آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

تولیدات محصولات با کمپوست تجزیه پذیر و کمک به محیط زیست و رشد گیاهان

در ادامه می‌خوانید

Novolex در خط تولید جدید ایالات متحده لیوان های نوشیدنی پلاستیکی قابل احتراق تولید می کند

لیوان های PLA به اپراتورهای خدمات غذایی جایگزینی برای پلاستیک های یکبار مصرف یا قابل بازیافت در مکان هایی از رستوران ها گرفته تا بیمارستان ها ارائه می دهند.

هارتسویل ، نوولکس مستقر در SC ، خط تولید جدید ایالات متحده را برای تولید لیوان های نوشیدنی قابل کمپوست صنعتی راه اندازی کرده است. این لیوان های شفاف که برای نوشیدنی های خنک طراحی شده اند ، در Chattanooga ، TN با استفاده از اسید پلی لاکتیک (PLA) ، یک پلیمر گیاهی تولید می شوند. خط تولید جدید شامل پیشرفته ترین تجهیزات ترموفرمینگ و اکستروژن است.

این لیوان ها از Eco-Products ، یک مارک Novolex و Certified B Corporation که در بسته بندی سرویس های غذایی ساخته شده از منابع تجدید پذیر و بازیافت شده در دسترس خواهد بود. توزیع در سراسر آمریکای شمالی و کارائیب و در سراسر اروپا انجام خواهد شد. انتظار می رود گسترش به استرالیا و نیوزیلند به زودی آغاز شود.

خط جدید Chattanooga “قرار است لیوان های قابل تهیه نوشیدنی سرد را تولید کند که اندازه آنها از 9 تا 24 اونس است. نیکول تاریکو ، مدیر بازاریابی محصولات زیست محیطی ، در مورد این پلاستیک ها گفت: محصولات زیست محیطی و نوولکس تمرکز زیادی بر تولید محصولات برای کمپوست صنعتی دارند.

بسیاری از اپراتورهای خدمات غذایی به EA-Products لیوان PLA علاقه مند شده و یا در حال خرید آن هستند. این شرکت آنها را به بخشهای مختلف بازار خدمات غذایی از جمله دانشگاهها ، استادیوم ها ، پردیس های شرکتی ، بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی و رستوران های زنجیره ای می فروشد.

لیوان های PLA مزایای پایداری دوگانه دارند. اول ، پلاستیکی که از آن ساخته می شوند از گیاهان پایه نشاسته ای مانند ذرت ، نیشکر و کاه گندم و همه منابع تجدیدپذیر تهیه می شود. دوم ، این لیوان ها از نظر محصولات زیست تخریب پذیر (BPI) دارای گواهینامه قابلیت کمپوست هستند. كمپوست ساخته شده از فنجان ها و سایر مواد قابل لمس می تواند به عنوان اصلاحات خاك توسط باغبانان ، محوطه سازان و تولیدكنندگان تجاری استفاده شود تا به رشد گیاهان جدید كمك كند.

با این حال ، زیرساخت کمپوست صنعتی هنوز در حال ظهور است. تاریکو گفت: “در حالی که تعداد فزاینده ای از دولت ها ، شرکت ها و افراد در حال پذیرش کمپوست تجاری هستند ، اما زیرساخت های فرآوری مورد نیاز جهت انتقال ضایعات مواد غذایی و بسته بندی های قابل کمپوست از محل دفن زباله همچنان از تقاضا عقب مانده است.”

وی اضافه کرد: “به همین دلیل Novolex در ائتلاف های صنعتی شرکت می کند که با پرداختن به موضوعات اساسی که کمپوست های تجاری از جمله آلودگی ، بازارهای نهایی اقتصادی مناسب و راه حل های سیاسی با آن روبرو هستند ، زیرساخت های کمپوست سازی را حمایت و توسعه می دهند.” سازمانهایی که Novolex در آنها شرکت می کند شامل شورای کمپوست سازی ایالات متحده ، موسسه محصولات زیست تخریب پذیر ، موسسه بسته بندی Foodservice ، ائتلاف بسته بندی پایدار و بسیاری از سازمانهای کمپوست سازی مستقر در ایالات متحده هستند.

به طور قابل توجهی ، محصولات زیست محیطی در تلاش است “برای ترویج ضایعات صفر و ساختن کمپوست تجاری با دوام تر ، موفقیت آمیز و اولین انتخاب برای ضایعات مواد غذایی و بسته بندی سرویس های غذایی اقدام کند.

Tariku توضیح داد. “اگر کمپوست تجاری در استادیوم ها ، رستوران ها یا تأسیساتی که از فنجان های ما استفاده می شود وجود داشته باشد ، لیوان ها را می توان در سطل های کمپوست در محل قرار داد و توسط کاربر یا یک ماشین حمل و نقل زباله مسکونی برای استفاده از آنها برداشت می شود.

با این هدف تولید پیش رفته ایم و به زودی کمک و نقش بسزایی در کم شدن تخریب و نابودی محیط زیست خواهیم داشت چرا که با تولیدات این محصولات پیش بینی میکنیم پنجره ای جدید به دنیای جدید از این صنعت باز خواهیم کرد و همه به اهمیت این موضوع پی خواهند برد

گردآوری و ترجمه: سایه اقبال

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید