آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

دلیل برند بودن و رمز موفقیت یک محصول در چیست ؟

در ادامه می‌خوانید

 

اولین دلیل برای انتخاب یک برند کیفیت آن می باشد .

برند بیانگر اصالت و نماد اعتماد مخاطبانی می باشد که در بازار خواستار و نیازمند محصول مورد بحث هستند و گاها برخی  از افراد سودجو به دنبال سوء استفاده در باب معرفی محصول می باشند و با دریافت هزینه های گزاف از مشتریان خود ،محصولاتی فاقد استاندارد و فاقد کیفیت را به آنها ارائه می دهند.

امروزه برند پیکنیک به عنوان یک برند برتر، تولیدکننده و توزیع کننده ی محصولات پلاستیکی در بازار ،حرفهای بسیاری را برای گفتن دارند و بی شک یکی از برندهای معتبر در ایران می باشد که از باکیفیت ترین مواد اولیه برای محصولات خود استفاده می کند و تمامی موارد بهداشتی و استاندارهای ساختاری را در تولید و توزیع محصول خود لحاظ میکند .

برند پیکنیک با شناخت اصولی و دسته بندی صحیح محصولات ضمن ایجاد فرهنگ سازی در استفاده ی صحیح از محصولات ،توانسته  برای اکثر شاخه ها و حرفه هایی که در زمینه ی رستوران  و تهیه ی غذا و همینطور دسر و … فعالیت دارند ،آپشن های بسیاری را تعریف کند تا بتوانند با تکیه بر این برند فعالیت های کوچک و بزرگ خود را شروع کرده و به آنها رونق بخشند.

و از طرفی به دلیل مشاوره ی صحیح  در امر تهیه ی محصولات و استقبال مخاطبان و مشتریان عزیز توانسته ایم آنها را در رسیدن به اهدافشان راهنمایی و هدایت کنیم و با سرویس دهی به موقع و پشتیبانی و حمایت افراد این مجموعه  توانسته ایم مورد محبوبیت بسیاری میان سایر برندها قرار بگیریم و امروزه ادعا کنیم که ما بهترینیم و بر این باور خود تاکید کنیم که مشتریان ما لایق بهترین ها و شایسته ترین ها هستند.

هدف و چشم انداز برند پیکنیک تنوعی بیشتر در محصولات و ارائه ی خدماتی کامل تر و بهتر به مشتریان عزیز می باشد .

امید است با شناخت دقیق و درک نیاز اساسی مصرف کنندگان گرامی بتوانیم آنها را در تحقق رویایشان یاری رسانیم و در تمامی لحظات و مناسب های مهم زندگیشان  کنارشان باشیم

نوشته: سایه اقبال

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید