آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

رستوران‌ها چه ظرفی برای دوران کرونا می‌خرند؟

در ادامه می‌خوانید

ظرف مایکروویو مدل 1500

این روزها همه‌ی ما درگیر مهمان ناخوانده‌ای به اسم کرونا شدیم. کرونا باعث شده بسیاری از کسب و کارها دچار مشکلات اقتصادی شوند و نتوانند خدمات و فعالیت روزهای عادی خود را داشته باشند. یکی از کسب و کارهایی که بیشترین آسیب را در این روزها دیده رستوران‌ها هستند. رستوران‌ها مجبورند از ظروف مناسب برای دوران کرونا استفاده نمایند.

رستوران‌هایی که به مردم اهمیت بیشتری می‌دهند، چه می‌کنند؟

رستوران‌هایی که روزی محل تجمع مردم برای گذران زمان، تفریح و لذت بردن از غذا بود، الان به دلیل عدم اجازه فعالیت دیگر قادر به ارائه خدمات همیشگی نیستند. البته رستوران‌هایی هستند که به روز بوده و خود را به استانداردهای جهانی رسانده‌اند. بطوریکه توانسته‌اند بخش بزرگی از مشکلات خود را در دوران کرونا ویروس پشت سر بگذارند. یکی از راه‌حل‌های گذر از این شرایط، سفارشات بیرون‌بر است. که رستوران‌ها در این ایام در حال خدمت‌رسانی و فروش بیشتر هستند. یکی از چالش‌های این راهکار، استفاده از ظرف بیرون‌بر مناسب است. چرا که اگر ظرفی باشد که بتوان آن را ضدعفونی کرد همه مشکلات رستوران‌ها را برای غذای بیرون‌بر حل خواهد کرد.

ظروف مایکروویوی از جنس پلی‌پروپیلن

ظروف آلومینیومی بیرون‌بر تا پیش از دوران کرونا بسیار مناسب بودند. اما رستوران‌ها در این ایام به دنبال ظرفی هستند که بتوانند خیال مصرف‌کننده را از نظر بهداشتی راحت کنند. بهترین گزینه پیش رو که تا پیش از کرونا نیز در رستوران‌های با کیفیت دیده می‌شد و مورد استفاده قرار می‌گرفت، ظروف بسته‌بندی معروف به مایکروویوی است. ظروفی که از جنس پلی‌پروپیلن تهیه شده‌اند.

 

ظروف مایکروویوی - جنس پلی پروپیلن

ظروف مایکروویوی – جنس پلی پروپیلن

قابلیت پلمپ‌شوندگی ظروف مایکروویوی

این ظروف در همه دنیا به عنوان ظروفی که قابلیت قرارگیری در ماکروویو را دارند شناخته می‌شوند. که بسیاری از رستوران‌های جهان از آن به عنوان راه‌حل بسته‌بندی محصول خود استفاده می‌کنند. از ویژگی‌های این ظروف که بسیار مناسب دوران کرونا نیز هست قابلیت پلمپ‌شوندگی آن است. قابلیتی که باعث می‌شود مشتری مطمئن باشد که پیش از این که ظرف غذا به دستش برسد، باز نشده است.

ظروف مایکروویوی - قابلیت پلمپ‌شوندگی

ظروف مایکروویوی – قابلیت پلمپ‌شوندگی

میزان تحمل دمایی ظروف مایکروویوی

قابلیت دیگری که این ظروف را مناسب دوران کرونا نموده امکان قرارگیری در ماکروویو است. این ظروف به واسطه تهیه شدن از مواد اولیه سازگار با دمای بالا این ویژگی را در اختیار مصرف‌کننده قرار می‌دهد که با خیال راحت این ظرف را برای گرم کردن در ماکروویوی قرار دهد. ظروف مایکروویوی تحمل دمای پایین -5 درجه سانتیگراد را دارند و تا 120 درجه سانتیگراد هم به راحتی قابل استفاده است.

ظرف مایکروویوی - مدل 1000

ظرف مایکروویوی – مدل 1000

قابلیت سیل‌شوندگی و چندبار مصرف بودن ظروف مایکروویوی

ویژگی منحصر به فرد دیگر این ظروف چندبار مصرف بودن آن است. به این ترتیب که مصرف‌کننده بعد از خرید غذا از رستوران این ظرف را می‌تواند چندین بار استفاده کند. ویژگی دیگر این ظروف غیر قابل نفوذ بودن آن است. به صورتی که حتی اگر در آن غذا وجود داشته باشد میتوان زیر آب و با مایع ظرفشویی آن را شست.

مشتری‌مداری رستوران‌ها

رستوران‌ها از این ظروف برای تبدیل مشتری خود به مشتریان دائم استفاده می‌کنند. تصور کنید درب یا بدنه ظروفی که لیبل رستوران شما را روی خود داشته باشد مدام جلوی چشمان مشتریان شما باشد. به این ترتیب شما برای همیشه محصولی را در خانه مشتری خود دارید. اگر به دنبال خدمت به مشتریان خود هستید به خصوص در دوران کرونا. پیشنهاد ما استفاده از ظروف بهداشتی ماکروویوی است.

یکی از کارهایی که رستوران های مصرف کننده این ظروف باید رعایت کنند اطلاع رسانی در خصوص ویژگی های این ظروف است، بسیاری از مصرف کنندگان به دلیل عدم آگاهی نسبت به این محصولات نسبت به ان واکنش های اشتباهی دارند که با کمی اطلاع رسانی و مزایای این ظروف میتوان این مشکلات را بر طرف نمود.

با کمی دقت و انتخاب صحیح ظرف مورد نظر می توان به مشتری ها این اطمینان را داد که اصول بهداشتی در شرایط نا مطلوب بیماری کرونا رعایت می شود و این اطمینان خاطری خواهد بود برای استفاده و سفارش غذا از رستوران ها.

نوشته: ایمان مهتابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید