آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها

در ادامه می‌خوانید

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها

همیشه یکی از دغدغه های رستوران ها ظرف بیرون بر و ارائه غذا به مشتریان خود در خارج از رستوران است، این موضوع   از آنجایی اهمیت بیشتری پیدا می کند که مجموعه هایی به وجود آمده اند تا صرفا غذای بیرون بر ارائه دهند.

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها – پیکنیک برند

ظرف بیرون بر هویت ساز

بسیاری از رستوران ها با ویژگی بخشیدن به ظروف خود در تلاش هستند تا بتوانند برند سازی کنند و ظرف و دیزاین غذای خود را به عنوان یک ویژگی به مشتریان خود معرفی کنند.در کنار هویت بخشی به دیزاین ظرف بیرون بر و شرایط ارائه غذا به مصرف کننده ، لازم است چند ویژِگی مهم را در مورد بسته بندی و ظرف غذای رستوران ها اشاره کنیم:

  1. هر ظرفی را از نظر بهداشتی نمی‌توان در مجاورت غذای گرم قرار داد،مواد تشکیل دهنده ظرف بیرون بر باید دارای استانداردهای بهداشتی باشد.
  2. ظاهر ظرف در زمان ارائه غذا به مشتری نباید تغییر کند و ظرف، شکلی زشت و نا‌خوشایندی به خود بگیرد.
  3. طراحی گرافیک روی بسته‌بندی و پاکت بیرون بر از اهمیت بسیاری برخوردار است آن را جدی بگیرید.
  4. بعضی از ظروف نه تنها استاندارد‌های نگهداری مواد غذایی گرم را ندارند بلکه موجب آسیب و بیماری برای مصرف کننده می شوند پس اگر غذای با کیفیتی تهیه می کنید و به فکر سلامتی مشتریان خود هستید در خصوص ظروف بیرون بر اطلاعات کافی به دست آورید و به مشتریان خود اطلاع رسانی کنید.
  5. ظروف خود را از تامین کننده ای تهیه کنید که مطمئن باشد تا در زمان درخواست محصول با عدم موجودی مواجه نشوید، چرا که تغییر ظرف بیرون بر غذای شما برای مشتری خوشایند نخواهد بود.خرید ظروف بیرون بر
  6. اگر برای ظروف از پاکت‌های کاغذی استفاده میکنید سعی کنید با خلاقیت و دیزاین خاص ویژگی منحصر به فردی به آن دهید، زیبایی و خلاقیت در ذهن مشتری همیشه ماندگار است و خود یک تبلیغ خاص می تواند باشد.
  7. از کپی برداری دیگر رقبای خود پرهیز کنید ، تلاش کنید برند خود را بسازید.
  8. بعضی از ظروف یکبارمصرف نیستند و قابلیت قرارگیری در ماکروویو را دارند و مشتری پس از سفارش غذای شما میتواند از ظرفی که به او داده اید تا مدتها استفاده کند
  9. ظرف بیرون بر باید کیفیت غذا را در طول مسیر رسیدن به مشتری حفظ کند،غذا باید گرم بماند، ظاهر زشتی پیدا نکند و در زمان تحویل به مشتری حس خوبی به مصرف کننده بدهد.
  10. بعضی از ظروف قابلیت پلمپ شدن دارند این ظروف به مصرف کننده این موضوع را گوش زد میکنند که غذا تا پیش از رسیدن غذا ،باز نشده است و حس خوشایند و بهداشتی بودن را منتقل می‌کند.
  11. ظروف معروف شده به ظروف مایکروویوی ویژگی منحصر به فردی است که به خصوص در دوران کرونا می تواند مصرف کننده را نسبت به بهداشتی بودن ظرف ترغیب نماید.
  12. تنها ظروفی را میتوان در مایکروویوی قرار داد که تهیه شده از جنس پلی پروپیلن باشند این ویژگی با علامت PP در پشت ظرف به همراه یک علامت مایکروویو نشان داده شده است لازم به ذکر است ظروف مایکرویوی از جنس پلاستیک نرم هستند و حالت کریستالی و شکننده ندارند.
ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها – پیکنیک برند

در این چند مورد تلاش کردیم تا ویژگی و نکات پر اهمیت را در خصوص ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران‌ها اشاره کنیم، باید به این موضوع دقت نمود که ظروف بیرون بر رستوران ها برای مشتری از اهمیت بسیاری برخوردار است و میتواند تاثیر مستقیم در فروش رستوران شما داشته باشد.

با یک انتخاب خوب و خلاقیت می توانید خود را به عنوان یک رستوران خاص نزد مشتری معرفی کنید.

نوشته: ایمان مهتابی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید