آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بسته‌های قابل استفاده مجدد در برگر‌کینگ

در ادامه می‌خوانید

برگر کینگ اولین مرکز خدمات سریع انگلستان است که از بسته‌های قابل استفاده مجدد استفاده می‌کند.

برگر کینگ انگلستان، با مشارکت پلتفرم جهانی استفاده مجدد  Loop، اعلام کرده است که طیف جدیدی از بسته‌بندی‌های پایدار، قابل استفاده مجدد و برگشت‌پذیر را در رستوران‌های منتخب، به صورت آزمایشی اجرا خواهد کرد.

این بسته‌بندی قابل استفاده مجدد و قابل‌برگشت را برای همبرگرها و دورچین‌های خود آزمایش خواهد کرد و اولین شرکت رستوران خدمات سریع در انگلستان خواهد بود که این کار را انجام می‌دهد.

راه‌اندازی آزمایشی با مشارکت پلتفرم جهانی استفاده مجدد، Loop  ایجاد شده است و زنجیره معروف فست‌فود اولین ظرف همبرگر یا «شل‌تاشو» قابل‌استفاده مجدد را امتحان می‌کند. مجموعه جدید، که دارای یک فنجان قابل استفاده مجدد است، به این معنی است که برگر کینگ انگلستان گزینه‌های بسته‌بندی پایدارتری را نسبت به سایر رقبای فست‌فود و رستوران‌های خدمات سریع در سایت‌های شرکت‌کننده در انگلستان ارائه می‌دهد.

آزمایشی جدید، که در پنج رستوران در ایپسویچ و نیومارکت اجرا خواهد شد، توسط برگر کینگ انگلستان نظارت دقیقی خواهد داشت و از پاسخ مشتری برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های آتی برای طرح بسته‌بندی طولانی‌مدت قابل استفاده مجدد و برگشت‌پذیر استفاده می‌شود.

این اعلامیه بخشی از برنامه‌های برگر کینگ انگلستان برای کاهش انتشار کربن است، با هدف کاهش 41‌درصدی انتشار زنجیره ارزش در هر رستوران تا سال 2030 و صفر درصد پلاستیک یکبار مصرف تا سال 2025. این آزمایش از 26 آوریل 2022 تا 5  سپتامبر 2022 اجرا خواهد شد.

برای شرکت در این طرح، مشتریان برگر‌کینگ انگلستان این گزینه را خواهند داشت که به‌جای استفاده از بسته‌بندی دور‌ریختنی، مبلغ 1 پوند برای یک فنجان یا ظرف قابل‌استفاده مجدد بپردازند که به کاهش مصرف بسته‌بندی یکبار مصرف کمک می‌کند.

مشتریان می‌توانند 10 محصول برگر کینگ انگلستان را برای سرو در بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد Loop شامل طیف وسیعی از دورچین‌ها، مانند لقمه‌های پنیر چیلی (شش یا نه تکه)، و همچنین برگرهایی مانند Whopper  محبوب و مرغ ترد انتخاب کنند.

هنگامی که مشتریان فنجان یا ظرف قابل استفاده مجدد را برمی‌گردانند، می‌توانند این کار را با دانلود برنامه Loop، اسکن بارکد روی فنجان یا ظرف و برگرداندن آن به Loop bin انجام دهند. سطل‌های حلقه در خارج از رستوران‌های منتخب برگر کینگ انگلستان و همچنین در مکان‌های دیگری که از طریق برنامه Loop یافت می‌شود، قرار می‌گیرند. به مشتریانی که فنجان یا ظروف خود را پس می‌دهند، وجه سپرده‌شان بازگردانده می‌شود، و تمام فنجان‌ها یا ظروف برگشتی به‌طور حرفه‌ای با استفاده از سیستم تمیز کردن پیشرفته Loop تمیز می‌شوند، که به‌طور علمی برای ضدعفونی کردن اقلام مختلف قبل از استفاده مجدد طراحی شده و سپس به چرخه بازگردانده می‌شود.

نیکولا پیرس از برگر‌کینگ انگلستان گفت: «ما بسیار خرسندیم که مجموعه‌ای آزمایشی از بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد و برگشت‌پذیر را برای رستوران‌های خود رونمایی می‌کنیم. عرضه بسته‌بندی جدید از برگر کینگ انگلستان شامل اولین «ظرف تاشو» قابل استفاده مجدد و برگشت‌پذیر برای همبرگرها در انگلستان خواهد بود. ما از دیدن عملکرد آزمایشی در پنج ماه آینده هیجان‌زده هستیم و به ما کمک می‌کند تا به هدف خود برای حذف پلاستیک یکبار مصرف در رستوران‌هایمان تا سال 2025 برسیم.»

تام سزاکی، بنیانگذار و مدیر اجرایی TerraCycle and Loop گفت: «همکاری بین Loop و برگر کینگ انگلستان به مشتریان در رستوران‌های منتخب انگلستان این امکان را می‌دهد تا در هنگام سفارش همبرگر، غذا و نوشیدنی مورد علاقه خود، بسته‌بندی‌های قابل‌استفاده‌مجدد را آزمایش کنند. تقاضای مصرف‌کننده برای گزینه‌های پایدارتر در بالاترین حد خود قرار دارد و پاسخ مشتری به این آزمایش هیجان‌انگیز برای اطلاع‌رسانی برنامه‌های آتی برای یک طرح بسته‌بندی قابل استفاده مجدد و برگشت‌پذیر درازمدت استفاده خواهد شد.

Loop، پلتفرم جهانی استفاده مجدد، با تولیدکنندگان، خرده‌فروشان و مصرف‌کنندگان برای از بین بردن ایده زباله همکاری نزدیکی دارد. Loop با برندها و خرده‌فروشان شریک می‌شود تا از یک زنجیره تامین یکبار‌مصرف به زنجیره تامین بادوام تبدیل شود و مشتریان را قادر می‌سازد تا به‌طور مسئولانه برای طیف گسترده‌ای از محصولات پرمصرف خرید کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید