آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

ظروف مهمان بر ، بیرون بر و فریزری و ماکروویوی

در ادامه می‌خوانید

این موقعیت ها را تجسم کنید

1- بسیاری از ما عاشق مهمانی رفتن هستیم. مخصوصا اگر میزبان ما رو به یک وعده غذای گرم مهمان کرده باشه. از چند جهت خیالمون راحته. یک اینکه دیگه نیاز نیست توی خونه غذا درست کنیم و از اون مهمتر دیگه نیاز نیست ظرف غذایی رو بشوریم. وقتی همه این نتایج رو کنار هم قرار میدیم به این نکته میرسیم که  مهمانی رفتن برای خوردن غذا یک پیشنهاد عالی و غیر قابل رد شدن هستش.

ظروف مهمان بر پیکنیک

ظروف مهمان بر پیکنیک برند فروشگاه اینترنتی محصولات یکبار مصرف

 

اما همیشه یک نکته خیلی ریز هست که ممکنه تاحالا بهش فکر نکرده باشیم و یا شایدم فکر کرده باشیم و یکم ناراحت و ساعت ها ذهنمون رو درگیر کرده باشه.

بله همیشه در یک مجلس نکته ای که میزبان و مهمان را آزار میده باقی مانده غذای مهمانی است. تنها نقطه اشتراک میزبان و مهمان که میتونن با همکاری هم اون رو خیلی راحت حل کنند.

ظرف مایکروویوی - مدل 1000

ظرف مایکروویوی – مدل 1000

شما باقی مانده غذای خود را چه کار میکنید؟

2- شاید تا به حال به رستوران رفته باشین و دور از جونتون جو گرفته شما رو و باعث شده مقدار زیادی غذا سفارش بدید. حتی اگر صورتحساب رو هم در نظر نگیریم و شما رو فرد ثروتمندی بدانیم که هزینه سفارش غذا برای شما اهمیتی نداره؛ اما باقی مانده غذایی که زیاد اومده و دیگه کسی توان خوردن همه غذا رو نداره باید چه کار کرد؟

شما برای نگهداری غذای خود در فریزر چه کار میکنید؟

3- حالا فرض کنید در خانه برای دو سه روز آینده غذا درست کردین و میخواین برای چند روز آینده توی فریزر غذا آماده داشته باشین و دیگه زمان زیادی برای تهیه غذای روزانه خودتون صرف نکنید. تکنیکی که بسیاری از زوج های جوان به کار میگیرین تا بتونن زمان خودشون رو مدیریت کنن و به کارهای خارج از خانه خودشون برسن. یا شاید هم فقط مواد اولیه غذایی که طی هفته احتیاج دارن نیمه آماده باشه در فریزر مثل هویج خورد شده لوبیا نیم پز و خیلی مواد دیگه که میتوان اونها رو به صورت فریز شده نگهداری کرد.

ظروف بیرون بر پیکنیک

ظروف بیرون بر پیکنیک فروشگاه اینترنتی محصولات یکبار مصرف

این سه موقعیت و شرایط زندگی رو با یک راه حل ساده میتوان حل کرد. کافیه همه توی خونه هاشون از ظروف بسته بندی فریزری استفاده کنند. ظروفی که به دلیل ارزان بودن، میزبان رو راغب میکنه تا با خیال راحت میتونه باقی مانده غذا رو برای شما در آن قرار بده که با خودتون ببرید منزل و روز بعد میل کنید. ظروف در این حالت به ظرف های مهمان بر شناخته میشن. چون مهمان غذا رو با خودش میبره. 🙂

در حالتی که شما رستوران تشریف برده باشین و غذای زیادی سفارش دادین و خداروشکر همه سیر شدن و دیگه جایی برای باقی مانده غذا نیست. میتونید از رستوران بخواید که به شما یک ظرف بیرون بر برای باقی مانده غذا بدن. فرهنگی که در بسیاری از کشورها جا افتاده و برای اسراف نکردن غذا راه حل بسیار مناسبی است. در اینجا ظروف به ظروف ماکروویوی مشهور هستن. و اما موقعیت سوم بسیاری از ما غذای آماده چند روز رو تهیه میکنیم و یا مواد اولیه خورد شده و نیم پز غذای هفته رو در فریزر نگهداری میکنیم. در این حالت اسم ظروف به ظروف فریزری تغییر میکنه ولی همان ظرف ها هستش.

اما قابلیت های این ظروف چیست؟

این ظروف چند ویژگی منحصر به فرد داره یک اینکه تمامی ظروف برند پیکنیک فاقد BPA هستند. ظروف مهمان بر، بیرون بر و فریزری و ماکروویوی تهیه شده از جنس پلی پروپیلن هستند. ماده ای که باعث میشه از این ظروف تا دمای مثبت 120 درجه رو تحمل کنند. بدون اینکه آسیبی به غذا وارد کنند. هیچگونه ماده مضری به غذا منتقل نمی شود. این ظروف از مواد اولیه درجه یک با درجه غذایی تهیه شده. دقیقا مانند شیشه شیر پلاستیکی بچه که با خیال راحت آب جوش هم به آن اضافه میکنیم و دارای بالاترین استانداردهای بسته بندی می باشند. دقت داشته باشین به هر ظرف پلاستیکی اطمینان نکنید و هر پلاستیکی را در مجاورت گرما قرار ندهید. تنها ظروفی که از جنس پلی پروپیلن هستند و با نماد P5 و با اختصار pp نامیده می شوند.

نوشته : ایمان مهتابی

 

اگر خاطره ای در مورد باقی مانده غذای خودتون دارین با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید