آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

بهترین لیوان کاغذی برای سرو قهوه

در ادامه می‌خوانید

یکی از مهم‌ترین قسمت‌های هر گشت و گذار خیابانی، خوردن و آشامیدن است مخصوصا اگر اهل خوردن قهوه باشید که لذت آن گشت و گذار دوچندان می‌شود. اما اگر  دغدغه این را دارید که در هر کافه‌ای و در هر لیوانی قهوه ننوشید این مطلب شما را برای انتخاب بهترین لیوان مناسب قهوه، دوستدار سلامت و طبیعت آشنا می‌کند.

به نظر شما بهترین لیوان‌ کاغذی قهوه باید چه ویژگی‌هایی داشته باشد؟ آیا می‌توان از هر لیوانی استفاده کرد؟  این لیوان‌ها از گروه‌های پرطرفدار و جذاب ظروف یکبار مصرف هستند که در بیشتر کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها و… مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اگر به دنبال ویژگی‌ها و بررسی بهترین لیوان کاغذی قهوه هستید با ما تا انتها این مقاله از وبسایت پیکنیک برند همراه باشید.

بهترین لیوان کاغذی قهوه از چه چیزی ساخته شده است؟

لیوان‌های قهوه یکبار مصرف به تازگی از پرطرفدارترین ظروف یکبار مصرف هستند چرا که با تنوع در ظاهر،رنگ و مدل در بیشتر کافی شاپ‌ها و مهمانی‌ها یه چشم می‌خورند. این لیوان‌ها از چه موادی تشکیل شده‌اند؟ برای پاسخ به این سوال باید نگاهی دقیق‌تر داشته باشیم. لیوان‌های یکبار مصرف قهوه چندین قسمت دارند که شامل درب، آستین و بدنه فنجان است.

این قسمت‌ها جهت حفظ دما نوشیدنی و همچنین امنیت آن طراحی شده‌اند. بدنه لیوان‌ها از مقوایی ساخته شده است که استحکام آن را تضمین می‌کند تا برای نگه داشتن مایعات داغ بدون پارگی یا نشت مورد استفاده قرار بگیرد.  بدنه بهترین لیوان کاغذی قهوه از لایه‌های پلی اتیلن ساخته شده تا یک عایق اضافی جهت نسوختن دست افراد هنگام گرفتن لیوان ایجاد کند.

این لیوان‌ها از درب‌هایی ساخته شده‌اند که از جنس پلی پروپیلن هستند و موجب می‌شوند تا حمل قهوه آسان‌تر صورت بگیرد. با تمام این شرایط لیوان قهوه به یک ظرف بیرون ‌بر تبدیل می‌شود.

یک لیوان کاغذی چه استانداردهایی دارد؟

یکی از استانداردهای لیوان‌های کاغذی طرح و نقش موجود در آن با توجه به فرهنگ جامعه است. پیام‌های تصویری که روی آن‌ها قرار دارد تاثیر مستقیمی بر مخاطب گذاشته و همین مسئله موجب می‌شود تا استاندارد مشخصی برای ظروف یکبار مصرف وجود داشته باشد.

شرکت‌های تولیدکننده بهترین لیوان کاغذی قهوه به این موضوع توجه ویژه‌ای دارند تا با یک تصویر، پیامی را به مخاطب برساند و هم از لحاظ زیبایی محصول مورد نظر را به یک نمونه جذاب تبدیل کنند. استانداردهایی هم برای اندازه‌گیری حجم این لیوان‌ها بر اساس میلی لیتر و سی سی در نظر گرفته می‌شود که با توجه به این مسئله این لیوان‌ها برای مصارف مختلف تولید می‌گردند.

در ساخت این ظرف یک بار مصرف از کاغذ پلی اتیلن استفاده شده که مانع عبور آب به داخل کاغذ می‌شود. همچنین این کاغذ با حرارت و بدون استفاده از چسب چسبانده شده است.

بهترین لیوان کاغذی مخصوص قهوه چه مزایایی دارد؟

اگر به دنبال راحتی و پایداری هستید، لیوان‌های کاغذی یکبار مصرف گزینه بسیار خوبی به شمار می‌روند چرا که هم برای یک مهمانی، سمینار و یک رویداد بزرگ و هم برای یک گردهمایی کوچک در منزل مناسب هستند.

این لیوان‌ها یک روش مقرون به صرفه و همچنین سریع برای تهیه نوشیدنی‌ها هستند. مزیت‌های این لیوان‌ها غیرقابل انکار است چرا که به راحتی تنظیم شده و با کوچک‌ترین تلاشی از بین می‌روند.

وزن سبک بهترین لیوان کاغذی قهوه باعث شده تا به یک انتخاب عالی در کافه‌ها و… تبدیل شود. این ویژگی موجب می‌شود تا هنگام حرکت به آسانی مورد استفاده قرار بگیرد. در واقع شما می‌توانید به راحتی به یک پیک نیک یا پیاده‌روی بروید بدون اینکه نگران باشید قهوه شما سرد شود یا بریزد. اینجاست که لیوان‌های درب‌دار قهوه به صورت یک ظرف بیرون بر عمل می‌کنند.

از دیگر مزایای این ظروف می‌توان به هزینه آن اشاره کرد که به طور معمول ارزان‌تر هستند و به شکل عمده هم خریداری می‌شوند. این امر موجب شده تا برای مراسمات بزرگ مانند عروسی و کنفرانس‌ها که پرتعداد هستند، یک انتخاب عالی باشند.

یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین لیوان کاغذی قهوه سازگاری با محیط زیست است. به علت اینکه این لیوان‌ها از کاغذ ساخته شده‌اند، میزان پلاستیک تجزیه نشده در محیط زیست را تا حد زیادی کاهش می‌دهند چرا که کاغذ زیست تخریب پذیر بوده و به راحتی بازیافت می‌شود.

لیوان کاغذی یک انتخاب مناسب

به طور کلی لیوان‌های کاغذی قهوه گزینه مناسبی برای تهیه نوشیدنی در مهمانی‌ها و استفاده در مراکزی مانند کافی شاپ‌ها هستند. اگر شما هم به دنبال یک روش مقرون به صرفه و سریع برای سرو قهوه می‌باشید لیوان‌های کاغذی را به شما پیشنهاد می‌کنیم‌.

ویژگی‌های مثبت این ظروف آن‌ها را به یکی از پرکاربردترین نمونه‌های یک بار مصرف در حال حاضر تبدیل کرده است. تنوع بالا در طراحی رنگ و تصویر چاپ شده این لیوان‌ها، موجب شده تا پاسخگوی نیاز مصارف مختلف باشند. توانایی بازیافت شدن این لیوان‌ها یکی از بهترین ویژگی‌های آن‌ها به شمار می‌رود. در واقع با وجود افزایش روزافزون زباله‌ها و اثرات سوء آن‌ها بر سلامت انسان‌ها و محیط زیست، زیست تخریب‌پذیر بودن یکی از مهم‌ترین پارامترهای یک محصول مرغوب به شمار می‌رود.

لیوان کاغذی بیرون بر قهوه

با افزایش کافی شاپ‌های متعدد در سطح شهر فروش قهوه نسبت به سال‌های گذشته رشد چشمگیری داشته است چرا که علاقه مردم به این نوشیدنی و سایر نمونه‌های مخلوط با آن  بیشتر شده است. یکی از ظروفی که در این مراکز سرو و فروش قهوه زیاد به چشم می‌خورد ظرف بیرون بر است چرا که این امکان را به افراد می‌دهد تا هنگام کار و فعالیت خود به آرامی و با خیالی آسوده قهوه خود را نوش جان کنند.

وجود طرح و رنگ‌های متعدد این ظروف آن‌ها را به نمونه‌های فوق العاده جذاب تبدیل کرده است. چاپ لوگو و برند موردنظر هم از دیگر ویژگی‌های مثبت بهترین لیوان کاغذی قهوه هستند.

 

کلام آخر

شاید خرید اینترنتی آسان به نظر بیاید اما با وجود گزینه‌های فراوان انتخاب را سخت خواهد کرد. با این وجود اگر نامی بیشتر از دیگر برندها بر سر زبان‌ها افتاده باشد خیال خریدار را آسوده تر می‌کند. پیک نیک برند نامی است که در عرصه تولید و فروش محصولات یکبار مصرف حرفه های خوبی برای گفتن دارد و شما می‌توانید با خیالی آسوده به آن اعتماد کنید و خریدی مطمئن داشته باشید.

شما می‌توانید برای خرید بهترین لیوان کاغذی قهوه به بخش فروشگاه پیکنیک برند مراجعه کرده و در کنار مشاهده محصولات و قیمت‌ها، با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید