آخرین مطالب مجله پیکنیک

سفره یکبار مصرف مجالس و مهمانی‌ها

سفره یکبار مصرف برای مجالس و مهمانی‌ها

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

بسته‌بندی 100 درصد بازیافتی برای مواد غذایی

در ادامه می‌خوانید

شرکت عرضه‌کننده بسته‌بندی مواد غذایی، Celebration Packaging، گروه جدیدی از بسته‌بندی PET بازیافتی خود را معرفی کرده که از مواد بازیافتی ساخته شده و خود نیز کاملاً قابل بازیافت است.

Celebration Packaging برای ایجاد گروه جدید بسته‌بندی خدمات غذایی خود، PET استفاده شده را به قطعات کوچک خرد می‌کند، سپس تمیز و تبدیل به پرک می‌شوند. ظاهراً از این پرک‌ها برای تولید ورق‌های rPET مناسب برای محصولات جدید Celebration Packaging استفاده می‌شود.

این شرکت می‌افزاید که بسته‌بندی‌های جدید آن در اندازه‌های مختلف و متناسب با کاربرد‌های مختلف موجود است. این شامل بسته‌بندی‌های بیضی‌شکل، مستطیل‌شکل و گرد است، کاسه‌های شفاف که با لولا به درب‌ها چسبیده‌اند، که به گفته آنها مناسب آنها برای ارائه سالاد و سبزیجات تازه است و طراحی این ظروف به گونه ای می باشد که در عین مقرون به صرفه بودن، کیفیت سالاد و سبزیجات را مثل روز اول حفظ میکند و این موضوع با استقبال بی نظیر مارکت ها و مراکز فروش سبزیجات و سیفی جات در کشور روبرو شده است .

دو محصول Premium Bowl و Diamond Bowl در رنگ‌های شفاف یا مشکی با درب‌های محکم شفاف و طیف وسیعی از فنجان‌ها با درب‌های گنبدی در دسترس خواهند بود و سینی‌های پذیرایی آن در رنگ‌های متنوعی همراه با جلد‌های شفاف در دسترس هستند.

شفاف بودن این ظروف سبب میشود حتی با  درج لیبل های فروشگاهی ،مشتریان بتوانند به راحتی محتویات داخل بسته بندی را رویت کنند و این امر سبب سهولت در خرید مشتریان می شود .

محصولات جدید در ExCel در لندن معرفی می‌شوند – رویدادی که همزمان با هفته بازیافت ملی است.

نیک برتون، مدیر عامل شرکت Celebration Packaging می‌گوید: “معرفی محصولات بسته‌بندی قابل بازیافت که از 80 درصد PET  بازیافتی تهیه شده در هفته ملی بازیافت (20 تا 26 سپتامبر) یک همزمانی از پیش تعیین شده است و تا پایان امسال، گروه جدیدی با استفاده از 100 درصد rPET تولید می‌شود.”

این شرکت ادعا می‌کند که مواد rPET آن “پتانسیل دستیابی به یک مدل اقتصاد 100 درصد دایره‌ای را دارد”. Celebration Packaging در راستای تلاش خود برای رسیدن به حلقه بازیافت می‌گوید سایر محصولات جدید را در کنار طیف rPET در رویداد ExCel عرضه خواهد کرد.

به گفته برتون، از آنجایی که این اولین رویداد حضوری در این بخش، از زمان همه‌گیری کرونا است، تیم Celebration Packaging از این فرصت برای ملاقات با مشتریان فعلی و جدید بسیار خوشحال است. ما محصولات جدید زیادی برای نمایش در کنار محصولات rPET جدید خود داریم و مشتاقانه منتظر بررسی نیازهای آینده بازدیدکنندگان برای بسته‌بندی پایدارتر مواد غذایی هستیم. ”

با توجه به رعایت پروتکل های بهداشتی و همه گیری ویروس کرونا ،وجود ظروف یکبار مصرف  و محصولات بسته ای سبب شده است ،ضمن تغییر در نوع و روند میزان مصرف کنندگان خانگی و رستورانی ، امروزه مردم با خیال راحت تری به مارکت ها رفته و سفارشات خودشان را در ظروف یکبارمصرف تحویل بگیرند .از طرفی وجود تنوع در ظروف یکبار مصرف سبب شده است که مشتریان بر حسب نیاز خودشان ، بسته بندی ، گنجایش، جنس مورد نظر خودشان را انتخاب کنند و براساس این استانداردها در میان خانواده هایشان فرهنگ بسته بندی را نیز تا حدودی گسترش بدهند.

برند پیکنیک امروزه، با توجه به نیازهای اساسی مشتریان خودش، اقدام به تولید ظروفی با جنس پلی پروپیلن کرده که ضمن وجود گنجایش های مختلف، قابل بازیافت می باشد و همچنین قابل شستشو و قابل قرارگیری در مایکروویو می باشد .

این برند ضمن آرزوی موفقیت و سلامتی برای مصرف کنندگان گرامی ،امیدوار است بتواند میزان بازیافت ظروف  تولید شده ی خودش را بالا ببرد تا ضمن مفید بودن برای محیط زیست و مصرف کنندگان، بتواند رفاه مشتریان عزیز را روز به روز بیشتر و بهتر فراهم کند.

گردآوری و ترجمه : سایه اقبال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید