آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

اولین ظرف غذای مرطوب قابل کمپوست خانگی

در ادامه می‌خوانید

آزمایش‌های موفقیت‌آمیز بسته‌بندی کمپوست‌پذیر تیپا باعث می‌شود که فیلم‌های این شرکت به‌عنوان خطی برای راه‌حل‌های بسته‌بندی کاغذی شرکت تجهیزات سینی سیلر جی‌موندینی (کلن، ایتالیا) عمل کنند.

اولین همکاری در بازار باعث می‌شود که جی‌موندینی راه‌حل‌های بسته‌بندی Paperseal® کاملاً کمپوست‌پذیر مبتنی بر کاغذ را ارائه دهد که برای محصولات غذایی مرطوب، سرد، منجمد و تازه بهینه شده است. سپس فیلم تیپا به‌عنوان یک پوشش برای ایجاد یک مانع در برابر اکسیژن و رطوبت عمل می‌کند.

همکاری تیپا و جی‌موندینی پتانسیل کاهش شدید زباله‌های پلاستیکی را دارد و یک نوآوری موفقیت‌آمیز در صنعت پلاستیک پایدار و بسته‌بندی محصولات غذایی مرطوب است.

این فیلم‌ها و محلول‌های کاغذی قابل کمپوست، ضایعات مواد غذایی را مطابق با رژیم نظارتی اتحادیه اروپا، که پلاستیک‌های قابل کمپوست را با زباله‌های آلی جمع‌آوری می‌کند، به کمپوست منتقل می‌کنند. این راه‌حل به نیاز فوری برای منحرف‌کردن زباله‌های غیرقابل بازیافت که ممکن است جریان بازیافت ارگانیک مانند ظروف آلوده به مواد غذایی و بسته‌بندی‌های پلاستیکی را آلوده کند، به خارج از محل‌های دفن زباله می‌پردازد.

محلول بسته‌بندی جدید که با لایه‌های تیپا پوشانده شده است را می‌توان با هم در زباله‌های آلی قرار داد و پلاستیک را از محل دفن زباله و محیط دور نگه داشت. مصرف‌کنندگان در بازارهایی که بسته‌بندی قابل کمپوست در جریان زباله‌های آلی پذیرفته نمی‌شود، همچنان می‌توانند از مزیت فیلم کمپوست‌پذیری که می‌تواند از تخته جدا شود و سپس در خانه کمپوست شود، برخوردار باشند.

تحقیقات در اتحادیه اروپا نشان می‌دهد که 87‌درصد از اروپایی‌ها نگران تأثیر محصولات پلاستیکی بر محیط زیست هستند.

این همکاری زمانی آغاز می‌شود که اتحادیه اروپا با دستورالعمل خود مبنی بر ممنوعیت عرضه پلاستیک‌های یکبار‌مصرف در بازار که در جولای 2021 اجرا شد، به‌دنبال رفع آلودگی میکروپلاستیک در سراسر جهان است.

بسته‌بندی‌های قابل‌کمپوست با کاهش مقدار پلاستیک سنتی که به زباله‌های غذایی راه پیدا می‌کند، توانایی کاهش آلودگی میکروپلاستیک خاک را دارد.

چن کاتز، مدیر ارشد درآمد تیپا گفت: «همکاری انحصاری ما با جی‌موندینی درها را به روی فرصت‌های بیشتری برای مشتریان باز می‌کند تا غذای خود را در بسته‌بندی‌های کمپوست ببینند. در نوآوری موفقیت‌آمیز مشترک خود، ما در حال ایجاد برنامه‌های کاربردی بسته‌بندی هستیم که می‌تواند برخی از ضروری‌ترین نیازهای صنعت را برطرف کند: بسته‌بندی پایدار مواد غذایی مرطوب، سرد و منجمد. ما از نزدیک با جی‌موندینی همکاری خواهیم کرد تا این طراحی منحصر به‌فرد را ارائه دهیم که حرکت کمپوست‌پذیر را به جلو می‌برد.»

منبع: www.gmondini.com

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید