آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بطری چاشنی PET جدید ،روشی جدید برای پایداری

در ادامه می‌خوانید

سس‌های سالاد ارگانیک، دیپ‌ها و مارینادهای Tessemae آرامش خاطری را برای مصرف‌کنندگان سالم به ارمغان می‌آورد. در تابستان امسال، برند مستقر در بالتیمور تغییری در بسته‌بندی ایجاد کرد که میزان پایداری سالم‌تری را فراهم می‌کرد و در عین حال منبع بطری‌های دریایی را به خانه نزدیک‌تر می‌کرد.

گرگ وتر، مدیرعامل، می‌گوید: «از زمان آغاز به کار ما در سال 2009، Tessemae همیشه یک شرکت هدف‌محور بوده استشناسایی راه‌حل‌های پایداری که تجدیدپذیری را افزایش می‌دهند و در عین حال کیفیت را حفظ می‌کنند یک مسیر طبیعی تکامل برای ما است و ما بر انجام این روش اعتماد و باور کامل داریم .

این تغییر بیشتر از نظر بصری مشهود است، جایی که طراحی گرافیکی به روز شده با آثار هنری چشم نواز فصل جدیدی را در میراث این برند نشان می دهد و همچنین تغییراتی را که در روش و نوع بسته بندی و مواد اولیه لحاظ شده است.

بازطراحی بسته بندی احیا شده فراتر از زیبایی شناسی به بهبودهای عملکردی برای مصرف کنندگان، برند و محیط زیست رفت.

طراحی بسته‌بندی اصلاح‌شده توسط یک بطری پلاستیکی قابل بازیافت جدید PET که جایگزین یک بطری شیشه‌ای می‌شود، تثبیت شده است که قابل تجزیه بوده و زمان کمتری را برای تجزیه شدن در طبیعت صرف میکند و از نگاهی دیگر بطری های شیشه ای دارای وزن بیشتری نسبت به بطری های پت بوده است.

بطری چاشنی PET جدید ،روشی جدید برای پایداری

بطری چاشنی PET جدید ،روشی جدید برای پایداری

 

یک تصمیم منطقی و پایدار

کیتی سیگمن، معاون زنجیره تامین، دلیل این برند را در پشت سوئیچ توضیح می‌دهد.

PET 100% قابل بازیافت است و بیشترین بازیافت پلاستیک در ایالات متحده است، تقریباً هر برنامه بازیافت شهری در آمریکای شمالی ظروف پت را می پذیرد. بازیافت بطری به بطری مستلزم مرتب‌سازی و شستشوی پلاستیک به دانه‌ها یا تکه‌ها است. سپس از این گرانول ها برای تولید یک پریفرم استفاده می شود که از آن یک بطری جدید دمیده می شود.

PET انرژی کمتری مصرف می کند و گازهای گلخانه ای کمتری نسبت به تولید شیشه ایجاد می کند. همچنین، بازیافت PET راحت تر و ارزان تر از شیشه است و می توان آن را به محصولات بیشتری نسبت به شیشه بازیافت کرد و از محیط زیست و گونه های مختلف حیوانات در طبیعت به نوعی محافظت کرد .

تغییر در جغرافیای تامین کننده یکی دیگر از پیروزی های پایداری بود.

سیگمن خاطرنشان می کند: «بطری شیشه ای قبلی از خارج از کشور تهیه شده بود، در حالی که بطری جدید به صورت محلی در ایالات متحده تولید می شود. انتشار کربن به دلیل سوخت کمتر مورد نیاز برای حمل و نقل بسته بندی کاهش می یابد.

علاوه بر این، حمل و نقل خارجی به مشتریان کارآمدتر می شود ، ما می توانیم بطری های بیشتری را برای هر کامیون ارسال کنیم و تعداد کلی کامیون هایی را که سالانه برای ارسال محصولات استفاده می شود کاهش دهیم.”

این برند اعداد خاصی را برای بارهای بطری ورودی و خروجی ارائه می دهد:

ورودی: 70200 بطری شیشه ای در مقابل 138600 بطری PET که تقریبا 200 درصد افزایش داشته است. خروجی: 37260 بطری شیشه ای در مقابل 48000 بطری PETو همچنین نزدیک به 30 درصد افزایش داشته است.

یک مزیت اضافه برای مصرف کنندگان وجود دارد: همان اندازه وزن خالص 10 اونس در یک بطری با دهانه پهن تر که ریختن را راحت تر می کند.

بسته بندی اصلاح شده مجموعه کامل محصولات برند را در بر می گیرد و در قفسه های سراسر کشور در خرده فروشان از جمله آمازون قابل دسترسی خواهد بود و بر این باوریم که این روش ، به طرز چشمگیری در صنعت بازیافت و رضایت مصرف کنندگان تاثیر بسزایی خواهد داشت .

ترجمه شده توسط:سایه اقبال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید