آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

انواع لیوان یکبار مصرف برند پیکنیک

در ادامه می‌خوانید

انواع لیوان یکبار مصرف برند پیکنیک

انواع لیوان یکبار مصرف برند پیکنیک – در این مطلب سعی میکنیم تنوع محصولات پیکنیک را در لیوان برای شما معرفی نماییم.

لیوان یکبار مصرف پیکنیک

لیوان یکبار مصرف پیکنیک برند

برند پیکنیک تلاش کرده است محصولات متنوعی را در زمینه لیوان برای مشتریان گرامی که قصد خرید محصولات یکبار مصرف را به صورت عمده دارند فراهم آورد.

اولین دسته از لیوان‌های برند پیکنیک، لیوان های لوکس پلاستیکی هستند. لیوان هایی که تهیه شده از جنس پلی استایرن هستند و شکنندگی بالایی دارند. اما بسیار شفاف و در رنگ بندی‌های مختلف قابل خریداری است.

لیوان آرین:

لیوان یکبار مصرف آرین از جمله ظروف یکبار مصرف پیکنیک می‌باشد که از مواد اولیه مرغوب پلی استایرن (PS) تولید شده است. رنگ آن شفاف، قطر دهانه بالایی آن ۷۸ میلی‌متر، مقطع پایین ۴۸ میلی متر و ارتفاع آن ۷۰ میلی‌متر است.

از لیوان آرین برای سرو انواع نوشیدنی های سرد مانند آب آشامیدنی و انواع آبمیوه ها و … می‌توان استفاده نمود. درباره‌ی ویژگی‌های این لیوان می‌توان به حجم ۱۸۰ سی سی، دارا بودن نشان سیب سلامت و عدم وجود ماده مضر BPA اشاره کرد. این لیوان دارای ضخامت مناسب و استحکام کافی است.

لیوان یکبارمصرف آرین پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

لیوان الماس:

لیوان یکبار مصرف الماس از جمله لیوان های یکبار مصرف برند پیکنیک می باشد که از مواد اولیه مرغوب پلی استایرن (PS) تولید شده است. رنگ آن شفاف، قطر دهانه بالایی آن ۷۵ میلی‌متر، مقطع پایین ۵۰ میلی متر و ارتفاع آن ۸۰ میلی‌متر می‌باشد. این لیوان هم مشابه لیوان آرین است و برای مصارف مختلف میتوان استفاده کرد. درباره‌ی ویژگی‌های این لیوان می‌توان به حجم ۲۰۰ سی سی، دارا بودن نشان سیب سلامت و عدم وجود ماده مضر BPA اشاره کرد. این لیوان در بسته های 10 عددی و کارتن های 500 عددی جهت فروش عرضه می شود.

باید به این موضوع دقت شود که لیوان های از جنس پلی استایرن با توجه به ویژگی مواد سازنده آن شکننده می باشند.

لیوان الماس برند پیکنیک

لیوان الماس برند پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

دسته بعدی لیوان ها، مجموع لیوان های کاغذی برند پیکنیک می باشند، لیوانهای برند پیکنیک در س ظرفیت مختلف در حال تولید است،لیوان با کاغذ گلاسه 220 سیسی لیوان 200 سی سی با کاغذ پارس و لیوان دو جداره همراه با درب.

لیوان گلاسه 220 سی سی

لیوان یکبار مصرف برند پیکنیک از نوع کاغذی (مقوای مقاوم) بوده و در هر بسته ۲۰۰۰ عدد لیوان با طرح های مختلف جای داده شده است. این لیوان  بسیار زیبا بوده و برای سرو تمام نوشیدنی ها و خوراکی ها (ذرت و …) در مسافرت، پیک نیک، جشن و…  مناسب است. قطر دهانه بالایی این محصول حدود ۷۰ میلیمتر و ارتفاع آن ۸۵ میلیمتر می باشد.

لیوان یکبارمصرف کاغذی پیکنیک

لیوان یکبارمصرف کاغذی پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

لیوان کاغذی کلاسیک

این لیوان از باقی مانده باگاست گیاهی تهیه شده است و به این ترتیب برای حفظ محیط زیست بسیار مفید خواهد بود، این لیوان با ظرفیت 200 سی سی و در طرح ها و رنگ های مختلف قابل فروش می باشد.

لیوان دو جداره:

لیوان دو جداره برند پیکنیک تهیه شد از بهترین مواد اولیه به همراه درب بسیار محکم که تجربه استفاده از این لیوان ها را نسبت به گذشته بسیار متفاوت کرده است.این لیوان در بسته های 6 عددی شیرینک شده برای مصارف خانگی تهیه شده است. لیوان یکبار مصرف دوجداره کاغذی بهترین گزینه برای سرو نوشیدنی های گرم است. این لیوان هم در جشن و میهمانی های شما و هم در کافه ها و رستوران ها می تواند مورد استفاده قرار بگیرد. بعلت درب های کاملا پلمب شونده، از این لیوان برای بیرون بر هم می توان استفاده کرد. حجم این لیوان ۳۵۰ سی سی می باشد.

لیوان دو جداره کاغذی پیکنیک

لیوان دو جداره کاغذی پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

 

لیوان های پلاستیکی نرم نیز از دیگر لیوان های موجود در سبد کالایی برند پیکنیک است، لیوان هایی که  برای مصارف عمومی با توجه به قیمت مناسب آنها بسیار پر کاربرد است.

لیوان آبسردکنی

این لیوان با ضرفیت 180 سی سی و بسیار مناسب برای مصارف عمومی و خانگی است، و با توجه به سبک بودن آن دارای قیمت بسیار مناسبی نسبت به دیگر پلاستیک ها می باشد. لیوان یکبار مصرف پیکنیک از مواد اولیه مرغوب پلی پروپیلن (PP) تولید شده است. رنگ آن شفاف، قطر آن ۶۰ و ارتفاع آن ۷۷ میلی‌متر می‌باشد. ظرفیت این لیوان ۱۸۰ سی سی است. این محصول در بسته های ۳۰۰۰ عددی عرضه میگردد.

 

لیوان آبسردکنی ساده پیکنیک

لیوان آبسردکنی ساده پیکنیک

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید