آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بسته بندی محصولات قابل کمپوست ماندگاری و پایداری را اضافه می کند

در ادامه می‌خوانید

 

تیپا کیسه‌های کمپوست‌پذیر میکرو سوراخ‌دار را به Fresh Harvest در آتلانتا ارائه می‌کند که همچنین عمر مفید محصول را در مقابل کیسه‌های پلاستیکی استاندارد افزایش می‌دهد.

راه حل های بسته بندی کمپوست از Tipa در سراسر جهان توسط برندهای پیشرو در اروپا، استرالیا و ایالات متحده اجرا می شود. تمرکز ویژه ای روی صنایع غذایی و مد وجود دارد، زیرا این دو بازار کلیدی هستند که از حجم بالایی از بسته بندی انعطاف پذیر استفاده می کنند.

در ایالات متحده، تیپا با Fresh Harvest برای ارائه راه حل های موثر برای مشتریان خود کار کرد. Fresh Harvest که در سال 2012 تأسیس شد، یک مرکز غذایی اخلاقی پررونق در آتلانتا، GA است. آنها هر هفته محصولات تازه و مواد غذایی را از کشاورزان محلی و تولیدکنندگان صنعتگر در گرجستان به هزاران مشتری تحویل می دهند. همه اقلام بیش از 70 مایل به مشتریان در منطقه محلی تحویل داده می شوند زیرا پایداری همچنان یکی از ارزش های اصلی شرکت است.

در حالی که تمام اقلام Fresh Harvest در بسته‌بندی‌های قابل استفاده مجدد می‌رسند، محصولات باید در حین حمل و نقل در بسته‌بندی‌های غیرقابل استفاده مجدد تقسیم شده و محافظت شوند تا از آسیب‌دیدگی آن اطمینان حاصل شود. Fresh Harvest یک محلول قابل کمپوست را می خواست که همچنین عمر مفید محصولات فاسد شدنی آن را افزایش دهد.

Fresh Harvest در بهار 2021 به کیسه های قابل کمپوست تیپا تغییر کرد تا از محصولات خود در حین حمل و نقل محافظت کند و ماندگاری محصولات فاسد شدنی خود مانند سبزیجات سالاد را افزایش دهد. کیسه های تیپا کاملاً قابل کمپوست هستند و از ذرت غیر GMO، نیشکر و پلیمرهای فسیلی کاملاً قابل کمپوست تهیه می شوند.

برای مشتریانی که به امکانات کمپوست سازی در خانه دسترسی ندارند، Fresh Harvest به مشتریان این امکان را می دهد که هر هفته تمام بسته بندی ها را در سطل قابل استفاده مجدد خود شستشو داده و برگردانند تا توسط Fresh Harvest به درستی کمپوست شوند.

در گذشته، Fresh Harvest بسته‌بندی قابل کمپوست را آزمایش کرده بود، اما زمانی که مشتریان از بوی نامطبوع داخل کیسه‌ها ناراضی بودند، با چالش‌هایی مواجه شد.

بسته بندی تیپا عملکردی مشابه کیسه های پلاستیکی معمولی دارد. کیسه ها را می توان به صورت سفارشی چاپ کرد تا نشان شرکت و دستورالعمل های آموزشی در مورد چگونگی کمپوست موثر محصول را داشته باشد، ترکیبی موفق برای مشتریان نیز باشد

از این رو تمامی شرکت های تولیدکننده ی اروپایی در تلاش اند تا با ارائه ی راهکارهایی مناسب و کاربردی قدم های مثبت تری در امر بازیافت و حفاظت از محیط زیست بردارند .

در گذشته به دلیل عدم پیشرفت علم و تکنولوژی و همچنین نبودن امکانات کافی استفاده از کیسه و یا حتی ظروف پلاستیکی سبب بروز بیماری های بسیاری در میان مردم میشد.همچنین عده ای پلاستیک ها و یا مواد پلاستیکی را به اتش می انداختند و بر اثر همین رفتار آلودگی های زیست محیطی بسیاری ایجاد میشد و سبب به خطر افتادن گونه های جانوری و زیست محیطی بسیاری میشد .

اما امروزه برند پیکنیک به عنوان یک تولید کننده در حوزه ی محصولات پلاستیکی ، ضمن ایجاد تنوع در تولیدات خود ،توانسته با بکار گیری روش های مختلف بازیافتی ،حافظ محیط زیست باید و روش صحیح بسته بندی را در میان مردم تعریف کند

این برند ، با ارئه ی تنوعی بی نظیرتوانسته  با درک اصلی نیاز جامعه و تنوع در تولیدات خود در امر صحیح بسته بندی و سلامت مصرف کنددگان ،قدمی مثبت در این راستا بردارد .

تهیه و گردآوری: سایه اقبال

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید