آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

لوازم مورد نیاز برای برگزاری یک تولد بی نظیر

در ادامه می‌خوانید

لوازم جشن تولد بی نظیر

تم جشن تولد

برای برگزاری یک تولد به یاد ماندنی باید به موارد خاصی توجه کنیم. اولین نکته‌ای که حائز اهمیت است انتخاب رنگ یا رنگ های مورد نظر و تم می باشد. ما می توانیم با در نظر گرفتن به جنسیت کسی که تولدش است، رنگ و تم مورد نظر خود را انتخاب کنیم. به عنوان مثال، اگر دختر باشد می توان از رنگ های روشن، صورتی کمرنگ، بنفش کمرنگ، ترکیبی از آبی کمرنگ و بنفش و .. استفاده کرد. اگر پسر باشد می توان از رنگ های تیره مثل آبی، سبز، ترکیب مشکی با طوسی و.. استفاده نمود.

ظروف جشن تولد

همچنین برای برگزاری تولد می‌توان با توجه به رنگ و تم، از ظروف یکبار مصرف مثل ظرف مورد نظر کیک و خوراکی‌ها برای مهمانان، قاشق و چنگال، ظروف پلاستیکی کوچک برای دسر، لیوان های یکبار مصرف پلاستیکی و … تهیه نماییم.

امروزه انواع مختلفی از ظروف پلاستیکی موجود است، که می‌توان از نظر ضعیف و قوی بودن آن‌ها (شکنندگی)، شکل آن ها که می‌تواند صورت صدفی، کریستالی، ساده و … باشد انتخاب کرد.

ما می توانیم کاپ کیک‌ها را همرنگ ظروف مورد نظر پلاستیکیمان، رنگ نوشیدنی و لیوان‌های یکبار مصرفمان انتخاب کنیم. یکی از آسان ترین راه هایی که می‌تواند برای صرفه‌جویی زمان به ما کمک کند، استفاده از ظروف پلاستیکی است. زیرا برای مهمانان راحت‌تر می‌باشد، بسیار بهداشتی‌تر باشد و ما دغدغه‌ی شستن ظرف‌های زیادی که پایان جشن برای ما می‌ماند را نداریم.

بادکنک‌ها و تزیینات

هم چنین انتخاب رنگ بادکنک‌ها، رومیزی و طرح آن بسیار اهمیت دارد. رومیزی نقش اصلی را در میز غذا ایجاد می‌کند و می‌تواند زیبایی غذاها و چیدمان آن ها را چند برابر کند. ما توانیم با آگاهی و شناخت خود از محصولات شرکت‌های پلاستیک، انتخاب هوشمندی داشته باشیم. علاوه بر آن انتخاب و چیدمان ظروف مورد نظر، بسیار مهم است و هرچه بیشتر از رنگ‌های هم خوانواده بیشتر استفاده شود. تا با قرار گرفتن مهمانان در فضای جشن تولد، حسی متفاوت و لذت بخشی به آن‌ها داده شود.

اگر جشن تولد ما برای کودک باشد، می‌توانیم برای مهمانان خود هدیه ای در نظر بگیریم. مثلا شمع های تزیینی کوچک همرنگ تم مان، در پاکت های کوچک تزئینی می تواند توجه چشمگیری داشته باشد. انتخاب هدیه مورد نظر کاملا سلیقه ای است و ما می توانیم با در نظر گرفتن بودجه خود برای تهیه آن اقدام کنیم.

علاوه بر موارد فوق، بهتر است برای دکوراسیون و وسایل ترئینی که تهیه می کنیم، مواردی را بکار ببریم که با رنگ تم مان همخوانی لازم را داشته یا همرنگ باشد.

لوازم جشن تولد بی نظیر

لوازم مورد نیاز برای برگزاری یک تولد بی نظیر

کیک جشن تولد

در جشن تولد کیک، آخرین و جذاب ترین قسمت برای مهمانان است که نوع و طرح کیک با توجه به سلیقه ی فردی که تولدش است، انتخاب می شود.

در هنگام تدارک برای یک تولد به یادماندنی ظروف یکبارمصرف را با توجه به تم انتخابی میتونید گسترش دهید، فراموش نکنید بشقاب برای شام، پیش دستی برای شیرینی ، کاسه برای تنقلات کارد و چنگال یکبار مصرف برای کیک و شام و حتی ظرف نگهدارنده بهداشتی برای اینکه اگر کیک اضافه آمد مهمانان همراه خود به خانه ببرند، لیوان یکبار مصرف و غیره هماهنگ با تم تولد می تواند خاطره خوبی را برای مهمانان شما فراهم آورد.

نوشته: صبا ماهر

لوازم جشن تولد بی نظیر

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید