آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

کرونا و تاثیر آن در شیوه ی زندگی مردم در استفاده از ظروف غذایی و باورهای اشتباه

در ادامه می‌خوانید

بیش از یکسال است که با بیماری ویروسی تحت عنوان کرونا مواجه شده‌ایم که در طی این مدت تغییرات و تحولات بسیاری در عرصه‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی به وجود آمده است که سبب ایجاد تغییرات چشم گیری  در زندگی همه ی ما شده است …

با قدم گذاشتن این ویروس به عرصه ی زندگی بشر، کسب و کارهای بسیاری از بین رفت و مشاغل زیادی رونق خود را از دست دادند و رفته رفته عادات و رفتارهای فردی و اجتماعی افراد تغییر کرد .

رستورانها، مراکز خرید، سینماها و بسیاری از مراکز دیگر به حالت تعطیلی درآمدند  یا از بین رفتند اما از نگاهی دیگر وجود کرونا شاید تلنگری بود برای زندگی ما انسانها  ،از نگاهی عمیق تر و ژرف تر  سبب شد بهداشت و توجه بیشتری را برای خودمان و افراد موجود در حوزه ی ارتباطمان ایجاد کنیم و به سادگی از کنار حتی یک شستن  دست ساده نگذریم و به ارزش ناب نظافت که تبدیل به یک فرهنگ شد پی ببریم و به این درک برسیم که سلامتی و حفظ آن زیر سایه ی رعایت بهداشت فردی امکانپذیر است .

اما در این شرایط با توجه به اینکه ورود به  اکثر مکانهای تفریحی ممنوع شده اند و رستوارنها دیگر پذیرای مراجعین و مشتریان نیستند ،  استفاده از مواد غذایی در خانه  یا به عبارتی آشپزی و هوم فود ها  به شدت افزایش می یابد و غذاها بصورت بیرون بر به حالت ثبت سفارش در می آیند و  از طرفی دیگر، نیازهای افراد سایر اعضای خانواده و سلیقه ها باهم متفاوت است، چه باید کرد ؟ آیا در این دوره نباید از بیرون غذا تهیه کنیم؟ و آیا باید با بی اعتمادی  به مراکز تهیه و توزیع غذا سبب افت فروش یا ازبین رفتن کسب و کارشان باشیم؟ آیا استفاده  و خرید غذا در ظروف یکبارمصرف  برای سلامتی انسان مضر است و  نباید استفاده کنیم؟؟

در پاسخ کلی به این مسئله میتوان گفت  اگر تمام موارد بهداشتی با دقت کامل انجام شود احتمال بروز حادثه به پایین ترین حد ممکن خود خواهد رسید و میتوانیم  با آنالیز صحیح از نیازمان و انتخاب صحیح  از بروز احتمالات جلوگیری کنیم.

به طور کلی شاخصه های بسیاری برای انتخاب ظروف و بسته بندی وجود دارد که باهم به چندین شاخصه ی اصلی میپردازیم تا با خیال راحت تری پارامترها را بررسی کرده و اقدام به انتخاب کنیم:

کیفیت:  استفاده از مواد اولیه ی نامرغوب سبب میشود عمر مفید یک محصول به زودی تمام شود ودر مقابل عوامل مختلف، آسیب پذیر شود و زود از بین برود

نشان  سلامت:  یکی از مهمترین علائمی که باید به آن توجه داشت علائم سلامت حک شده روی ظروف یکبار مصرف می باشد، این علائم راهنمای کاملی هستند برای اینکه حداکثر فشار و دمای وارده در سرما و گرما بر روی ظروف تا چه حد می باشند ، همچنان برخی از افراد هستند که بدون توجه به علائم این ظروف، آنها را در دمای زیاد گذاشته و بدون توجه به مضرات آن قرار میدهد و سبب بروز بیماری میشوند چراکه برخی ظروف غیر استاندارد در اثر افزایش شدت دما از خودشان  موادی را  ساطع میکنند که سبب بیماری هایی چون سرطان و ایجاد بیماری هایی در زنان میشود .

ابعاد : یکی از پارامترهای مهم بعد از  کیفیت و نشان سلامت می باشد که بسته به درخواست و نیاز خودتان بتوانید ، با انتخاب صحیح در جهت موازی فرهنگ صرفه جویی را نیز افزایش دهیم .صرفه جویی یک فرهنگ است و فرهنگ یک پدیده ی دیرینه و پویا  می باشد و در این میان هرچه صرفه جویی و مراقبت های بیشتری را انجام دهیم، سبب حفظ بیشتر محیط زیست و افزایش سلامتی خودمان و جامعه نیز خواهیم شد .

و اما پیکنیک …   یکی از مهم ترین دلایل انتخاب این برند این است که حافظ سلامتی شما می باشد و هیچگونه ضرری در دمای زیاد و کم برای مصرف کنندگان ندارد . شاید  برخی برندها فقط به دنبال تنوع محصولات باشند و با هزینه های گزاف و سیاست های غلط و سوء استفاده از اعتماد مشتری، بتوانند جایگاه به ظاهر خوبی را در میان فعالان در این عرصه ایجاد کنند . اما برند پیکنیک به جرات با کیفیت ترین و بهترین برند در حوزه ی ظروف و تولید ظروف بسته بندی و چندبار مصرف می باشد که بیشتر از سود و بازه ی مالی به فکر سلامت مشتریان و مصرف کنندگان برند خود می باشد.

چرا که پیکنیک بر این باور است باید بهترین باشد چون مشتریان پیکنیک لایق بهترین ها هستند

نوشته شده توسط سایه اقبال

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید