آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بسته بندی شفاف پرینتکس اولین کارتن 100% rPET را به دست آورد

در ادامه می‌خوانید

بسته بندی شفاف پرینتکس اولین کارتن 100% rPET را به دست آورد

کارتن های Eco-PET 100 مشابه PET بکر هستند و از پلاستیک تولید داخل ساخته شده اند.

مانع 100% برای محتوای بازیافت پس از مصرف (PCR) برای کارتن های پلاستیکی تاشو PET بازیافتی شفاف (rPET) به دست آمده است. محصول جدید با بهبود پایدار توسط سازنده جعبه های پلاستیکی سفارشی Printex Transparent Packaging (PTP) که بزرگترین شرکت از این نوع در آمریکای شمالی است، معرفی شد. کارتن تاشو Eco-PET 100 از 100% PET بازیافتی ایالات متحده یا کانادا ساخته شده است که تقریباً مشابه PET بکر است.

تا به حال، تولیدکنندگان ورق و فیلم PET آمریکای شمالی تا 50٪ بسته بندی جعبه ای PCR را به دلیل چالش تولید کارتن 100٪ rPET شفاف و بدون رنگ ارائه می کردند.

جین وایت، مدیر بازاریابی PTP می گوید: این کارتن ها می توانند به برندها کمک کنند تا به اهداف بسته بندی پایدار خود برسند. کارتن جدید خود قابل بازیافت است و اقتصاد دایره ای را در بازار کارتن پلاستیکی ایجاد می کند. آنها را می توان به جریان بازیافت سطل آبی شما [در کانادا] اضافه کرد.”

از نظر فنی، کارتن‌ها را می‌توان در جریانی مشابه بطری‌های PET بازیافت کرد.

بازارهای محصولات شامل لوازم آرایشی، دارویی، بهداشتی و زیبایی، شراب، مشروبات الکلی و سایر نوشیدنی ها و همچنین فروشگاه های باشگاهی و بسته های تبلیغاتی است. وایت معتقد است که اولین برنامه کارتن Eco-PET 100 برای یک برند لوازم آرایشی خواهد بود.

وایت می‌گوید: «انتظار دارم که نسبت به این کارتن جدید علاقه زیادی داشته باشم. “هر شرکتی به دنبال پایداری بیشتر است و برندها از این انتخاب جدید خوشحال هستند.”

به گفته وایت، PTP گزینه‌های چاپ و تزئین را برای “کل سطح کارتن” مانند CMYK تمام رنگی، صفحه ابریشمی، برجسته‌سازی، فویل سرد، بافت‌ها و تکنیک‌های دیگر ارائه می‌کند. مشتریان باید تأیید کنند که تکنیک های استفاده شده بر قابلیت بازیافت تأثیر نمی گذارد.

موانع فنی و هزینه ای:

Eco-PET 100 نشان دهنده پیشرفت 12 ساله PTP از طریق افزایش درصد PCR است.

وایت توضیح می دهد: “کارتن Eco-PET 25 ما حدود 12 سال پیش معرفی شد و پس از آن Eco-PET 50 حدود 5 سال پیش معرفی شد.”

قبلاً، وضوح و کیفیت مورد نیاز برای مواد جعبه پلاستیکی در 100% PCR به صورت تجاری در دسترس نبود و دستیابی به آن بسیار گران بود. عوامل بازدارنده برای ماندگاری آن هم قیمت و هم زیبایی شناسی بود. پس از توسعه و آزمایش قابل توجه محصول، تفاوت کیفیت با مواد اولیه اساساً از نظر بصری قابل تشخیص نیست.

همچنین، صرفه اقتصادی تولید این ماده و عرضه آن به بازار با قیمتی که بیشتر با بودجه بسته بندی بسیاری از شرکت ها مطابقت دارد، PTP را وادار کرد تا ورق 100% rPET را در حجم قابل توجهی خریداری کند. PTP از قدرت خرید دو کارخانه تولیدی خود که به بسته‌بندی PET اختصاص داده شده‌اند برای توجیه اجرای حجم بالا برای رقابتی نگه داشتن هزینه‌ها استفاده کرد.

وایت خاطرنشان می‌کند: «اکسترود کردن 100% مواد PCR برای تامین‌کننده ورق ما گران‌تر از PET بکر است، اما از آنجایی که شرکت‌های بیشتری مانند کوکاکولا از محتوای PCR استفاده می‌کنند که قیمت را پایین می‌آورد.»

همزمان  با ارائه ی راهکارهای جدید جهت بسته بندی و روند بازیافت ، تمامی کشورها به درک و نیاز اساسی این موضوع پی برده اند و تمام جهان به فکر روش های کاربردی و موثر جهت بازیافت و حفظ محیط زیست افتاده اند.

پیکنیک، با ارئه ی روش های صحیح بسته بندی، ضمن ایجاد فرهنگ سازی در خصوص روش صحیح بسته بندی و استفاده از ظروف بهداشتی سالم ،توانسته مورد استقبال و توجه بسیاری از مصرف کنندگان قرار گیرد .

این برند امروزه با ایجاد تنوعی بی نظیر در عرضه ی محصولات خود ، ضمن حفظ سلامتی شهروندان، بی شک با کیفیت ترین ظروف بسته بندی را در اختیار مصرف کنندگان عزیز قرار داده است .

چشم انداز این برند ، ضمن گسترش و پیشرفت در امر تولیدات،حفظ محیط زیست، حفظ کیفیت مواد غذایی، و حفظ سلامتی شهروندان می باشد

تهیه و گرد آوری: سایه اقبال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید