آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بسته بندی کمپوست پذیر پلاستیکی پخته می شود

در ادامه می‌خوانید

 

خمیر تهیه شده از نشاسته ، فیبر و اندکی دیگر که با استفاده از فناوری ثبت شده توسط Evanesce Packaging Solutions در بسته بندی های قابل کمپوست پخته می شود ، یک دستور العمل مهم برای بسته بندی پایدار است.

موسس شرکت داگلاس هورن هنگامی که با این فناوری آشنا شد ، یک مقام دولتی منتخب در بریتیش کلمبیای کانادا بود. این امر به طرز عمیقی طرز فکر او را در مورد بسته بندی تغییر داد که باعث شد هورن شغل خود را تغییر دهد

او می گوید: “در آن زمان ، من احساس کردم که باید بسته بندی پلی استایرن (EPS) را به دلیل این راه حل جایگزین زیبا ممنوع کنیم.” وی گفت: “این فناوری آنقدر خارق العاده است که من سیاست را ترک کردم تا آن را به دست آورم و سپس با افراد بزرگ احاطه شدم تا آن را به سطح تجاری برسانم. یکی از مواردی که همیشه من را به عنوان یک نهاد نظارتی نگران می کرد این واقعیت بود که بسیاری از محصولات پایدار در نظر گرفته نمی شدند. این هست.”

به گفته هورن ، بسته بندی جدید یک محصول از نوع نشاسته و فیبر است که متفاوت از همه چیز از جمله محصولات فیبر ترموفرم شده است. “به نظر می رسد و احساس می شود یک سینی پلاستیکی با ترموفرم سنتی است.”

ما این فناوری را به عنوان نکات برجسته ای که هورن در مصاحبه اخیر ارائه کرده است ، باز می کنیم.

واژه evanesce به معنای ناپدید شدن است. او توضیح می دهد: “این شرکت و محصول ما را مشخص می کند: فناوری Evanesce Molded Starch ذات کاری است که ما انجام می دهیم.”

بسته بندی پایدار با قیمت رقابتی

برندها ، خرده فروشان و مصرف کنندگان به دنبال گزینه های پایدارتر با قیمت رقابتی هستند.

هورن می گوید: “EPS و سایر پلاستیک ها در بازار بسیار خوب عمل کرده اند زیرا ارزان ، همه کاره هستند و می توانند به اشکال و اشکال مختلف ساخته شوند.” “محصولات ما قابل مقایسه هستند ، اگرچه به دلیل ویژگی های ارزش افزوده ، شاید کمی گرانتر باشند.”

این دستور غذا به مواد متغیری که ظاهر آن را تعیین می کند ، اجازه می دهد.

خمیر از ترکیبی از 60٪ نشاسته ، 35٪ فیبر و 5٪ مواد دیگر ایجاد می شود که هورن نشان می دهد “سس مخفی” است که این کار را انجام می دهد.

این مخلوط هزینه ها را پایین نگه می دارد زیرا نشاسته به طور قابل توجهی ارزان تر از فیبر است.

هورن می گوید: “یکی دیگر از جنبه های هیجان انگیز این فناوری این است که نشاسته و فیبر نیازی به منبع خاصی ندارند.” “مواد تشکیل دهنده یک عامل متغیر عرضه و تقاضا هستند تا هزینه ها را با استفاده از ارزان ترین منبع فیبر موجود پایین نگه دارند.”

خلاصه ای از گزینه های خاص دستور العمل:

ممکن است از نشاسته های مختلف مانند تاپیوکا ، سیب زمینی و غیره استفاده شود.

منابع مختلف فیبر ممکن است مورد استفاده قرار گیرد که اغلب به عنوان ضایعات ناشی از عملیات تولید غذا در نظر گرفته می شود ، به عنوان مثال ، باگاس یا پوسته برنج.

بسته به نوع فیبر استفاده شده ، رنگ محصول می تواند سفید مانند EPS استاندارد یا خاکستری باشد یا شبیه قهوه ای باشد.

هورن می گوید: “ما تکنولوژی را که سالهاست وجود دارد استفاده می کنیم و آن را برای استفاده از خمیر متفاوت برای بسته بندی استفاده می کنیم.” “خمیر با استفاده از یک سیستم قالب گیری” آهن وافل “به شکل یک سینی یا شکل بسته بندی دیگر با استفاده از همان نوع ماشین آلات آزمایش شده که آب نبات Twix ، کلوچه ها و سایر محصولات غذایی را تولید می کند ، شکل می گیرد. ما یک فرآیند دسته ای مکانیزه با استفاده از تجهیزات از Bühler برای تولید صدها مورد در یک زمان داریم که سپس در کوره پخته می شوند. ”

مصرف انرژی شبیه به سیستم ترموفرمینگ است.

هورن می گوید: “میزان انرژی مورد نیاز در طول تولید مشابه فرایندهای ترموفورمینگ است.” “ما از سیستم های بازیابی حرارت در فرایند پخت خود استفاده می کنیم که تکامل یافته است. ردپای محیط زیست ما به حداقل می رسد. ”

و یک تفاوت دیگر وجود دارد وی خاطرنشان می کند: به دلیل نحوه ساخت ، ویژگی منحصر به فرد بسته بندی این است که در قسمت پایین یک دایره شکل گرفته است. “این می تواند به تشخیص محصولات کمپوست ما از سایر بسته بندی ها در تاسیسات پسماند شهری کمک کند.”

بسته بندی در 90 روز قابل کمپوست شدن در خانه است.

هورن با در نظر گرفتن کمپوست از دیدگاه تنظیم کننده ، پیشنهاد می کند “ما به احتمال زیاد نمی خواهیم که همه یک توده کمپوست در حیاط خلوت داشته باشند.”

وی معتقد است که در ماه های آینده زیرساخت های کمپوست صنعتی بیشتری ایجاد خواهد شد که این امر به دلیل محبوبیت اسید پلی لاکتیک (PLA) ذرت و سایر پلیمرهای زیستی کمپوست و با پیشرفت اقتصاد دایره ای شکل می گیرد.

او می افزاید: “این به معنای گرد و غبار واقعی” برای خاک “برای محصولات نشاسته قالب گیری شده ما است.”

بسته بندی سد امکان پذیر است.

هورن می گوید: “ما در زمینه سیستم های پوشش نیز با شرکای خود کار کرده ایم.” “برای کسانی که به موانع اکسیژن طولانی تری احتیاج دارند ، ما با چند شریک کار کرده ایم ، اینگونه است که ما در زمینه بیوپلیمر شروع کردیم. بسته به الزامات ، می توانیم لمینت را بپوشانیم ، یا سد را به عنوان یک ماده اولیه اضافه کنیم. ”

فراتر از سینی ها.

این شرکت محصولات مختلف زیادی را تولید کرده است.

هورن می گوید: “یکی از چیزهای هیجان انگیزی که ما در حال حاضر به آن می پردازیم یک محصول عمیق تر است: فنجان هایی که به نظر می رسد از EPS ساخته شده اند.” “این فنجان ها برای بازارهای خدمات غذایی خواص عایقی ارائه می دهند.”

ایوانسس در موسسه بسته بندی خدمات غذایی فعالیت می کند.

هورن می گوید: “من اعضای FPI را رقیب نمی بینم.” “من آنها را به عنوان شرکای آینده می بینم و می بینم که ما با صدور مجوز به فناوری خود در حال رشد هستیم و در اسرع وقت مورد استقبال گسترده قرار می گیریم.” او در حال مذاکره با یک تامین کننده اصلی بسته بندی خدمات غذایی بسیار علاقه مند است.

مقیاس تجاری در راه است

عملیات تحقیق و توسعه در وین ، اتریش است. هورن تأکید می کند ، با این حال ، داشتن قابلیت تولید در ایالات متحده امری حیاتی است. “ما در اوایل سال 2022 پس از ارتقاء به دستگاه های مقیاس بزرگ خود به منظور تولید میلیون ها دستگاه در بهار آینده ، به تولید نشاسته قالب گیری شده جدید می پردازیم.”

 

این شرکت همچنین نی های پلاستیکی تجزیه پذیر می سازد.

راه حل های بسته بندی Evanesce محصول بسیار پایدار دیگری را ارائه می دهد: اولین نی های تجزیه پذیر با قابلیت تولید انبوه از اسید پلی لاکتیک اصلاح شده (PLA) که در سطح مساوی یا ارزان تر از نی های کاغذی قرار دارند ، دوام قابل توجهی را افزایش می دهند و کمپوست خانگی را در عرض 90 روز ارائه می دهند. کارخانه این شرکت در کارولینای جنوبی قادر خواهد بود روزانه میلیون ها نی نی کمپوست تولید کند.

ترجمه و تهیه: سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید