آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

معرفی ظروف بیرون بر برند پیکنیک

در ادامه می‌خوانید

به طور کلی برند پیکنیک دو مدل تولید محصولات ظرف غذای بیرون بر را در سبد کالای خود دارد؛ ظروف پلاستیکی و ظروف آلومینیومی.

برند پیکنیک همواره تلاش کرده است در تمامی محصولات خود بهترین مواد اولیه را استفاده نماید. هرگز در جهت کسب سود بیشتر کیفیت را فراموش نکرده و جزئی از فرایند استانداد تولید خود می داند.

ظرف مایکروویو مدل 1500

ظرف مایکروویو مدل 1500

آشنایی به ظروف پلاستیکی برند پیکنیک

به طور کلی ظروف پلاستیکی بیرون بر غذا در شرکت برند پیکنیک از جنس پلی پروپیلن می باشند. پلی پروپیلن بیشترین مقاومت را در مقابل گرما دارد و کمترین میزان مهاجرت در بین دیگر مواد اولیه را، این ویژگی باعث شده یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری مواد غذایی و استفاده برای غذای بیرون بر شود.

از دیگر قابلیت های ظروف بیرون بر برند پیکنیک می توان به درب پلمپ شونده آن اشاره کرد که باعث شده غذا در هنگام تحویل به مشتری از ظرف خارج نشود و ظاهر بهتری در هنگام تحویل داشته باشد. ویژگی منحصر به فرد دیگر این دسته از ظروف ،تولید این محصولات از مواد پلیمری پلی پروپیلن است که این امر باعث شده مشتری پس از دریافت ظرف غذا آن را بتواند جهت گرم کردن دوباره در ماکروویو قرار دهد . این ویژگی باعث شده این ظروف برای دوران کرونا و در جهت ضد عفونی کردن با استقبال بسیار زیاد روبرو شود.

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها

ظروف بهداشتی مخصوص بیرون بر رستوران ها – پیکنیک برند

آشنایی با ظروف آلومینیومی برند پیکنیک

برند پیکنیک در جهت تکمیل سبد محصولات خود، اقدام به تولید و تهیه ظروف آلومینومی نیز نموده است. در بخشی از فرایند تولید ظروف آلومینیومی برای جدا سازی ورقه آلومینیوم از قالب احتیاج هست از روغن  استفاده شود. برند پیکنیک در تمامی محصولات خود در بخش های مختلف رسالت و الویت خود را سلامتی مصرف کننده تعیین نموده است. از همین رو روغن مورد استفاده در فرایند تولید ظروف آلومینیومی در برند پیکنیک کاملا بهداشتی و با گرید غذایی می باشد. هر چند این موضوع باعث افزایش قیمت تولید میگردد؛ اما پیکنیک خود را ملزم به رعایت اصول و استاندارد تولید نموده است.

ظروف آلومینیومی برند پیکنیک

ظروف آلومینیومی برند پیکنیک

از ویژگی های ظروف آلومینومی امکان قرارگیری در فر می باشد. همچنین می توان غذاهای نیمه آماده را از رستوران ها و کترینگ ها تهیه نمود و پخت کامل غذا را در منزل ادامه داد. از ویژگی های ظروف تهیه شده از آلومینوم به تنوع قالب این محصولات میتوان اشاره کرد به این ترتیبت مصرف کننده و رستوران ها می توانند با توجه به نیاز خود ظرف مورد نظر خود را انتخاب نمایند.

نویسنده: ایمان مهتابی

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید