آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

افتتاح دومین شعبه ی فروشگاه زنجیره ای پیکنیک

در ادامه می‌خوانید

برند موفق پیکنیک ، بار دیگر موفق به راه اندازی دومین شعبه ی فروشگاه زنجیره ای خود شد.

این برند موفق و بزرگ که امروزه به عنوان یکی از برترین برندهای تولید ظروف یکبارمصرف می باشد ، پس از گذشت چندین ماه از افتتاحیه ی پرشور و عظیم اولین شعبه ی خودش، اقدام به راه اندازی دومین شعبه ی فروشگاه زنجیره ای خود کرد . فروشگاهی با کامل ترین و متنوع ترین محصولات یکبار مصرف که در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد .

این فروشگاه در موقعیت مکانی غرب تهران به نشانی : اشرفی اصفهانی ،خیابان خجسته پور، در مجتمع حکیم واقع شده است، که از چیدمان و نظام بسیار مرتب و سازمان دهی شده برخوردار است و تمامی موارد بهداشتی نیز در این فروشگاه لحاظ شده است ، و مشتریان به راحتی میتوانند به محصولات مورد درخواستی خود به آسانی دسترسی پیدا کنند ضمن اینکه تمامی فروشندگان از لحظه ی انتخاب محصول تا مرحله ی خرید نهایی در کنارشان هستند و مشتریان را راهنمایی می کنند.

این برند در طی سالیان گذشته با درک نیاز اساسی مشتریان و مصرف کنندگان اقدام به تولید انواع ظروف با کیفیت در گنجایش های مختلف نمود و با رعایت و شناخت و بررسی زیر ساخت های اساسی و بهداشتی در خصوص تولید ظروف یکبارمصرف ، امروزه به عنوان یکی از برترین و بهداشتی ترین تولید کننده و توزیع کننده ی ظروف یکبار مصرف در ایران شناخته شده است .

افتتاح دومین شعبه ی فروشگاه زنجیره ای به منظور افزایش رفاه مشتریان عزیز می باشد که از تمامی نقاط تهران ، خواستار تامین اقلام مصرفی خود می باشند . همچنین این برند با  انجام تحقیقات بسیار در حوزه ی تولیدات ظروف پلاستیکی و مسئله ی سرطان زا نبودن، ظروف خود را فاقد BPA به مرحله ی تولید و توزیع رسانده است . همچنین تمامی ظروف مایکروویوی تولید شده توسط این مجموعه دارای علائم آگاهی دهنده به مشتریان و مخاطبان هستند چرا که با وجود این علائم، ضمن ایجاد آگاهی به مشتریان ، آنها می توانند با خیال راحت خرید خود را انجام دهند و بسته به علائم درج شده ، ازظروف استفاده کنند .

ظروف مایکروویوی تولید شده در پیکنیک با قابلیت قرارگیری در مایکروویو،ماشین ظرفشویی و فریزر تولید شده است . همچنین ظروف مایکروویوی دارای تائیدیه های بهداشتی از وزارت بهداشت و سازمان غذا و دارو و سازمان استاندار مواد غذایی بریتانیا می باشندو این تمام فاکتورهاییست که یک برند موفق و مسئول در قبال سلامتی مصرف کنندگان در کار خود باید لحاظ کند.

چشم انداز این برند،  ارائه ی تنوعی بیشتر وکیفیتی برتر به مصرف کنندگان عزیز می باشد چرا که بر این باور است مشتریان این خانواده ی بزرگ لایق بهترین ها هستند .این فروشگاه با کامل ترین و با کیفیت ترین  لوازم مصرفی خانه و آشپزخانه با تنوعی بی نظیر از طرح و رنگ در خدمت مصرف کنندگان عزیز می باشد .

این محصولات شامل انوع ظروف بسته بندی در گنجایش های مختلف ، ظروف دسری، ظروف مصرفی آشپزخانه، انواع محصولات کاتلری(قاشق،کارد،چنگال)، انواع ظروف ترموفرمینگ،لیوان های آکوا با بیش از 30 طرح متفاوت (که برای انواع نوشیدنی های سرد و گرم مناسب می باشد) و با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز چاپی تولید شده است ، انواع نی ،انواع کاسه و دیس در گنجایش های متنوع با بهترین کیفیت که مناسب مصرف آشپزخانه می باشد ،ظروف گیاهی،انواع لیوان ها، انواع بشقاب، انواع کاسه های پیرکس، انواع سفره های یکبارمصرف کاغذی و نایلونی، و بسیار از اقلام مصرفی و ضروری دیگر که با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در این فروشگاه ارائه شده است .

برند پیکنیک برای تمامی عزیزان و عوامل این خانواده ی بزرگ آرزوی سلامتی و موفقیت روزافزون را دارد و امید است با درک بهتر نیازهای مشتریان و مصرف کنندگان عزیز بتوانیم قدم های مثبت تر ومفید تری ، در جهت رضایت مشتریان عزیز برداریم .

تهیه شده توسط : سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید