آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

خرید ظرف بسته بندی خرما

در ادامه می‌خوانید

خرید ظرف بسته بندی خرما

برند پیکنیک با تکیه بر نیروی جوان توانسته است بخش بزرگی از نیاز ظروف بسته بندی خرمای کشور را با در اختیار داشتن بزرگترین کارخانه تزریق پلاستیک خاورمیانه تحت نظر هلدینگ طب پلاستیک بر طرف نماید. ظروف بسته بندی تولید شده در پیکنیک دارای بهترین کیفیت از نظر مواد اولیه، شفافیت ظروف و پلمپ شوندگی بسیار خوب که باعث ماندگاری بیشتر خرما در ظروف بسته بندی پیکنیک می شود.

 

میوه خرما عمدتا در مناطق خشک، آسیای جنوبی و شمال آفریقا تولید می شود و در سراسر جهان به بازار عرضه می شود و به عنوان یک شیرینی یا میوه با ارزش بالا ، و در بسیاری از مناطق کویری به عنوان یک محصول معیشتی بسیار مهم مورد استفاده قرار میگیرد. همچنین در نواحی جنوبی ایران از غرب تا شرق انواع مختلفی از خرما در حال برداشت و کشت است.

برند پیکنیک با تکیه بر نیروی جوان توانسته است بخش بزرگی از نیاز ظروف بسته بندی خرمای کشور را با در اختیار داشتن بزرگترین کارخانه تزریق پلاستیک خاورمیانه تحت نظر هلدینگ طب پلاستیک بر طرف نماید.

یک بسته بندی خوب، در اشکال مختلف آن نقشی اساسی و مهم در تولید یک محصول قابل فروش دارد، که باعث افزایش جذابیت و حضور در قفسه مصرف کننده می شود و فروش آن را در یک فروشگاه بسیار آسانتر می کند.

خرید ظروف بسته بندی خرما از پیکنیک

از جمله امکاناتی که پیکنیک برای تولید کنندگان و فروشندگان خرما انجام می دهد لیبل گذاری خودکار در زمان فرایند تولید ظرف است. ( IML ( In Mold Labeling به معنای لیبل گذاری درون قالب همزمان با تولید ظرف. در این روش لیبل جز جدایی ناپذیر ظرف خواهد شد. با استفاده از این روش بسته بندی خرما امکان صادرات آن و رقابت در بسیاری از بازارهای جهانی را فراهم می آورد.

از دیگر امکانات قابل ارائه در پیکنیک برای مشتریان خرید ظروف بسته بندی خرما، خدمات اختصاصی گرافیک و ارائه راه حل بسته بندی اختصاصی می باشد. به این ترتیب مشتریانی که نیاز به بسته بندی خرمای خود دارند می توانند طراحی بسته بندی خود را به طور کامل از برند پیکنیک دریافت نمایند.

برند پیکنیک ابعاد مختلفی از ظروف بسته بندی را با بالاترین کیفیت تولید در اختیار دارد و مشتری می تواند با توجه به نیاز خود و وزن مورد نظرش اقدام به خرید نماید.

ظرف بسته بندی مدل 610 پیکنیک

ظرف بسته بندی مدل 610 پیکنیک

 

ظرف بسته بندی خرما مدل 1000 سی سی پیکنیک

ظرف بسته بندی خرما مدل 1000 سی سی پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ظرف مدل 666 گرمی مخصوص بسته بندی خرما پیکنیک

ظرف مدل 666 گرمی مخصوص بسته بندی خرما پیکنیک

 

 

ظرف مدل 400 گرمی خرما پیکنیک

ظرف مدل 400 گرمی خرما پیکنیک

موضوع بسیار مهم در بسته بندی استفاده و به روز بودن از نظر دیزاین و تکنولوژی می باشد. موضوعی که باعث شده بسیاری از تولید کنندگان و صنایع مختلف در کشور توان رقابت در کشورهای خارجی و تولید کنندگان به روز داخلی را نداشته باشند.

برند پیکنیک تلاش می کند علاوه بر اختصاصی کردن بسته بندی تولید کنندگان خرما و فعالین این صنف، شرایطی را به وجود بیاورد تا تولید کنندگان بتوانند محصولات متنوع خود را به صورت اختصاصی در بازار ارائه نمایند.

جهت ارایه مشاوره خرید ظروف و خدمات طراحی بسته بندی میتوایند از طریق این لینک با ما در ارتباط باشید

 

نوشته: ایمان مهتابی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید