه به محیط زیست و رفاه ما نیز آسیب می‌رساند و این آسیب در آینده سبب خسارات بسیار زیادی به تمامی زیرساخت های وابسته به صنعت غذا و غذا خواهد شد .»

ارزیابی‌های چرخه عمر متعددی را برای تعیین تفاوت در روش‌های اندازه‌ گیری پایداری مواد مختلف از جمله فولاد، آلومینیوم، شیشه و موارد دیگر مورد بررسی قرار داد. این گزارش اذعان می‌کند که پایداری پلاستیک‌ها می‌تواند و باید در طول زمان بهبود یابد.

کنت گرین، نویسنده، می گوید: “ارزیابی پایداری باید شامل اثرات پلاستیک بر محیط فیزیکی و همچنین آب و هوا، از جمله تولید پلاستیک از سوخت های فسیلی، و دفع زباله های پلاستیکی در محیط باشد. اما ما باید در انتخاب جایگزین ها دقت کنیم.” . مطالعات مقایسه‌ای و عقل سلیم به ما می‌گویند که مواد جایگزین اثرات زیست‌محیطی نیز خواهند داشت که احتمالاً بدتر از پلاستیک‌هایی که جایگزین می‌شوند.»

پلاستیک و پایداری با گزارش‌هایی که به مجموعه‌ای از ارزیابی‌های چرخه حیات علمی نگاه کرده‌اند، سازگار است. یکی از این تحقیقات از دانشکده محیط زیست و پایداری دانشگاه میشیگان، که در سال 2020 منتشر شد، نشان داد که پلاستیک اثرات زیست محیطی کمتری نسبت به شیشه های یکبار مصرف دارد، که نشان می دهد روند رو به افزایش جایگزینی بسته بندی های پلاستیکی یکبار مصرف با بسته بندی های شیشه ای یک بار مصرف. از منظر پایداری “به ویژه دردسرساز” است.

سیستم های بازیافت فعلی از نظر اقتصادی ناکارآمد هستند. با این حال، احیای کامل مونومرهای پلاستیکی، استفاده جامعه از مواد پلاستیکی را به مفاهیم فعلی پایداری محیطی نزدیک‌تر می‌کند.

ارزیابی‌های چرخه حیات علمی پلاستیک‌ها و مواد جایگزین نشان می‌دهد که پلاستیک‌ها ردپای کربن کمتری دارند، و آنها را به گزینه‌ای پایدارتر در میان مواد فعلی در تعدادی از کاربردها تبدیل می‌کند.برخلاف شیشه و مواد اولیه های دیگر که گاها برای محیط زیست و مصرف کننده مضر می باشد پلاستیک های جدید به دلیل اینکه استانداردهای بهداشتی را در تولیدات خودش لحاظ کرده است و میتواند در چرخه ی بازیافت قرار بگیرد ، برای محیط زیست ضرری نخواهند داشت .

در نتیجه وجود پلاستیک ها جدید نه تنها سبب کمک به چرخه ی محیط زیست میشود بلکه در مقایسه با روش های جایگزینی در سالیان اخیر درمیابیم که این روش ،راهی ست برای کمک و بهبود اصلاح روش های مصرفی در میان مصرف کنندگان و عوامل تولیدکننده ی صنعت پلاستیک

برند پیکنیک،امروزه با انجام تحقیقات فراوان و انجام آزمایشات بسیار در زمینه ی تولیدات محصولات پلاستیکی، توانسته دست به تولیدت محصولاتی خاص با کیفیت ها و هم چنین قابلیت های منحصر به فرد بزند که این امر سبب استقبال بی نظیر مصرف کنندگان عزیز شده است ، ظروف مایکروویوی با قابلیت های قرارگیری در مایکروویو،ماشین ظرفشویی و فریزر  از  پرفروش ترین و بی نظیر ترین محصولات این برند می باشد و هم چنین تمامی محصولات خودر ا مطابق با نیاز مصرف کنندگان عزیز بصورت کارتنی و بسته ای در وبسایت رسمی پیکنیک به منظور فروش و افزایش میزان  رفاه مصرف کنندگان گرامی قرار داده است .

ترجمه و گردآوری: سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید