آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

فناوری بازیافت پیشرفته Honeywell’s UpCycle وارد چین شد

در ادامه می‌خوانید

چین Tianying (CTNY) فناوری فرآیند چرخه بالا (UpCycle) هانیول را در یک کارخانه بازیافت پلاستیک برنامه ریزی شده در استان جیانگ سو به کار خواهد گرفت. این تاسیسات پلاستیک های مخلوط را به مواد اولیه پلیمری بازیافتی (RPF) تبدیل می کند و امکان توسعه اقتصاد دایره ای برای پلاستیک ها را فراهم می کند.

این اولین مرکز بازیافت ضایعات پلاستیکی تجاری شده با استفاده از فناوری فرآیند UpCycle Honeywell در چین خواهد بود.

فناوری بازیافت پیشرفته Honeywell's UpCycle وارد چین شد

این کارخانه قادر خواهد بود با استفاده از فناوری فرآیند بالا بردن چرخه هانیول، ضایعات پلاستیکی از جمله ظروف یکبار مصرف را به مواد اولیه پلیمری بازیافتی تبدیل کند. Honeywell UOP کارهای مهندسی و خدمات فنی مرتبط را برای پروژه تا زمان راه اندازی و راه اندازی آن ارائه می کند و خدمات پشتیبانی فنی را برای بهره برداری، بهینه سازی، نظارت و نگهداری کارخانه در طول عمر آن ارائه می دهد.

CNTY قصد دارد در آینده از این فناوری در ساخت کارخانه های بازیافت پلاستیک زباله بیشتری استفاده کند. دو طرف همچنین همکاری‌های بالقوه را در زمینه‌های مختلف از جمله پیش تصفیه زباله پلاستیکی و تولید تجهیزات پیرولیز بررسی خواهند کرد.

این فناوری انواع پلاستیک‌های قابل بازیافت را گسترش می‌دهد تا پلاستیک‌های زباله‌ای را که در غیر این صورت بازیافت نمی‌شوند، شامل بسته‌بندی‌های رنگی، انعطاف‌پذیر، چند لایه و پلی‌استایرن، شامل شود.

ویمال کاپور، رئیس‌جمهور می‌گوید: فناوری فرآیند چرخه بالا (UpCycleHoneywell) نه تنها انواع پلاستیک‌های قابل بازیافت را گسترش می‌دهد که به بسته شدن حلقه در زنجیره تامین پلاستیک کمک می‌کند، بلکه به کاهش مصرف سوخت‌های فسیلی در طول تولید پلاستیک‌های بکر کمک می‌کند و ردپای کربن را کاهش می‌دهد. و مدیر عامل شرکت هانیول پرفورمنس مواد و فناوری. ما خوشحالیم که با CNTY برای تجاری سازی این فناوری نوآورانه در چین همکاری می کنیم. این برنامه به چالش‌های ناشی از زباله‌های پلاستیکی می‌پردازد و اقتصاد دایره‌ای را در چین و جهان ترویج می‌کند و آینده پایدارتری را در صنعت پلاستیک ایجاد می‌کند.

فناوری آماده اکنون هانیول از فناوری تبدیل مولکولی پیشرو در صنعت، تجزیه در اثر حرارت و مدیریت آلاینده‌ها برای تبدیل زباله‌های پلاستیکی به RPF استفاده می‌کند که سپس برای ایجاد پلاستیک‌های جدید استفاده می‌شود.

 ایجاد پلاستیک‌های جدید پیکنیک برند

فناوری UpCycle Process انواع پلاستیک‌های قابل بازیافت را گسترش می‌دهد تا شامل پلاستیک‌های زباله‌ای شود که در غیر این صورت بازیافت نمی‌شوند، از جمله بسته‌بندی‌های رنگی، انعطاف‌پذیر، چند لایه و پلی استایرن. هنگامی که در همراهی با سایر فرآیندهای بازیافت شیمیایی و مکانیکی، همراه با بهبود در جمع‌آوری و دسته‌بندی، فناوری فرآیند UpCycle Honeywell این پتانسیل را دارد که میزان زباله‌های پلاستیکی جهانی را که می‌تواند تا حدود 90 درصد بازیافت کند، افزایش می‌دهد. این نشان دهنده افزایش قابل توجهی در میزان زباله های پلاستیکی است که می توانند به مواد اولیه پلیمری تبدیل شوند.

یک پروژه معیار در بازیافت منابع

ما مشتاقانه منتظر همکاری با Honeywell برای ایجاد یک پروژه معیار در بازیافت منابع هستیم.» Yan Shengjun، رئیس CNTY می گوید. “با بهره گیری مشترک از ارزش های تکنولوژیکی و اجتماعی چنین پروژه ای، توسعه سبز را ترویج کرده و کیفیت محیطی را که در آن زندگی می کنیم بهبود خواهیم بخشید. CNTY از تجربیات متنوع خود در مدیریت زیست‌محیطی برتر همراه با فناوری نوآورانه Honeywell برای بازیافت زباله‌های پلاستیکی بهره می‌برد و ما را قادر می‌سازد تا نقشی پیشرو در ترویج بازیافت منابع ایفا کنیم.

یک پروژه معیار در بازیافت منابع

CNTY در فناوری‌های انرژی پاک با کربن صفر، خدمات زیست محیطی هوشمند شهری و بازیافت و بازیابی منابع مشغول است. تجارت آن از خدمات زیست محیطی شهری هوشمند، تولید انرژی زباله به انرژی، تولید انرژی انرژی تجدیدپذیر، مراکز انرژی منطقه ای، مراکز انرژی هیدروژن گرفته تا سرمایه گذاری، ساخت و ساز و بهره برداری از پارک های صنعتی اقتصاد دایره ای گسترش می یابد. همچنین در کاهش، بازیافت و درمان بی ضرر زباله های آشپزخانه، زباله های خطرناک و زباله های ساخت و ساز و تخریب، و همچنین تحقیق، توسعه و ساخت تجهیزات حفاظت از محیط زیست و سیستم های ذخیره انرژی نقش دارد.

هانیول متعهد به دستیابی به بی‌طرفی کربن در عملیات و تأسیسات خود تا سال 2035 است. این تعهد بر اساس سوابق شرکت در کاهش شدید شدت گازهای گلخانه‌ای در عملیات و تأسیسات خود و همچنین سابقه چندین دهه نوآوری خود برای کمک به مشتریان خود برای برآورده کردن آنها است. اهداف زیست محیطی و اجتماعی حدود 60 درصد از سرمایه گذاری تحقیق و توسعه معرفی محصول جدید هانیول به سمت محصولاتی است که نتایج زیست محیطی و اجتماعی را برای مشتریان بهبود می بخشد.

ترجمه شده توسط : سایه اقبال

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید