آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

درمورد| سیل شدن | بیشتربدانیم

در ادامه می‌خوانید

وقتی به یک غذای دل‌گرم‌کننده نیاز دارید، سوپ به احتمال زیاد یکی از گزینه‌های مورد انتخاب شماست. سوپ غذایی است که شما را از درون و بیرون گرم می‌کند. علت آن غیرقابل توضیح است، اما واقعیت این است که وقتی هوا سرد است یا بیمار هستید و یا وقتی احساس کم‌آبی می‌کنید، نمی‌توانید در برابر جادوی یک سوپ خوب مقاومت کنید.

سوپ اغلب بسیار بیشتر از یک وعده غذایی است. ضروری است که ظروف نگهداری مناسب در دسترس داشته باشید تا سوپ شما در همه جا نشت نکند.

بنابراین بهترین ظرف ضد‌نشت برای سوپ چیست؟ ظروف ما با کیفیت بالا، زیست‌تخریب‌پذیر، ضد نشت، قابل استفاده در فریزر و مایکروویو و قابل شستشو در ماشین ظرفشویی هستند.

خوشبختانه برای شما، گزینه‌های ظروف ضد‌نشت زیادی وجود دارد که برای سوپ شما کاملاً مفید هستند. بسیاری از این گزینه‌ها را می‌توان هم در یخچال و هم در فریزر استفاده کرد و بسیاری از آنها به شما این امکان را می‌دهند که در صورت تمایل، سوپ خود را در همان ظرف دوباره گرم کنید.

درگذشته ظرف‌های یکبار‌مصرف به صورت پلاستیکی تولید می‌شد اما امروزه انواع ظرفهای یکبار‌مصرف در طرح‌ها و رنگ‌های گوناگون و همچنین دارای درپوش ضد‌نشت تولید می‌شود که مقاومت بسیار بالایی نیز دارند.

به ظروفی که دارای درب‌های محکم و غیر قابل نفوذ هستند ظروفی با درب سیل‌شده گفته می‌شود. سیل به معنی مهر‌و‌موم کردن یا پلمپ کردن است. مواد‌غذایی مانند انواع لبنیات، گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات، خشکبار، ترشیجات، سالاد، عسل و … به شیوه‌های مختلفی بسته‌بندی می‌شوند. یکی از روش‌های بسته‌بندی استفاده از ظروف مختلف پلاستیکی یا کریستالی است. نکته مهم در بسته‌بندی این مواد سیل‌بودن درب آنها و جلوگیری از نشت و ورود آلودگی به ظرف حاوی مواد غذایی است.

یکی از راه‌های سیل‌کردن استفاده از دستگاه‌های سیل می‌باشد. دستگاه‌های سیل در دو مدل حرارتی و القایی ساخته می‌شوند. عملکر این دو دستگاه باهم کاملا متفاوت است. با توجه به جنس و شکل ظرف از دستگاه سیل متناسب با آن استفاده می‌شود.

راه دیگر استفاده از ظروف یکبار‌مصرف مناسب با درب‌های دارای قابلیت سیل می‌باشد که از هر گونه نشت و بیرون ریختن مواد‌غذایی به ویژه مایعات جلوگیری می‌کند. هدف از تولید  این ظروف درب‌دار علاوه بر جلوگیری از ورود آلودگی‌ها و سرد شدن غذا، حفظ غذای مایع مانند انواع سوپ‌ها، آش‌ها، حلیم، انواع خورشت‌ها و سایر مایعات می‌باشد به طوری که بدون سیل حرارتی و فقط با کمک درب ظرف، از ریختن و نشت غذا جلوگیری ‌شود.  این ظروف معمولاً در ابعاد و سایزهای متنوعی تولید شده و به راحتی در دسترس مشتریان قرار می‌گیرند. این ظروف قابلیت استفاده جهت انواع بسته‌بندی مواد غذایی اعم از تر و خشک را دارا می‌باشند. به‌علاوه قابل استفاده در فریزر و ماکروویو بوده، تجزیه‌پذیر هستند و قابلیت زیست‌تخریب‌پذیری دارند که به پایداری کمک می‌کند.

قطعاً شما نیز به دنبال ظرف یکبار‌مصرف مقاوم و محکم و همچنین دارای درپوش باکیفیت هستید. ما این افتخار را داریم که به شما ظروف ضد‌نشت پیکنیک را معرفی کنیم.

ظروف چند‌بار‌مصرف پیکنیک با قابلیت بازیافت و دارای درب پلمپ‌شونده، از ظروف بهداشتی و دارای بسته‌بندی ایمن هستند که برای سرو انواع مواد‌غذایی به صورت بیرون‌بر کاملا مناسب می‌باشند. این ظروف که به عنوان ظروف بسته‌بندی خرما، بسته‌بندی شیرینی، بسته‌بندی انواع مواد‌غذایی خام و یا پخته مورد استفاده قرار می‌گیرند، به خاطر ویژگی‌هایی که دارند مورد توجه تولیدکنندگان غذاها و محصولات مایع قرار گرفته‌اند.

به احتمال زیاد این ظروف برای شما آشنا به نظر می‌رسند، زیرا مشتریان ما در رستوران‌های مختلف برای سرو غذای بیرون‌بر از آنها استفاده کرده‌اند.  یکی از دلایلی که آنها بسیار محبوب هستند این است که به دلیل درب‌هایشان که سیل شده‌اند و از ورود هوا جلوگیری می‌کنند موجب تازه ماندن محتویات داخل ظرف می‌شوند و مصرف‌کننده می‌تواند با اطمینان از تازگی و عدم نشت، غذای مورد علاقه خود را سفارش دهد. به علاوه، این ظروف که دارای قابلیت استفاده مجدد هستند، می‌توانند مجدداً در خانه برای نگهداری مواد‌غذایی مختلف در یخچال و فریزر مورد استفاده قرار گیرند.

بسیاری از شرکت‌های تولید ظروف پلاستیکی، ظروف نگهداری مواد‌غذایی با کیفیت را تولید می‌کنند. محصولات آنها برای تازه نگه داشتن مواد غذایی با درب ضد‌هوا و نگهداری مایعات طراحی شده‌اند که این شرکت‌ها از آن به عنوان مهر‌و‌موم یاد می‌کنند. در‌حالی‌که مهر‌و‌موم برای حفظ تازگی طراحی شده است، گاهی اوقات مهر‌و‌مومی پیدا می‌کنید که تقریباً غیرممکن است که روی ظرف آن قرار گیرد. برای افرادی که قدرت دست ضعیفی دارند، به ویژه افراد مسن یا مبتلا به آرتریت، این می‌تواند مشکل‌ساز باشد. اما ظروف پیکنیک دارای درب‌های سیل‌شده و ضد‌نشت هستند که با وجود دارا‌بودن درب پلمپ‌شونده، بسیار راحت باز و بسته می‌شوند و به همه افراد اجازه استفاده چند‌باره از این ظروف را می‌دهند.

انواع ظروف یکبار‌مصرف درب‌دار کوچک نیز که برای سرو انواع دسر، بستنی و تنقلات دیگر برای پذیرایی مجالس و جشن‌های خانگی و تستر غرفه‌های نمایشگاهی مناسب هستند نیز در فروشگاه پیکنیک موجود می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید