آخرین مطالب مجله پیکنیک

بهترین ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

بهترین های ظروف یکبار مصرف سوپرفرش در سال 1403

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

لیوان emmi نیز به جمع بازیافتی ها پیوست

در ادامه می‌خوانید

Emmi ، بزرگترین فرآوری کننده شیر در سوئیس ، برای نام تجاری محبوب قهوه سرد Caffè Latte ، بسته بندی پلی پروپیلن (PP) بازیافت شده شیمیایی را تغییر داده است. تزریق بسته بندی گرینر مستقر در اتریش ، فنجان ها را با استفاده از PP بازیافت شیمیایی Borealis ، که مقر آن نیز در اتریش است ، قالب بندی می کند.

صاحب نام تجاری انتظار دارد حداقل از 100 تن پلاستیک بر اساس مواد بازیافتی برای بسته بندی Caffè Latte هر سال ، از سپتامبر 2021 استفاده کند. PP بازیافت شیمیایی از نظر مواد غذایی ایمن است و خلوصی قابل مقایسه با PP مبتنی بر پتروشیمی دارد.

Bendicht Zaugg ، مسئول بسته بندی پایدار در Emmi ، در بیانیه ای آماده گفت: “تلاش مشترک تولیدکنندگان مواد غذایی و بسته بندی برای کاهش ضایعات و پیشرفت قابل اندازه گیری در اقتصاد دایره ای لازم است.”

بازیافت شیمیایی ضایعات پلاستیکی را به مواد اولیه تبدیل می کند که می توان از آنها برای ایجاد بسته بندی پلاستیکی جدید و سایر محصولات استفاده کرد. بنابراین ، بسته بندی Emmi در حال هدایت زباله های پلاستیکی از محل های دفن زباله و زباله سوز است. این شرکت برنامه دارد درصد بسته به مواد موجود ، بسته به Caffè Latte را در آینده افزایش دهد.

ترور دیویس ، مدیر بازاریابی ، محصولات مصرفی ، در بورالیس گفت: Borealis چشم به جهان بدون زباله های پلاستیکی دارد. “پلی پروپیلن بازیافتی شیمیایی مورد استفاده در این فنجان Emmi Caffè Latte با Borealis Borcycle C … [PP بازیافت شیمیایی] تولید می شود و به زباله های پس از مصرف بر پایه پلیولفین زندگی دوباره می بخشد. این مزایای همه جانبه ای را ارائه می دهد و انتقال به صنعت پلی الفین دایره ای را امکان پذیر می کند در حالی که محصولات پلاستیکی با کیفیت بکر را ایجاد می کند. ”

امروزه تمام جهان ، به منظور حفظ محیط زیست  و به منظور حفظ سلامت تمامی انسانها، تغییرات و تحولات عظیمی در سبک زندگی و صنعت تولیدات خودشان ایجاد کرده اند و این روش در حالیست که میزان زباله های تولید شده از پلاستیک رو به کاهش است . امید است که با ادامه ی این روند بتوانیم نقش بسیار موثری در محیط زیست داشته باشیم .

ترجمه و گردآوری: سایه اقبال

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید