آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

ظروف نگهدارنده غذا

در ادامه می‌خوانید

ظروف نگهدارنده غذا

امروزه استفاده از ظروف نگهدارنده برای انواع کاربردها به عنوان یک محصول ضروری و پر مصرف در جوامع مختلف مورد استفاده قرار میگیرد.

شاید وقتی اسم ظرف نگهدارنده غذا رو می شنویم در اولین واکنش به ظروف غذای بچه های مدرسه ای فکر کنیم. ولی دیگر ظروف نگهدارنده صرفا برای کودکان نیست و بسیاری افراد برای مصارف گوناگون از ظروف نگهدارنده استفاده میکنند.

در مقاله “راهنمای خرید ظروف نگهدارنده غذا” توضیح دادیم چطور این ظروف یکبار مصرف را خریداری نمایید.

ظرف مایکروویوی - مدل 1000

ظرف مایکروویوی – مدل 1000

چه ویژگی باید داشته باشند؟

اولین ویژگی پر اهمیت ظروف نگهدارنده غذا، بهداشتی بودن آن است. چرا که این ظروف ارتباط مستقیم با غذا و خوراک ما دارد. و اگر در تهیه و ساخت آن از مواد اولیه مناسبی استفاده نشده باشد می تواند سلامت ما را با خطر مواجه کند.

ویژگی بعدی که بسیار پر اهمیت است عدم نشت غذا و محتویات داخل ظرف به بیرون است. وقتی ما ظرف غذایی را برای نگهداری و بیرون بردن استفاده میکنیم بسیار مهم است که محتویات غذا از داخل آن خارج نشود. چرا که باعث آلودگی و مشکلات بسیاری خواهیم شد. چه کسی است که از داشتن کیف پر از غذای بیرون ریخته از ظرفش می تواند خوشحال باشد؟

معمولا از ظرف نگهدارنده غذا برای بردن غذا به مکان دیگر استفاده میکنیم. به عنوان مثال کودکان برای بردن غذا به مدرسه، کارمندان برای غذای سر کار خود و غیره. در چنین شرایطی بسیار مهم است که بتوانیم غذای خود را در زمان مناسب گرم نمایید. پس بسیار خوب خواهد بود اگر ظرف غذای نگهدارنده ما قابلیت قرارگیری در مایکروویوی را داشته باشد. البته از این نکته نباید غافل بود که ظروف نگهدارنده غذا باید قابلیت قرارگیری در فریزر و یخچال را هم داشته باشند.

قیمت ظروف نگهدارنده غذا هم نکته ای دیگریست که برای بسیاری افراد پر اهمیت است.

گاهی پیش می آید برای یک گردش خانوادگی و پیکنیک نیاز به یک سری ظروف داریم که بتوانیم مواد غذایی را برای مدت طولانی نگهداری کنیم. فرض کنید جوجه مرینیت شده را در ظرفی قرار دهیم بدونه اینکه هوا به آن برسد و ریزشی از ظرف وجود داشته باشد.

ظروف نگهدارنده پیکنیک

ظروف نگهدارنده غذای برند پیکنیک

ظروف نگهدارنده برند پیکنیک

ما در برند پیکنیک همه‌ی ویژگی‌هایی که ذکر کردیم را برای شما فراهم کردیم. شما با استفاده از ظروف مایکروویوی پیکنیک هم میتوانید غذای خود را در فریزر نگهداری کنید و هم میتوانید در محل کار برای گرم کردن آن از مایکروویو استفاده کنید. ویژگی منحصر به فرد دیگر محصولات پیکنیک در شاخه ظروف بسته بندی، آب بند بودن آن است. هنگامی که شما ظرف غذای خود را در کیف یا کیسه قرار می دهید خیالتان از جهت بیرون ریختن محتویات ظرف به بیرون راحت است.

با توجه به پلاستیک کمتر استفاده شده در ظروف نگهدارنده غذای برند پیکنیک از نظر قیمت نیز بسیار به صرفه می باشند.

بهداشت و سلامتی در تمامی تولیدات برند پیکنیک بسیار پر اهمیت و هرگز کیفیت را فدای قیمت کمتر نکرده ایم. تمامی محصولات فاقد BPA هستند. و پروانه ساخت و بهداشت گروه کارخانجات طب پلاستیک کاملا به روز هستند.

نوشته : ایمان مهتابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید