آخرین مطالب مجله پیکنیک

ظروف یکبار مصرف فانتزی

ظروف یکبار مصرف فانتزی پیشگام در مجالس

ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

مزایای ظروف یکبار مصرف شفاف درب‌دار

ظروف یکبار مصرف ارزان

ارزان‌ترین ظروف یکبار مصرف

لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

آشنایی با لوازم یکبار مصرف آشپزخانه

محافظ سلفون و سلامت مواد غذایی

با محافظ سلفون می‌تونی هر غذایی تازه و سالم نگه داری

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برندینگ

طراحی لیوان یکبار مصرف راهی برای برند شدن

بزرگترین و بهترین پلاسکو ایران

در ادامه می‌خوانید

همه ما یک خاطره از فروشگاه ها یا به عبارتی پلاسکوهایی که در کودکی میون کلی جنس های رنگارنگ و ارزون و گرون اونجا وقت میگذروندیم دست در دست مادر داریم، گاهی با خرید یک قلک کوچک پیروزمندانه از پلاستیک فروشی خارج می شدیم گاهی هم در حسرت یک ظرف غذای مدرسه میموندیم، فروشگاه‌هایی که بوی خاصی داشتن و قطعا جلوی درب ورودیشون یک توپ پلاستیکی سفید با راه راه قرمز یا آبی قرار داشت.

توپ پلاستیکی

توپ پلاستیکی

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اما این روزها دیگه پلاستیک فروشی ها تغییر کردن و خیلی از اونها حتی بوی پلاستیک هم نمیدن، برند پیکنیک بزرگترین فروشگاه ظروف پلاستیکی در ایران که هم تولید کننده است و هم فروشنده مستقیم تلاش کرده علاوه بر بالا بردن کیفیت مواد اولیه خود را به عنوان بزرگترین پلاسکو ایران معرفی کند.

بزرگترین پلاستیک فروشی ایران

بزرگترین پلاستیک فروشی ایران در حال حاضر سبد محصولات متنوعی را به وجود آورده که می توان به ظروف بسته بندی ماکروویوی و فریزری ، محصولات بیرون بر رستوارنی، ظروف آشپزخانه، سفره و دستمال نظافت، دستکش و بشقاب و کاسه و پیش دستی یکبارمصرف ، انواع قاشق و چنگال یکبارمصرف، و بسیاری محصولات دیگر اشاره کرد.

برند پیکنیک تلاش کرده سفارشات مشتری ها را در سریعترین زمان ممکن به دستشان برساند برای این موضوع سیستم توزیع پیکنیک با در اختیار داشتن 12 خودرو وانت هر روزه در حال ارسال سریع سفارشات در شهر تهران به صورت رایگان است.

بالاترین استاندارد های تولید

محصولات برند پیکنیک دارای بالاترین استاندارد های تولید و زیر نظر مستقیم وزارت بهداشت و دارای تاییدیه ها و مجوز های لازم درخصوص تولید است و این اطمینان خاطر را به مصرف کننده می دهد که الویت برند پیکنیک بدون شک سلامتی مصرف کننده است.

در بزرگترین فروشگاه اینترنتی محصولات پلاستیکی و ظروف یکبارمصرف ایران شما میتوانید به راحتی و تنها با چند کلیک با بهترین قیمت بازار خریدتون رو نهایی کنید. همچینی برند پیکنیک برای مشتریان شهرستانی سفارشات را در سریعترین زمان ممکن از طریق باربری های مورد تایید و طرف قرارداد خود با کمترین قیمت ممکنه ارسال می نماید.

بزرگ‌ترین و بهترین پلاسکو ظروف یکبارمصرف

اگر شما هم از طرفداران ظروف پلاستیکی یا یکبارمصرف هستید باید با بزرگ‌ترین و بهترین پلاسکو ایران یعنی پیکنیک برند آشنا شوید. در این فروشگاه ظروف متنوع با قیمتی مناسب عرضه می‌شود زیرا پیکنیک برند تولیدکننده و عرضه‌کننده مستقیم انواع ظروف مصرفی است.

حتماً شما هم می‌دانید که خرید مستقیم از تولیدکننده چقدر مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. فروشگاه‌های پلاسکو متعددی در فضای وب یا محله‌های مختلف وجود دارد اما چرا ما معتقد هستیم که پیکنیک برند بهترین و بزرگ‌ترین پلاسکو در ایران است؟ به این سؤال در ادامه مطلب پاسخ خواهیم داد، با ما همراه باشید.

محصولات رنگارنگ و متنوع

در بازار ظروف پلاستیکی و یکبارمصرف تنوع بسیار زیادی وجود دارد. ما در بهترین پلاسکو ظروف یکبارمصرف یعنی پیکنیک برند تمام محصولاتی که مشتریان به دنبال خرید آن هستند را در اختیارشان قرار می‌دهیم.

فرقی نمی‌کند که شما به دنبال خرید چه ظروفی یا لوازمی هستید، ما انواع ظروف بیرون‌بر رستورانی، محصولات بسته‌بندی فریزری و ماکروویوی، ظروف آشپزخانه، دستکش، سفره، دستمال نظافت، انواع قاشق و چنگال یکبارمصرف، بشقاب، کاسه و پیش‌دستی در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف را تولید می‌کنیم.

بزرگترین و بهترین پلاسکو ایران

اگر سری به قسمت محصولات در وب‌سایت پیکنیک برند بزنید خواهید دید که هزاران محصول متنوع در رنگ‌ها، طرح‌ها و اندازه‌های مختلف در آن به فروش گذاشته شده است. به همین دلیل می‌توانید تمام ملزومات خود را به صورت یکجا از این فروشگاه بزرگ خریداری کنید.

قیمت دست اول

اولین یا شاید مهم‌ترین مسئله‌ای که خریداران به آن دقت می‌کنند، قیمت محصولات است. ممکن است اختلاف قیمت ظروف یکبارمصرف به دلیل کیفیت و استانداردهای مختلف آن‌ها باشد. اما ما در پیکنیک برند راهی برای کاهش قیمت هم‌زمان با حفظ کیفیت محصولات پیدا کرده‌ایم.

ما با تولید ظروف مختلف و عرضه مستقیم آن به مشتری، واسطه‌ها را حذف و کیفیت را حفظ کرده‌ایم. پس شما می‌توانید با پرداخت مبلغی بسیار کم، اجناسی باکیفیت را تهیه کنید. چه چیزی بهتر از این می‌خواهید؟! پیکنیک برند افتخار دارد که محصولاتی با کیفیت را با قیمتی بسیار مناسب به شما عرضه کند.

تولید با بالاترین و بهترین استانداردها

اگر شما هم از مصرف‌کنندگان ظروف یکبارمصرف باشید به خوبی می‌دانید که باید در تولید این ظروف از مواد اولیه مرغوب و استانداردهای جهانی استفاده شود. به هر حال اکثر ظروف یکبارمصرف با مواد غذایی که مصرف می‌کنید در تماس هستند. در صورتی که به صورت بهداشتی و استاندارد تولید نشده باشند، به سلامت مصرف‌کننده آسیب می‌زنند.

پس اگر نگران سلامت خود و اطرافیان خودتان هستید باید فقط از مراکزی ظروف پلاستیکی را خریداری کنید که از مواد اولیه باکیفیت و استانداردهای جهانی برای تولید محصولات خود استفاده می‌کنند. پس چه برندی بهتر از پیکنیک!

ما در این مجموعه تمام مجوزها و تأییدیه‌های لازم را از وزارت بهداشت و درمان دریافت کرده‌ایم. اولین اولویت ما در پیکنیک برند حفظ سلامت مصرف‌کنندگان است پس به صورت مداوم کیفیت محصولات را رصد می‌کنیم.

خرید اینترنتی مطمئن و آسان

شما می‌توانید محصولات برند پیکنیک را از فروشگاه اینترنتی این مجموعه و تنها با چند کلیک خریداری کنید. خرید ملزومات موردنیاز به صورت اینترنتی نه تنها در وقت بلکه در هزینه شما هم صرفه‌جویی می‌کند. شما می‌توانید بدون هیچ ترافیکی و صرف هزینه‌های مختلف، محصول خریداری شده را درب منزل تحویل بگیرید.

وب‌سایت پیکنیک برند دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت، معدن و تجارت است و تمام پرداخت‌های شما قابل پیگیری می‌باشد. به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و درب منزل یا محل کار، آن را تحویل بگیرید.

ارسال سریع و به موقع

ما در پیکنیک برند از ۱۲ عدد خودروی وانت برای ارسال سریع و به موقع سفارشات همشهریان تهرانی استفاده می‌کنیم. همچنین اگر سفارش خود را برای شهرهای دیگر ثبت کرده‌اید نگران نباشید. محصولات خریداری شده با باربری مطمئن و یا پست سریع به دست شما می‌رسند.

اگر محصولات را به صورت کارتنی یا عمده خریداری کنید نه تنها سود خوبی می‌کنید بلکه تا مدت‌ها دیگر نیازی به تکرار خرید ندارید. پس ما امکانات خوبی را برای خرید به صورت عمده در اختیار مشتریان خود قرار داده‌ایم.

مجله خبری جذاب

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که دوست دارید خریدی آگاهانه داشته باشید بهتر است سری به مجله خبری جذاب پیکنیک بزنید. ما در این مجله نه تنها مسائل تخصصی و مهم این حوزه را با زبانی ساده برای شما توضیح داده‌ایم بلکه شما را با آخرین خبرها در زمینه تولید ظروف یکبارمصرف آشنا می‌کنیم.

طرفداران محیط زیست که مخالف استفاده از ظروف رستورانی و یکبارمصرف هستند باید مقالات مربوط به ظروف سازگار با محیط زیست را مطالعه کنند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی و استفاده از پلیمرهای قابل تجزیه می‌توان از این ظروف استفاده کرد بدون اینکه آسیبی به اکوسیستم وارد کرد.

امکان خرید به صورت عمده

در پیکنیک برند محصولات به صورت بسته‌های چند عددی یا کارتنی به مشتریان عرضه می‌شود. هدف از این کار جذب مصرف‌کنندگان خانگی و مشاغل مختلف است. پس فرقی ندارد که شما ظروف یکبار مصرف را برای استفاده در منزل خود خریداری می‌کنید یا قصد دارید ملزومات رستوران یا فست‌فود خود را تهیه کنید. در هر صورت محصولات برند پیکنیک برای شما مناسب هستند.

همان‌طور که می‌دانید خرید هر جنسی به صورت عمده بسیار مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی است. بنابراین برای خرید عمده یا جزئی محصولات موردنیاز خود به وب‌سایت پیکنیک برند مراجعه و از خرید راحت و آسان خود لذت ببرید.

سفارش بسته‌بندی اختصاصی

اگر می‌خواهید برای کسب‌وکار خود یک بسته‌بندی اختصاصی طراحی و تولید کنید، ما در مجموعه پیکنیک برند در خدمت شما هستیم. شما می‌توانید تمام خواسته‌های خود از بسته‌بندی را به تیم حرفه‌ای ما اعلام کنید. مطمئن باشید کارشناسان ما تمام معایب طرح پیشنهادی شما را مشخص و آن‌ها را رفع می‌کنند.

کدام فروشگاه پلاسکو در ایران را سراغ دارید که این خدمت ارزنده را به مشتریان خود با بالاترین کیفیت ارائه دهد؟ اما ما در وب‌سایت برند پیکنیک حاضریم تا بهترین طرح‌ها را برای شما ساخته و با مواد اولیه باکیفیت تولید کنیم.

سخن آخر

اگر برای انتخاب بزرگ‌ترین پلاسکو ظروف یکبارمصرف با تردید روبرو بودید اکنون دیگر به خوبی می‌دانید که محصولات و خدمات پیکنیک برند همتا ندارد. پس با خیالی آسوده خرید خود را از وب‌سایت انجام داده و از آن لذت ببرید!

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

برای ارتباط با کارشــناسان فــروش،
نام و نام خانوادگی و شماره تماس خود را وارد کنید