آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

چرا بهتر است در ایام کرونا از ظروف یکبار مصرف استفاده کنیم؟

در ادامه می‌خوانید

از زمان ورود این ویروس همه گیر تقریبا دو سالی ست که میگذرد  و روز به روز این ویروس جهش یافته با گونه های جدیدتری ، باعث مرگ و میر هزاران نفر شده است.

کسب و کارهای بسیاری به حالت تعلیق یا ورشکستگی در آمدند و همین امر سبب تغییر و تحول عظیمی در زندگی بشر شده است و موجب تغییرات در عادات غذایی و عادات روزانه ی زندگی انسانها  شده است .

برگزاری مناسبت های بسیاری دیگر امکانپذیر نشد و همین امر رفته رفته به شکل یک عادت بر زندگی مردم غالب شده است چرا که باید با  حفظ فاصله ی اجتماعی و به حداقل رساندن تجمعات خود بتوانند سلامت خودشان و اطرافیانشان را تضمین کنند.

در این بخش به این موضوع می پردازیم که چرا باید در این شرایط حساس و بحرانی از ظروف یکبارمصرف استفاده کرد ؟

نگهداری صحیح از مواد غذایی موضوع بسیار مهمی است چرا که مستقیما با سلامت ما در ارتباط است. با این حال زمانیکه می‌خواهیم خرید کنیم موضوع مقداری پیچیده می‌شود. گزینه‌های مختلفی برای انتخاب وجود دارد، اما کدامیک بهترین هست؟ امروز سعی می‌کنیم دلایل استفاده از ظروف یکبار مصرف بجای ظروف پلاستیکی غیر قابل استفاده مجدد را شرح دهیم.

ظروف یکبارمصرف برای نگهداری از موادغذایی هم استفاده می‌شود. از آنجا که امروزه سرعت زندگی بسیار بالا رفته و سبک زندگی تغییر کرده است، داشتن ظروف یکبار مصرف که با خیال راحت موادغذایی را داخل آن قرار دهید بسیار مهم است. نکته دیگر این است که ظروف یکبار مصرف برای بسته بندی مواد غذایی باید مقاوم و با دوام باشد. از طرفی این ظروف هم ارزان هستند و هم وزن مناسبی دارند که برای حمل بهترین گزینه است.

به دلیل افزایش نرخ سرعت انتقال این ویروس، تمامی رستوارن ها از ظروف یکبارمصرف استفاده میکنند . اما سوال این است که این ظروف باید چه استانداردهایی داشته باشند تا سلامتی انسان را تهدید نکنند؟

پارامترهای زیادی در انتخاب یک ظرف مناسب و استاندارد تاثیر دارد نظیر: کیفیت، ظرفیت، قیمت ،و .. که همه ی اینها در انتخاب صحیح نقش بسزایی دارد.

ظروف پلاستیکی ، امروزه جزو محبوب ترین و بهداشتی ترین ظروف مصرفی در جهان می باشد و به دلیل داشتن برخی از استانداردهای مهم نظیر : داشتن سیب سلامت و تاییدیه های بهداشتی از وزرات بهداشت و سازمان غذا و دارو ، جزو محبوب ترین و بهداشتی ترین انتخاب هر خانواده و یا مجموعه های بزرگی نظیر رستوران ها و هیئات می باشد .

برند پیکنیک ، به عنوان بزرگترین تولیدکننده و توزیع کننده  ی ظروف بهداشتی و  بسته بندی یکبارمصرف ، مفتخر است که با ارائه ی ظروف با کیفیت در ابعاد و اندازه های گوناگون  پذیرای نیاز خانواده ها و تمامی صنعت های مرتبط با مواد غذایی و خوراکی باشد.

این ظروف با قابلیت هایی چون : قرارگیری در مایکروویو و فریزر و ماشین ظرفشویی ، سبب شده است سیل عظیمی از رضایت مصرف کنندگان به سمت این ظروف جاری شود.چرا که بسیاری از افراد سودجو  با دریافت هزینه های گزاف و ارائه ی ظروف بی کیفیت و مضر برای سلامتی انسان ، سبب شده اند ، سلامتی انسانها بار دیگر مورد تهدید جدی  قرار بگیرد .

در گذشته برای برگزاری مراسم ها و مناسبت ها از ظروفی استفاده میشد که بنا به دلایلی  نظیر کیفیت پایین، گنجایش نامناسب ، و بهداشتی نبودن، سبب میشد بیماری های بسیاری میان مردم انتقال پیدا کند.

امروزه با توجه به پیشرفت عظیم علم و گسترش صنعت تولید ،توانسته ایم بر اساس نیاز روز پیش برویم و حامی محیط زیست و مردم کشور عزیزمان ایران باشیم .

چشم انداز برندپیکنیک، داشتن خانواده ای سالم و شاد و تضمین سلامت آنهاست چرا که ما بر این باوریم باید بهترین باشیم چون خانواده ی پیکنیک لایق بهترینهاست.

گردآوری و تهیه: سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید