آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

اولین ظرف صنعتی ترکیبی از 75٪ پلاستیک کمتر استفاده می کند

در ادامه می‌خوانید

فراتر از پیل: اولین ظرف صنعتی ترکیبی از 75٪ پلاستیک کمتر استفاده می کند

سطل تزریقی ، که از ساختار اسکلتی پلی پروپیلن و برچسب مقوایی از قبل برش خورده تشکیل شده است ، امروز در غرفه شریک پروژه Netstal در فاکوما راه اندازی شد.

Muller Technology ، مستقر در Fort Collins ، CO ، با یک تولید کننده بسته بندی اروپایی همکاری کرده است تا به گفته خودش اولین سطل ترکیبی صنعت باشد. سطل قالب گیری تزریقی 24.6 گرم ، که از ساختار اسکلتی پلی پروپیلن (PP) و برچسب مقوایی از قبل برش خورده تشکیل شده است ، 75٪ پلاستیک کمتری نسبت به نوع معمول برای قالب گیری سطوح PP این حجم استفاده می کند. سیستم 1.2 لیتری Skel-Pac امروز در غرفه Netstal در نمایشگاه تجاری فاکوما در فردریششافن آلمان راه اندازی شد.

به گفته Muller Technology ، این سطل ، مناسب برای بسته بندی مواد غذایی و صنعتی ، ویژگی های سد کننده قوی را با طراحی بسته بندی پایدارتر ترکیب می کند. شریک پروژه Netstal در حال قالب بندی سطل در غرفه 5217 در سالن B5 است.

ما تاراس کونووال ، مدیر فروش و بازاریابی ، آمریکای شمالی ، در زمینه فناوری مولر ، می گوئیم که مسئولیت خود را به عنوان متولیان محیط زیست بسیار جدی می گیریم و متعهد هستیم که به مشتریان خود در پاسخگویی به تقاضای روزافزون برای بسته بندی پایدارتر کمک کنیم. ” “در پاسخ به قیمت های متغیر رزین ، صاحبان برند و تولید کنندگان بسته بندی در حال بررسی بسته بندی های جایگزین هستند که مزایای پایداری را ارائه می دهد و هزینه را کاهش می دهد.”

توماس فدرر ، مدیرعامل گروه Muller Technology Conthey SA در سوئیس ، شرکت مادر Muller Technology ، اضافه کرد که سوئد در این نوع ابتکارها جلوتر بوده است. وی از غرفه Netstal در فاکوما گفت: “طراحی بسته بندی پایدار که با برنامه های مختلف بازیافت در نقاط مختلف جهان مطابقت داشته باشد نیز دشوار است.” با این حال ، سیستم Skel-Pac گامی مهم در جهت بسته بندی پایدار است.

ظرف دارای 47 سانتیمتر مربع مساحت پیش بینی شده با نسبت L/T (طول جریان/ضخامت دیواره) 350 است. یک زبانه قطع کننده مبتنی بر دستکاری مبتنی بر PP بخشی از بسته است. Skel-Pac از قالب مولر استفاده می کند و فناوری برچسب زدن درون قالب (IML) ، بسته بندی خودکار کیس با استفاده از روباتیک مشارکتی و سیستم بازرسی بینایی.

سیستم تولید دارای یک قالب دو حفره ای و چهار حفره ربات پایه IML است که منجر به چرخه 4.5 تا 5 ثانیه می شود. به گفته Muller Technology ، سطل ترکیبی شکل جذابی را ارائه می دهد در حالی که چاپ و طراحی عالی این برند را به نمایش می گذارد. بسته جدید به صورت تجاری در آلمان موجود است و به گفته این شرکت ، صاحبان برندها این فناوری را برای طیف وسیعی از محصولات غذایی و غیر غذایی در نظر گرفته اند.

Fakuma تا 16 اکتبر در Messe Friedrichshafen اجرا می شود.

با پیشرفت رو به روز  صنعت پلاستیک ، رفاه مصرف کنندگان روز به روز بیشتر میشود و از طرفی استفاده و تولید پلاستیک های تجزیه پذیر سبب شده حامی محیط زیست  باشیم و روز به روز در حفظ آن کوشا باشیم .

گردآوری و ترجمه: سایه اقبال

 

 

 

 

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید