آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

تولید لیوان بستنی از مواد تجزیه پذیر

در ادامه می‌خوانید

سه شرکت فعال در زمینه‌های تولید مواد اولیه تجدیدپذیر، تولید ظروف بسته‌بندی پلاستیکی و تولید بستنی برای عرضه بستنی در ظروف تجدیدپذیر پلی‌پروپیلنی وارد همکاری شدند.
شرکت تولیدکننده بستنی Froneri – که حاصل سرمایه‌گذاری مشترک Nestlé و R&R Ice Cream می‌باشد – به MPG Manifattura Plastica S.p.A سفارش خرید 100 میلیون فنجان پلاستیکی ساخته شده از پلی پروپیلن تجدیدپذیر تایید شده TotalEnergies را داده است.
این پلی‌پروپیلن تجدیدپذیر تولید شده از نفتای زیستی خواصی مشابه نمونه نفتی را در حالی ارائه می‌دهد که ردپای کربن کمتری به جا می‌گذارد و کاملاً قابل بازیافت است.
MPG اولین شرکت در ایتالیاست که مجوز تولید بسته‌بندی پلاستیکی سخت برای مواد غذایی از مواد اولیه تجدیدپذیر را کسب کرده است.
این مشارکت زنجیره ارزش ترکیبی از فنآوری TotalEnergies و تخصص تبدیل پلاستیک MPG را برای دستیابی به اهداف پایداری Froneri و کمک به کاهش اثر کربن بسته‌بندی مواد غذایی فراهم می‌کند.
والری گاف، معاون ارشد TotalEnergies گفت: ” این همکاری نوآورانه با MPG و Froneri از هدف ما برای کسب سهم بازار در تولید پلیمرها از مواد اولیه تجدیدپذیر پشتیبانی و تقاضای شدید مشتریان ما را برآورده می‌کند. هدف ما تولید 30 درصدی پلیمرهای بازیافتی تا سال 2030 است. ”
جیامپیرو پرگو، رئیس MPG، توضیح داد که این نوآوری، امکان تجاری‌سازی یک محصول با کاهش تأثیرات زیست‌محیطی را فراهم می‌کند و باعث می‌شود تا به ازای هر کیلوگرم پلیمر، 2.4 کیلوگرم CO2 کمتر در مقایسه با پلیمرهای معمولی تهیه شده از مواد اولیه فسیلی آزاد شود. وی گفت: “این مشاركت توانایی ما را در ادغام پایداری، نوآوری و كیفیت اثبات می‌كند و نشان از دگرگونی عمیق بازار بسته‌بندی مواد غذایی دارد.”
جولیا تادلی، رئیس بازاریابی Froneri گفت که مصرف‌کنندگان جوان‌تر واقعا به پایداری اهمیت می‌دهند و با کمال میل به سمت کالایی می‌روند که آن‌ها را به سمت زندگی در جهانی پایدار سوق دهد.
پلیمر تجدیدپذیر TotalEnergies دارای گواهی ISCC PLUS (گواهینامه بین‌المللی پایداری و کربن) می‌باشد.
در تمامی کشورها مسئله ی بازیافت و مسئله ی تجزیه پذیر بودن این روزها تبدیل به صحبت های مهم و روزمره ی تمامی مردم شده است . چرا که همه به اهمیت بازیافت و مفید بودن این فرایند برای محیط زیست پی برده اند ، و از طرفی با کاهش میزان مصرف خود در امر استفاده از پلاستیک های مخرب که دشمن محیط زیست هستند و از طرفی سبب ایجاد بروز سرطان هم میشود ،تصمیم گرفتند با دید وسیع تری به موضوع نگاه کنند. در زمانهای گذشته پیش از اختراع ظروف یکبارمصرف و پیش از ایجاد اموزش های لازم توسط عموم و به دلیل پایین بودن سطح دانشی مردم،تعداد بسیاری از مردم به بیماری های مختلف دچار میشدند و جان خود را از دست میدادند ، این بیماری ها غیرقابل درمان بودند و همینطور در گذشته مانند امروز علم پزشکی پیشرفت چندانی نکرده بود.
خوشبختانه این پیشرفت ها رابطه ی مستقیمی در فرهنگ استفاده ی مصرف کنندگان داشته است و  علاوه بر کیفیت و کارامد بودن، فاکتور اولیه را همچنان سلامتی خودشان قرار داده اند چرا که به این باور رسیده اند ، استفاده  از ظروف پلاستیکی  نامناسب و بی کیفیت سبب بروز انواع سرطان در زنان و مردان میشود .
و متاسفانه این اتفاق سبب شده است بسیاری از افراد سودجو به منظور درآمد زایی بیشتر خودشان،دست به تولیدات محصولاتی بزنند و محصولاتی را به بازار عرضه نمایند که برای سلامتی انسان بسیار مضر است .
پیکنیک، هر روزه با پیشرفت و اطلاع رسانی و آگاه سازی مصرف کنندگان خود،مشتریان را در امر انتخاب محصول مناسب راهنمایی میکند و علاوه بر آن با تاکید بر سلامت بودن 100% ظروف خود دارد و روز به روز قدمهای مثبت تری درجهت رفاه مشتریان خود برمیدارد.

و همین قدم مثبت و روشنی ست برای ساختن فردایی بهتر و زندگی ای سالم تر
راز موفقیت و پیشرفت برندی چون پیکنیک ، صداقت ،احترام به مصرف کننده ،و بینشی رو به جلو برای فردایی بهتر است…
امید است که با ارائه ی بهتر و وسیع تر این خدمات بتوانیم خانواده ی سالم تر و شادتر را کنارهم داشته باشیم.

ترجمه و گردآوری سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید