آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

ایام محرم و باید و نبایدهای بسته بندی غذا

در ادامه می‌خوانید

در ایام محرم، هر ساله افراد زیادی هستند که قصد دارند در این ماه مراسم و نذورات خود را به بهترین شکل ممکن برپا کنند و غذاهایشان را به بهترین شکل ممکن بسته بندی کنند تا به دست نیازمندان و عزاداران برسانند .

حال سوال این است که با توجه به افزایش نرخ مبتلایان کرونا در طی این یک ماه اخیر ،چگونه می توانیم با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی این مراسمات را برپا کنیم و به نوعی از شیوع و انتقال این بیماری‌تا حدودی جلوگیری کنیم ؟

بیش از دو سال است که از ورود این ویرووس به زندگی انسان می گذرد و با ورودش زندگی انسان را دچار تغییر و تحولات بسیاری کرده است ، از تغییر در لایف استایل روزانه گرفته تا تغییر در وعده های غذایی که سبب شده است مصرف برخی مواد غذایی نظیر پروتئین ها ،سبزیجات،لبنیات افزایش پیدا کند .

همانطور که میدانیم یکی از راههای انتقال این ویرووس از طریق مواد غذایی و تماس مستقیم افراد باهم می باشد ،پس باید توجه به سابقه ی پیشینی که از کرونا سراغ داریم ،پروتکل های بهداشتی را رعایت کنیم و پیش رویم، حال باهم مروی خواهیم داشت بر روند و استفاده ی ظروف یکبارمصرف و مقایسه ی آنها باهم در ایام محرم. با ماه همراه باشید

ایام محرم و باید و نبایدهای بسته بندی غذا

بسته بندی ایمن و بهداشتی برای غذا ، یکی از مهمترین پارامتری است باید به آن توجه بسیار زیادی شود، درگذشته های دورتر از ظروف فومی استفاده میکردند اگر چه ظروف فومی به لحاظ اقتصادی و زیست محیطی بر ظروف کاغذی و سایر ظروف نظیر آلومینیومی و .. برتری دارند، اما بی خطر نیستند. ظروف فومی در تماس با غذای داغ، می توانند برخی سرطان ها و سایر مشکلات جسمی و گوارشی را در فرد ایجاد کنند و همچنین استفاده از این ظروف سبب ایجاد واکنش های شیمیایی می شود و باعث بروز برخی بیماری ها نظیر مشکلات گوارشی و کلیوی شوند از طرفی ظروف آلومینومی نیز به دلیل ساختاری که دارند بیش از سه الی چهارساعت توانایی حفظ کیفیت غذا را ندارند و پس از مدتی مزه ی غذا رو به ترش شدن می رود و بوی نامطبوعی خواهند گرفت، هر دو ظروف مذکور به دلیل اینکه درب پلمب شونده ی محکمی ندارند سبب سر ریز شدن غذا به بیرون می شوند و از طرفی غذا داخل هر دو ظرف چه آلومینیومی چه فومی،در مجاورت هوا قرار میگیرد و به سرعت کیفیت و طعم خودش را از دست می دهد .

بسته بندی غذا همانند غذا بسیار اهمیت دارد چراکه مواد غذایی و حتی نوع بسته بندی مستقیما با سلامت ما در ارتباط است و هر نوع انتخاب اشتباهی میتواند یک تهدید بسیار جدی و زیان بار برای سلامتی ما به حساب بیاید. برندپیکنیک به عنوان اولین تولید کننده و توزیع کننده محصولات بسته بندی بهداشتی در طی این سالها با انجام تحقیقات بسیار در حوزه تولید ظروف یکبارمصرف و درک نیاز اساسی مصرف کننده و همچنین حفظ سلامت مصرف کننده ،ظروفی را به بازار معرفی کردند که نه تنها یکبار مصرف نیستند،بلکه قابل بازیافت هستند و قابلیت های نظیر:‌مایکروویوی بودن، فریزری بودن را دارند همچنین این ظروف را میتوانید داخل ماشین ظرفشویی قراردهید و یا بصورت دستی آنها را شستشو دهید،تمام ظروف دارای علائمی می باشد که مصرف‌کننده را از مزایای انتخاب این ظروف آگاه می سازد و این وظیفه ی هر تولید کننده ای می باشد که در خصوص انتخاب ظروف یکبارمصرف، مصرف کننده را آگاهی بخشد تا با خیال راحت بتوانند انتخاب آگاهانه و صحیحی داشته باشند..

از دیگر مزیت های استفاده از ظروف مایکروویوی پیکنیک میتوان به درب پلمب شونده اشاره کرد و مصرف کنندگان میتوانند به راحتی در زمان تحویل غذای نذری آنها را از بیرون ظرف با الکل ضدعفونی کنند بدون اینکه ذره ای به داخل ظرف نفوذ کند،داشتن سیب سلامت و فاقد بی پی ای بودن و همچنین تائیدیه های بهداشتی از دیگر عوامل مهمی می باشد که در تولیدات ظروف یکبارمصرف پیکنیک لحاظ شده است .

حفظ سلامت مصرف کننده، حفظ منابع طبیعی و محیط زیست از مسئولیت های اساسی و مهم برند پیکنیک می باشد .

تمامی هیئات و رستوران هایی که در این ایام قصد دارند غذای نذری (نیاز به ظروف نذری یکبار مصرف دارند) را به عزادارن این ماه عزیز ارائه دهند،حتما پیشنهاد میشود از وبسایت پیکنیک به نشانی www.picnic-brand.com بازدید کرده تا انتخابی ،سالم،مطمئن و بهداشتی را تجربه کنند .

تهیه و گردآوری:سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید